לא יאומן: מארין צ'יליץ' זכה ב-US OPEN - סרוגים

לא יאומן: מארין צ'יליץ' זכה ב-US OPEN

הקרואטי הענק שהדיח את רוג'ר פדרר בחצי הגמר לא התקשה מול נישיקורי היפני וניצח אותו בשלוש מערכות חלקות. "הכול הלך מצוין והחלום שלי התגשם היום" (סרוגים, ספורט)

author-image
לא יאומן: מארין צ'יליץ' זכה ב-US OPEN
  הזוכה המפתיע באליפות ארה"ב. צ'יליץ' (צילום: שאטרסטוק)

אם לפני שבועיים, כשנפתחה אליפות ארה"ב הפתוחה בטניס, הייתם אומרים לשני הפיינליסטים שהם יגיעו למעמד הגמר, סביר להניח שהם היו שולחים אתכם להיבדק. אבל השבועיים האלה כבר חלפו ומארין צ'יליץ' שכתב הלילה את ההסטוריה.

הקרואטי הענק, שהדיח את רוג'ר פדרר האגדי בחצי הגמר, עם תצוגת טניס אדירה, לא התקשה מול נישיקורי היפני, שהדיח את דיוקוביץ' בחצי הגמר, וזכה בגראנד סלאם ראשון. עם ניצחון חלק, 3-0 במערכות (6-3, 6-3, 6-3).

הקרואטי, שהפגין יכולת מופלאה לכל אורך רגעי ההכרעה של הגרנד סלאם האחרון של 2014, בא על שכרו והפך לשלישי ממדינתו שזוכה בגרנד סלאם, אחרי שאיבה מאיולי עשתה זאת ברולאן גארוס של 1997 וגוראן איבניסביץ', מאמנו של צ'יליץ', לקח את ווימבלדון ב-2001.

באחד הגמרים המפתיעים בהסטוריה של הטניס, הפגין צ'יליץ' (14 בטורניר),עליונות על היפני נישיקורי (10), נישיקורי, שגם לו היה זה מעמד ראשון בגמר טורניר גראנד סלאם.

בסיום אמר צ'יליץ': "אני לא יודע מה עבד כל כך טוב. זו התוצאה של כל העבודה הקשה בשנים האחרונות, בעיקר בשנה החולפת. גוראן הוסיף לי הרבה דברים מיוחדים ובעיקר הנאה מהטניס. שיחקתי בטורניר הזה את הטניס הטוב בחיי בזכותו. גם קיי וגם אני היינו עצבניים במערכה הראשונה והיה לי מזל שהצלחתי לשבור ראשון. הכול הלך מצוין והחלום שלי התגשם היום. אני חושב שזה סמל לכל השחקנים בסבב, שאם עובדים קשה, הדברים משתלמים בסופו של דבר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מה זאת אומרת כמעט כמו בנט
גאונות | 09-09-2014 10:27