בנות האולפנא הגיעו לחזק את תושבי הר נוף - סרוגים

בנות האולפנא הגיעו לחזק את תושבי הר נוף

הערב הגיעו בנות אולפנת 'אבן שמואל', לשכונת הר נוף בירושלים וביקשו לחזק את תושבי השכונה. התלמידות הגיעו וחילקו עוגות הנושאות ברכת חיזוק מרגשת. "אתם לא לבד בחזית הטרור של מדינת ישראל. כולנו ביחד בחזית ירושלים"

בנות האולפנא הגיעו לחזק את תושבי הר נוף
  צילום: איציק סודרי

הטרגדיה שאירעה לפני כיומיים בשכונת הר נוף בירושלים, תלווה את תושביה כנראה עוד שנים רבות וארוכות. ספק רב אם מישהו מתושבי השכונה יוכל לחזור לאותם חיים שהיו לו לפני הטבח הנוראי שהפך 4 נשים לאלמנות ו – 24 ילדים ליתומים. ובכל זאת, יש מי שמאמין שבמקום להמתין ולעסוק בשאלות צריך לקום ולעשות מעשה.

במשך שנים רבות היו אלה תושבי הדרום שנזקקו לתמיכה ולסיוע מאזרחים רבים המתגוררים בערים אחרות בארץ. במהלך כל המבצעים הצבאיים, שהאחרון שבהם מבצע 'צוק איתן', תושבים מכל חלקי הארץ הגיעו לדרום לחזק ולומר לתושבים שאמנם הם רחוקים פיזית אך שותפים איתם לגורל ולקושי. אלא שהטרגדיה האחרונה הפכה את היוצרות והביאה תלמידות מהדרום להגיע לירושלים ולחזק את תושבי השכונה ההמומים.

הערב (חמישי) הגיעו בנות אולפנת 'אבן שמואל', הממוקמת בדרום לשכונת הר נוף בירושלים וביקשו לחזק את תושבי השכונה. התלמידות הגיעו לבתים הסמוכים למקום בו אירע הטבח וחילקו עוגות ופתק קטן ובו ברכת חיזוק מרגשת.

"משפחה יקרה, ימים לא קלים עוברים על כולנו", לשון האגרת. "אתם מתמודדים עם מציאות חיים לא פשוטה ומאיימת. ואנחנו בנות אולפנת אבן שמואל מהדרום מרגישות בימים קשים אלו, חלק ממכם. באנו לומר שאתם לא לבד בחזית הטרור של מדינת ישראל. כולנו ביחד בחזית ירושלים. עם ישראל דואג ומחזק אתכם. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
איזה מדהימות! ריגשתן אותי!
| 20-11-2014 21:07
2
If you are getting to greet Moshiach
| 01-12-2014 15:39
If you are getting to greet Moshiach or you would like to get ready: please watch www.youtube.com/watch?v=euVpNZ8qFyY