דב ליפמן בריאיון ל'סרוגים': "צריכים מנהיג אחר ולא כמו זה שיש עכשיו"

דב ליפמן בריאיון ל'סרוגים': "צריכים מנהיג אחר ולא כמו זה שיש עכשיו"

בריאיון ל'סרוגים' אומר חבר הכנסת דב ליפמן סבור כי פיזור הכנסת וההליכה לבחירות הם דבר שיכל להמנע אך ראש הממשלה הוא זה שרצה בחירות. על לפיד: "מתאים ביותר להיות ראש הממשלה".

author-image
"צריך מנהיג אחר ולא כמו זה שיש עכשיו" /ריאיון
  להחליף את נתניהו. ליפמן (מתוך הפייסבוק)

על רקע פיזור הכנסת וההליכה לבחירות, בריאיון ל'סרוגים' אומר חבר הכנסת דב ליפמן מ'יש עתיד' כי הבחירות האלו יכלו להימנע אך ראש הממשלה רצה בהן ומאמין כי יאיר לפיד ירכיב את הממשלה הבאה. "אנחנו צריכים מנהיג אחר ולא כמו זה שיש לנו עכשיו". על הקדנציה הבאה: "יש לי הרגשה טובה".

אתה מסכים עם האמירה שהעקשנות של יאיר לפיד על חוק מע"מ 0 היא זאת שגרמה לפיזור הכנסת ולהליכה לבחירות?

"אני אומר לך שיש ראש ממשלה. ובמבט שלי ושלנו הוא רצה בחירות. היה אפשר לפתור את כל הבעיות ואנחנו מרגישים שבשנה וחצי האחרונות עשינו המון והיינו בכיוון הנכון עם תקציב מאוד חברתי. בניגוד לטענות כן העברנו את כל מה שהיה צריך לביטחון ולומר שאנחנו תקענו את נעבר צה"ל לנגב זה פשוט קשקוש. ראש הממשלה החליט שהוא רוצה ללכת לבחירות, וחבל. מדובר על בחירות מיותרות. אנחנו ב'יש עתיד' הולכים הבית עם הרגשה שקיימנו את ההבטחות שלנו ונמשיך לעשות את זה גם בקדנציה הבאה".

על פי הסקרים לא נראה שבחירות יעשו טוב ל'יש עתיד'.

"אני אגיד לך שלפני שבועיים היינו כבר ב-14 מנדטים. אותנו הסקרים לא מעניינם. אנחנו יודעים שעשינו את מה שהאמנו בו והסקר האמיתי זה התוצאות בשטח".

יש עתיד תמליץ על בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה הבאה במידה והוא יזכה במספר המנדטים הגדול ביותר?

"אנחנו לא מדברים בכלל על מה יקרה לאחר הבחירות. אנחנו כרגע מתרכזים בלהביא לבוחר את ההישגים שלנו בשנה וחצי האחרונות ואת התהליכים שעצר ראש הממשלה".

ודב ליפמן יהיה חבר כנסת גם בקדנציה הבאה?

"לא יודע. אני איש מאמין. ריבונו של עולם שם אותי בתפקיד חשוב וניסיתי בכל כוחי לעשות אותו על הצד הטוב ביותר. אני לא בן אדם שמחפש תפקיד או מחפש להיות חבר כנסת. גם אם לא אהיה חבר כנסת יש המון מה לעשות למן עם ישראל. יש לי הרגשה טובה שאמשיך להיות חלק מ'יש עתיד'.

אתה איש חרדי. איך זה להיות חבר כנסת חרדי במפלגה שחרתה על דגלה לקדם חוקים אזרחיים?

"המטרה היא לא להגיע למדינת הלכה. המטרה היא לשבור קירות ולהתאחד. זה לא קל ויש המון אתגרים. אנחנו בתוך הסיעה כמו משפחה. יש חילוקי דעות אך מגיעים להבנות וזה מה שעם ישראל מחפש. יש עתיד הוא הבית הפוליטי שלי וגם הבית שלי".

התרחיש שיאיר לפיד ירכיב את הממשלה הבאה הוא תרחיש ריאלי?

"כן. אני חושב שברגע שהבוחר יבין מה עשינו וישים את כל הפוליטיקה בצד אני חושב שהבוחר יבין הוא המתאים יותר להיות ראש ממשלה".

הוא בשל בכלל מבחינה פוליטית, מבחינה מנהיגותית להנהיג את המדינה?

אני חושב שכן. אנחנו צריכים מנהיג אחר ולא כמו זה שיש לנו עכשיו. אם לפיד היה שייך לפוליטיקה השינה הוא היה מסכים לכל הדרישות של בנימין נתניהו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
מה הח"כ הזה עשה בכנסת? מה הוא קידם חקק או התנגד?
שיודע לשאול | 03-12-2014 19:15
2
הליפמן הזה הוא ליצן 5 כוכבים
יוני | 03-12-2014 19:35
וגם הפודל של לפיד. כל כלכלן המכבד את עצמו טוען בתוקף שחוק מעמ אפס של לפיד רק ידרדר את הכלכלה הישראלית, אך כנראה שליפמן הליצן מבין טוב יותר מכל הכלכלנים.
3
ליפמן חרדי ??? נו באמת,,,,,,תכנסו
יהודי | 03-12-2014 20:45
ליפמן מדבר על הקב"ה ? התחבר לחבורת כופרים שכל מהותם לעקור ולהשכיח שיש רבש"ע והוא חרדי ומדבר שהקב"ה שם אותו,,,,, האם הוא חוצפן ? טיפש ? מוקיון ? או כולם ביחד
4
מעכשיו דב ליפמן יצטרך לשלם על הטיסות שלו לחו"ל
| 04-12-2014 7:10
והבדיחה הזו תסתיים
5
מאיפה הם לוקחים ביטחון כזה גדול בכלום
| 04-12-2014 8:33
מזכיר לי את מופז שהעמיד את עצמו מועמד לראשות ממשלה... חביבי, פעם אחת היה לכם מזל ובשבוע האחרון לקחתם 4-5 מנדטים וסיימתם עם 19. הסיכוי שתחזרו על כך הוא פחות מהסיכוי שנתניהו לא יהיה ראש ממשלה.
6
במקום ראיון מצחיק כזה, מעניין יותר לנתח את
מרתק | 04-12-2014 16:33
המוח שלו, מעניין מה בדיוק מתרחש שם