יום לפני המונדיאל: מאמן נבחרת ספרד פוטר מתפקידו - סרוגים

יום לפני המונדיאל: מאמן נבחרת ספרד פוטר מתפקידו

יום לפני פתיחת המונדיאל, מאמן נבחרת ספרד ז'ולן לופטגי פוטר מתפקידו על ידי ההתאחדות הספרדית לכדורגל. הסיבה: ראשי ההתאחדות כעסו על מינויו של לופטנגי כמאמן ריאל מדריד, אשר נעשה ללא ידיעתם

author-image
יום לפני המונדיאל: מאמן נבחרת ספרד פוטר מתפקידו
  פוטר מהנבחרת. המאמן ז'ולן לופטגי (צילום: עמוד הטוויטר של רשת Deportivo)

דרמה בספרד: יום לפני פתיחת המונדיאל ברוסיה, מאמן נבחרת ספרד ז'ולן לופטגי פוטר מתפקידו.

ההחלטה על הפיטורים התקבלה על ידי ההתאחדות הספרדית לכדורגל, שהודיעה היום (רביעי) למאמן כי לא יוביל את הנבחרת במשחקי גביע העולם. בהנהלת הנבחרת כעסו על מינויו של לופטגי אתמול כמאמן החדש של ריאל מדריד, אשר נעשה ללא ידיעתם של ראשי ההתאחדות. "המשא ומתן על מינויו בריאל מדריד נעשה מאחורי גבם של אנשי ההתאחדות, ואנחנו התבשרנו על כך 5 דקות לפני ההודעה לתקשורת" אמר נשיא ההתאחדות הספרדית לכדורגל לואיס רוביאלס. "מסיבה זו נאלצנו להדיח אותו מתפקידו כמאמן נבחרת ספרד. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

פיטוריו של לופטגי הפתיעו את אוהדי הכדורגל בספרד, בייחוד בעקבות התזמון הבעייתי במיוחד עבור הנבחרת. המשחק הראשון של הנבחרת במונדיאל ייערך ביום שישי הקרוב מול אלופת אירופה פורטוגל, ובשלב הזה לא ידוע מי יחליף את לופטגי על הקווים בעוד יומיים. בהתאחדות אמרו כי הם מחפשים מאמן בעל מדיניות ושיטת משחק דומה ככל האפשר לזו של לופטגי, כדי לצמצם את הנזק שייגרם משינוי המאמן.

"נרצה לשנה כמה שפחות דברים בשלב הזה. אנחנו עובדים על הדברים, ונעדכן ברגע שיהיה מה להודיע" הסביר רוביאלס. "דיברתי עם השחקנים, ואני יכול להבטיח שהם יעבדו בשיתוף פעולה עם המאמן החדש, ויעשו הכל כדי להצליח בטורניר. הניצחון חשוב לא פחות מהצורך במאמן הטוב ביותר, אבל בסופו של דבר חשוב להתנהל בצורה הראויה. יכול להיות שזה קשה עכשיו, אבל בסופו של דבר נצא מכך חזקים יותר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו