נתניהו: רובם המכריע של אזרחי ישראל הערבים הם שומרי חוק

נתניהו: רובם המכריע של אזרחי ישראל הערבים הם שומרי חוק

ראש הממשלה יוצא נגד החלטת עיריית אשקלון להפסיק העסקת ערבים: "אין מקום לאפליה נגד ערביי ישראל. אל לנו להכליל ציבור שלם בשל מיעוט קטן אלים ומתלהם"

author-image
נתניהו: "רוב הערבים בישראל שומרי חוק"
  לא כל הערבים הם מחבלים. נתניהו (פלאש90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה הבוקר את החלטת ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני שלא להעסיק ערבים בגני הילדים בעיר.

"אין מקום לאפליה נגד ערביי ישראל. אל לנו להכליל ציבור שלם בשל מיעוט קטן אלים ומתלהם. רובם המכריע של אזרחי ישראל הערבים הם שומרי חוק, ומי שמפר את החוק – אנו פועלים נגדו בנחישות ותקיפות." אמר נתניהו.

ביחס לחוק הלאום שיעלה לדיון בממשלה ביום ראשון אמר נתניהו: "במסגרת הצעת חוק הלאום שאני מביא לממשלה ביום ראשון נבצר את השוויון המלא בפני החוק של כל אזרח ללא הבדל דת, גזע ומין לצד הבטחת זהותה של ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי – אין סתירה בין הדברים ולא אאפשר חתירה תחת שני עקרונות יסוד אלה."

מוקדם יותר התייחס שר הכלכלה נפתלי בנט בועידת התעשייה המתקיימת באילת, לנושא העסקת ערבים ואמר: "אנחנו עוברים תקופה לא קלה-יש גל פיגועים, אף אחד לא יכול להבטיח שהגל נגמר.אנחנו עובדים כל יום עד מאוחר בלילה, כולל אתמול, כדי להתמודד עם הטרור. אבל צריך לדעת ש-99.9 אחוזים מערביי ישראל נאמנים למדינת ישראל. יש מיעוט קטן מאד שפועל נגד."

"לכן, המדיניות של ממשלת ומדינת ישראל תהיה יד קשה למחבלים, יד מחבקת לנאמנים. את הקו התקיף בקבינט אני מוביל נגד המחבלים, אנחנו יוצאים ביממה הזו בשורת מאמצים חדשים לאור המצב הביטחוני.אך בזרוע השניה שלי כשר הכלכלה אני לא אתן יד לפגיעה באף עובד על רקע דת או גזע, דבר כזה לא יקרה במדינת ישראל."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לא צריך להיות גזענים בשביל כמה יהודים שעלולים למות
h | 20-11-2014 12:16
כנראה שלנתניהו יותר חשוב להראות יפה וליברלי בעולם ,מחיי יהודים.
2
יפה אמר זאת היום השר אורי אריאל
אחד שיודע | 20-11-2014 12:21
יש ימים קבועים בלוח העברי שבו שר הביטחון מטיל סגר על הערבים שלא יתערבו בין היהודים (למשל ר"ה, יום כפור, פסח וסוכות ויום העצמאות). ואף אחד לא מאשים אותו בגזענות. כולם מבינים שזה משהו זמני בימים מיוחדים. אז למה עכשיו כולם מתנפלים על ראש העיר אשקלון שספגה כל כך הרבה מערבים ב"צוק"איתן". ירגעו הרוחות והערבים יחזרו לעבודה.