הזוועה במגדל: רוצח אשתו, ילדיו ובן השכנים- הורשע - סרוגים

הזוועה במגדל: רוצח אשתו, ילדיו ובן השכנים- הורשע

נדב סלע, שרצח בשנה שעברה במושבה מגדל את אשתו דור, שני ילדיו יוסף ובנימין ובן השכנים נחמן עתיה, הורשע הבוקר בבית המשפט המחוזי בנצרת בארבעה מקרי רצח

author-image
הזוועה במגדל: רוצח אשתו, ילדיו ובן השכנים- הורשע
  הרוצח נדב סלע בבית המשפט, הבוקר (צילום: פלאש90)

הזוועה במגדל.

נדב סלע, שרצח בשנה שעברה במושבה מגדל את אשתו דור, שני ילדיו יוסף ובנימין ובן השכנים נחמן עתיה, הורשע הבוקר (רביעי) בבית המשפט המחוזי בנצרת בארבעה מקרי רצח.

בהחלטת בית המשפט נאמר כי "הנאשם במחשבה תחילה נטל את חייהם של ארבעה. אנו לא קונים את התזה של הבעיה הפסיכיאטרית".

לקראת שלב הטיעונים לעונש שיתקיים כבר היום רמזו השופטים על הכיוון שבכוונתם לפסוק כאשר אמרו כי "ההחלטות המשפטיות מאוד פשוטות".

רווית סבג, אמה של דור ז"ל, אמרה לאחר הכרעת הדין: "זו נחמה קטנה, אבל עכשיו הנשמות שלהן יוכלו לנוח. תודה לבית המשפט. תודה שהוא קיבל את מה שידענו מהתחלה, שהוא ביצע את המעשה בכוונה ובמחשבה תחילה".

דור ז"ל ושני בניה שנרצחו

מסע רצח עם סכיני שף

כזכור, באחר הצהריים של אחד מימי שבת בסוף החודש שעבר, עמדה דור כרסנטי ז"ל במטבח והכינה את ארוחת הצהריים של שבת. על פי כתב האישום, בעלה נטל סכיני שף שהיו במקום והחל לדקור אותה בכל חלקי גופה. "דור התחננה בפני הנאשם כי יחדל ממעשיו ואף ניסתה להתגונן מפניו, אך הנאשם המשיך".

עוד עולה מתיאור מסע הרצח כי באותו זמן היו בבית המשפחה ילדי השכנים – נחמן עתיה ז"ל ואחיו נתן – ששיחקו בסלון. כשהבחינו במתרחש ניסו השניים להימלט דרך החלון אך סלע ראה אותם, ניגש לנתן ודקר גם אותו למרות תחנוניו וניסיון ההתנגדות. בשלב מסוים העמיד נתן פני מת, וסלע עזב אותו. הוא פנה לאחיו נחמן, דקר אותו למוות והשליך את גופתו במורד המדרגות המובילות למרתף הבית.

החליף בגדים ונמלט מהבית

לאחר מכן, נטען, שיסף סלע את גרונו של בנו יוסף בן השנה ושמונה חודשים שהיה גם הוא בסלון, ומשם המשיך למיטתו של התינוק בנימין בן ה-8 חודשים ורצח גם אותו. באישום מצוין כי לאחר מכן הבחין סלע בנתן עתיה שזז מעט, ולכן בעט בראשו, "כדי לוודא שהוא מת". לאחר מכן, נטען, "כשנחה דעתו של הנאשם כי הצליח להמית את כל הנוכחים בבית, ניגש לחדר השינה, החליף את בגדיו ונעליו ונמלט מהדלת האחורית של הבית".

כששמע נתן את הנאשם עוזב את הבית הוא ניגש לגופתה של דור ושאל אותה אם היא חיה. משלא נענה, החל לבכות. הוא ניסה לצאת דרך דלת הבית הקדמית וכשראה שהיא נעולה פתח את החלון בכוח ויצא דרכו. "נתן הלך מרחק של כמה עשרות מטרים עד לרחוב ראשי, שם עצר רכב שעבר במקום והזעיק עזרה", צוין בכתב האישום.

(צילום: באסל עווידאת/ פלאש90)

ילד מדמם סיפר שאחיו נרצח

את הרצח חקרה היחידה המרכזית במחוז צפון של המשטרה. ראש מחלק הרצח בימ"ר, רב פקד עופר אוסטה, אומר שמדובר היה באחת מזירות הרצח המזעזעות שבהן נתקל במהלך שירותו הממושך. "הדיווח הראשון התקבל מאזרח שמצא ילד מדמם ליד המינימרקט ביישוב", סיפר. "הוא רק סיפר שהנאשם רצח את אחיו". הוא הוסיף שבמקביל הגיע טלפון נוסף, מאיתן כרסנטי, אביה של דור. הוא הגיע אל הבית והבחין בחלון הסלון פתוח. כאשר הציץ פנימה, הבחין בזוועה.

הרוצח טען שהוא חתול

סלע נמלט למטע זיתים בפאתי היישוב, שם נעצר על ידי שוטרי הסיור שהוזעקו למגדל. הוא הסביר את מעשיו במלים: "רצחתי את כל מי שהיה בבית, כי הם היו עמלקים". כאשר הובא לתחנת המשטרה בטבריה נבדקה גם האפשרות שפעל תחת השפעת סמים ואלכוהול – אך האפשרות הזו נשללה. לפני אחד הדיונים בהארכת מעצרו טען סלע כי הוא "חתול", וירד על ארבע. הוא הוסיף: "חטאתי באשת איש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
על מה ולמה הוא חובש כיפה
אסתר | 30-05-2018 13:42
בושה וחרפה....צריך להירקב עד סוף חייו בצינוק קטן טחוב וחשוך
2
הוא ומאיר גולדשטיין [ מי שערף את ראשה של אשתו
אוראור | 31-05-2018 20:17
ולאחר מכן שרף את גופתה ] - צריכים שניהם להירקב בצינוק עד סוף ימיהם!!!!!!!!!!!
3
למה לוקח כל כך הרבה זמן למצוא את ההוכחות?
א.ה. | 11-06-2018 13:38
לדעתי אדם שרוצח את אשתו, בניו ובן השכנים צריך לקבל עונש רציני. אני מקוה שלא יראה יותר אור יום.
4
לא הייתי קוראת לו זבל של בן אדם - רק
אוראור | 08-11-2018 20:23
בגלל העובדה שהוא לא בן אדם בכלל!
5
לא יודע
אין שם | 26-02-2020 19:02
דתי מתחזה הוא לא דתי