גולשים רבים ברחבי הרשת דיווחו על קריסתו של אתר החברתי 'טוויטר'.
מדובר על שתי סוגי תקלות כאשר חלק מהגולשים מדווחים כי אינם יכולים להעלות ציוצים חדשים בעוד חלק מהם דיווחו כי הם מצליחים "לצייץ" אך הפיד שלהם אינו מאפשר להם לקבל ציוצים חדשים.
ביחס לרשת החברתית 'פייסבוק', הממשק של טוויטר פחות הצליח לתפוס בארץ, ועל כן התהודה כתוצאה מהתקלה ברשת החברתית לא הורגשה בצורה משמעותית.
על פי הנתונים בשנת 2015 אחוז השימוש בטוויטר בישראל נמוך משמעותית יחסית לפייסבוק, כ-5% לעומת 91%.
בניגוד לפייסבוק, בו כמעט לכל אדם יש חשבון, טוויטר התקבל בישראל בעיקר אצל אלו שיש להם עניין ממשי בחדשות, בענייני העולם העסקי והמקצועי וצורך בלתי פוסק במידע חדש בנושאים שונים.
מלבד המשתמשים הרגילים, גם ממשלת ישראל, משרד החוץ וגורמים נוספים מחוברים לטוויטר, כאשר עיקר ההסברה הפרו-ישראלית מצדם נערך שם.
מה דעתך בנושא?
0 תגובות
0 דיונים