מטה הרב אריה שטרן לחדשות סרוגים: "אנחנו לא שאננים"

מטה הרב אריה שטרן לחדשות סרוגים: "אנחנו לא שאננים"

הבחירות לרבנות ירושלים: במטה הרב אריה שטרן משדרים ביטחון אך מבהירים - "אנחנו לא שאננים, כל הזמן מתקיימות שיחות אחרונות עם חברי הגוף הבוחר"

author-image
מטה הרב שטרן: "אנחנו לא שאננים"
  הרב אריה שטרן בלימוד, אתמול (צילומים: בועז בן ארי)

שעה לפני פתיחת הקלפיות בירושלים, במטהו של הרב אריה שטרן, אחד משני המועמדים המובילים לתפקיד הרב האשכנזי של העיר, משדרים ביטחון. "ההרגשה ב"ה טובה מאוד", אמרו גורמים במטה לחדשות סרוגים, "אבל אנחנו לא שאננים. כל הזמן מתקיימות שיחות אחרונות עם חברי הגוף הבוחר. מבחינתו, המירוץ איננו פרסונלי אלא אידאולוגי: האם הרבנות תמשיך להתנהל כפי שהיא מתנהלת בעשורים האחרונים או שיהיה פה מהלך של השבת כבוד הרבנות וחיבורה מחדש לציבור".

הפרישה של הרב שפירא תסייע לכם? 

"הרב שפירא הצטרף למירוץ בתיאום איתנו ופרש ממנו בתיאום, כפי שהתחייב עם צירופו למירוץ, כך שאין השפעה לפרישה מהסיבה הפשוטה – הרב שפירא תמך בנו גם לפני שפרש".

כזכור, הבוקר (שלישי) הודיע ראש ישיבת מרכז הרב, הרב יעקב שפירא, על פרישה מהמירוץ לרבנות ירושלים. בכך גוברים סיכוייו של הרב אריה שטרן, להיבחר לרבה האשכנזי של ירושלים.

הרב שפירא התמודד על משבצת הרב האשכנזי של ירושלים, ורבים ראו בו כמועמדה של הציונות הדתית.

בתחילה מועמדותו של הרב שפירא התפרשה כרשת ביטחון למקרה שבו מועמדותו של הרב אריה שטרן תיפסל, אך למרות שכבר בשבוע שעבר הוארך כושרו של הרב שטרן, לא נמסרה מהרב שפירא הודעה על כוונתו לפרוש.

גורמים המעורים בבחירות ירושלים חששו ממצב שבו יהיו שני מועמדים ציונים דתיים לרבה האשכנזי של ירושלים, מכיוון שלטענתם זה פוגע בסיכוייו של הרב אריה שטרן, המועמד המוביל, להיבחר.

unnamed (2) unnamed (1)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו