אורי אריאל נגד לפיד: אתנגד לקיצוץ קבוע בבסיס התקציב ביום ראשון הקרוב

אורי אריאל נגד לפיד: אתנגד לקיצוץ קבוע בבסיס התקציב ביום ראשון הקרוב

במכתב לרוה"מ ולשר האוצר הודיע שר השיכון כי יתנגד לקיצוץ הרוחבי המוצע: "יש לבצע העברה תקציבית חד פעמית, ולא קיצוץ רוחבי קבוע שחל על בסיס תקציבי המשרדים מכאן ולהבא"

author-image
אורי אריאל נגד לפיד: אתנגד לקיצוץ הרוחבי
  מתנגד לקיצוץ הרוחבי. אריאל (פלאש90)

בעקבות מידע שהגיע ללשכת שר הבינוי והשיכון אורי אריאל כי הצעת ההחלטה לקיצוץ רוחבי במשרדי הממשלה (פלט) שתובא לאישור הממשלה ביום ראשון הינו עבור קיצוץ קבוע בבסיס תקציבי המשרדים ולא קיצוץ חד פעמי כפי שפורסם, שיגר השר אריאל מכתב חריף לשר האוצר ולראש הממשלה ובו התריע כי מדובר במהלך שיגרום לפגיעה קשה בשירותים לציבור וכי הוא צפוי להתנגד להצעה שכזו.

במכתבו כתב השר אריאל: "סדר היום לישיבת הממשלה ביום א' נכלל הנושא "מימון עלויות מבצע "צוק איתן" והשלכותיו", אך עד עתה טרם התקבלו נוסח ההחלטה, היקף הקיצוץ ושיטת הקיצוץ המתוכננים. ככלל, כשיש צורך חיוני בכיסוי הוצאה תקציבית חד פעמית, מבוצע קיצוץ רוחבי (פלט) חד פעמי, ולא קבוע, בתקציב המשרדים. לעומת זאת, כאשר נדרשת הוצאה קבועה נוספת למשרד ספציפי, מבוצע קיצוץ רוחבי בבסיסי התקציב של כל המשרדים, והתקציב מועבר לבסיס התקציב של המשרד המדובר.

אבקש לציין כי הובא לידיעתי הערב כי הצעת ההחלטה שתובא לדיון בישיבת הממשלה הקרובה כוללת קיצוץ רוחבי (פלט) קבוע בבסיס התקציב של כ 2%. מאחר והצורך בכיסוי הוצאות הביטחון של מבצע "צוק איתן" הינו צורך חד פעמי, ולא מתמשך, יש לבצע העברה תקציבית חד פעמית מתקציבי המשרדים לשנים 2014-2015, ולא קיצוץ רוחבי קבוע שחל על בסיס תקציבי המשרדים מכאן ולהבא, מהלך אשר יגרום לפגיעה בשירותים האזרחיים הניתנים על ידי כלל המשרדים לאורך שנים.

אם זה יובא כקיצוץ קבוע בבסיס התקציב בכוונתי להתנגד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
העכבר מתנגד לאריה
פרח | 29-08-2014 11:40
מכירים את המשחקים של ראשי "הבית היהודי "תמיד ידועים בתור "הדברנים הלאומיים "מדברים הרבה רוצים שלטון יחיד שלא יוכלו לבקר אותם ,ועושים מעט ,משאירים את כל העשייה "לאח" שלהם כולל ניתוק הצהרונים אנו לא נסלח אם זה זה יבוצע .הנשים לא יוכלו לצאת לעבודה .תלחמו על זה כי זה הקו האדום! בזה נראה מה כוחו של "הבית היהודי "בעשייה ולא בדיבורים.
2
מי זה אורי אריאל ולמה מעניין מה הוא חושב?
שם | 29-08-2014 14:36