זוג שספג טילים ב"צוק איתן" זכה ב-13 מיליון - סרוגים

זוג שספג טילים ב"צוק איתן" זכה ב-13 מיליון

שכירים בענף הבנייה המתגוררים בדרום הארץ זכו ב-13 מיליון ש"ח בלוטו. "יש לנו 4 ילדים, נעזור להם לממן את הלימודים, נקנה להם דירות שלא ישלמו משכנתא, ואת שאר הכסף נשקיע לתקופה שנצא לפנסיה", סיפרו הזוכים

author-image
זוג שספג טילים ב"צוק איתן" זכה ב-13 מיליון
  טופס לוטו (צילום: פלאש 90)

"ידענו שהמזל הטוב יגיע אלינו", אמרו זוג שהגיעו בצהריים לבית מפעל הפיס לקבל את זכייתם, 13 מיליון ₪ בהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצאי שבת האחרונה. הזוג בשנות ה-50, הגיעו לבניין הפיס בתל-אביב, מאחד הישובים בדרום, באזור חבל לכיש, שספג טילים רבים במהלך מבצע "צוק איתן". האישה אמרה בכניסתה לאגף הזכיות כי הייתה לה את התחושה שהשנה המזל יגיע גם אליהם.

בני הזוג, הם שכירים בענף הבניה, הורים ל-4 ילדים בגילאי ה-20 , שניים מהם סטודנטים. האישה סיפרה שמספרי המזל הם תאריכי ימי ההולדת של הילדים, של בעלה ושלה לדבריה, היא מקפידה לשלוח כבר שנה את אותם מספרים.

הטופס שהאישה מילאה הוא טופס לוטו שיטתי חזק שעלה 148.10 ₪. לדבריה: "במוצאי שבת לא הספקתי לבדוק את תוצאות ההגרלה, רק היום, בעבודה, בדקתי את תוצאות ההגרלה, וכשראיתי כי ניחשתי את כל המספרים, זיעה קרה כיסתה את כל גופי. צלצלתי להודיע לבעלי".

מה תעשו עם הכסף? הזוכה: "יש לנו 4 ילדים, נעזור להם לממן את הלימודים, נקנה להם דירות שלא ישלמו משכנתא, ואת שאר הכסף נשקיע לתקופה שנצא לפנסיה".

מבית מפעל הפיס יצאו הזוכים לאכול את הכריכים, שהכינו לעבודה ולא הספיקו לאכול. "את ארוחת הערב נאכל במסעדה יחד עם ילדינו ואז נגלה להם על הזכייה", אמרו הזוכים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו