החלטה הסטורית: המנהלת תאשר להפועל ת"א לא לשחק בשבתות

החלטה הסטורית: המנהלת תאשר להפועל ת"א לא לשחק בשבתות

ראשי מנהלת ליגת העל בכדורגל הביעו הסכמה לבקשת הפועל תל אביב שלא לערוך את משחקיה בשבתות. בנוסף, על פי הדיווח מנהלת הליגה תאשר דבר דומה לכל קבוצה אשר תגיש בקשה זהה.

author-image
בשביל הכסף: הפועל ת"א לא תשחק בשבתות
  צילום: פלאש 90

החלטה תקדימית: ראשי מנהלת ליגת העל בכדורגל הביעו הסכמה לבקשת הפועל תל אביב שלא לערוך את משחקיה בשבתות, כך מדווח הערב (שני) אתר ערוץ הספורט (ספורט 5).

על פי ההערכות לבקשה יש רוב בדירקטוריון ולכן הבקשה צפויה לעבור בקרוב באופן רשמי בישיבת המנהלת.

בנוסף, על פי הדיווח מנהלת הליגה תאשר דבר דומה לכל קבוצה אשר תגיש בקשה כמו זו של הפועל ת"א, אך עם זאת ההלטה כפופה לאישור של מחזיק זכויות השידור.

במנהלת מחכים כעת למכתב רשמי של זכיין השידור, ובו הסכמה לכך שכל קבוצה שתבקש לא לשחק בשבת, תקבל אישור מיידי לכך, דבר שימנע חיכוך והתעסקות בנושא על בסיס שבועי.

בישיבת המנהלת שנערכה היום הביעו נציגי הקבוצות הסכמה לבקשתה של הפועל תל אביב, וזאת בידיעה שישנם משקיעים אשר התנו את השקעתם בקבוצה בכך שהקבוצה לא תשחק בשבת.

בישיבה פנה רמון לנוכחים ואמר: "יש לי משקיעים שמתנים את התמיכה בכך שלא נשחק בשבת, ואתם חבל ההצלה שלי. הפועל תל אביב יכולה להתפרק אם לא. תעזרו לי".

במהלך הישיבה סיפר רמון כי כבר בדק מול זכיין השידור, שהבהיר כי בכל הנוגע להפועל תל אביב אין כל בעיה לאשר כי משחקיה יתקיימו בימי חול בלבד. ועם זאת, בדרך לאישור הסופי והרשמי יש עדיין מספר בעיות. האחת, מדובר בהסכמה לשנה וחצי, כיוון שחברת צ'רלטון מחזיקה בזכויות השידור רק עד סיום העונה הבאה. הבעיה השניה היא רצונן של קבוצות נוספות שלא לשחק בשבת – קרית שמונה, בית"ר ירושלים, מכבי נתניה והפועל עכו – להן יש לא מעט אוהדים שומרי מסורת, וגם הן לא פעם ביקשו לא לשחק בשבת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו