געגועים לשכננו היקרים – יחידת מגלן - סרוגים
מבצע צוק איתן

געגועים לשכננו היקרים – יחידת מגלן

הרב מאיר נהוראי, רב המושב משואות יצחק ואב ללוחם ביחידת מגלן, מתגעגע ללוחמים שמתאמנים בשדות הישוב ונמצאים כבר יותר מחודש בפעילות מבצעית ביו"ש ובעזה

געגועים לשכננו היקרים – יחידת מגלן
  מתגעגעים אליכם. יחידת מגלן בפעילות בעזה (דובר צה"ל)

שכננו היקרים מיחידת מגלן, אהובים ונעימים, אנחנו תושבי המושב משואות יצחק מתגעגעים אליכם. בתקופות רגילות אנו פוגשים אתכם בשעות בקר מוקדמות כאשר אתם רצים בשבילי השדות המוריקים שלידנו, בקיץ החם אתם באים לשחות בבריכה שביישובנו. ומדי שבת באים מספר חיילים דתיים להתפלל בבית הכנסת ולא מוותרים על אירוח חם ומלבב בסעודת שבת אצל בני קהילתנו.

עכשיו אני צועד מפעם לפעם בשבילים שמסביב ואני לא רואה אתכם. הסיבה ברורה יצאתם להילחם. אבל כבר זמן רב שאיני פוגש אתכם עוד בהיותכם עסוקים יומם ולילה בחיפוש הנערים אייל, גלעד ונפתלי ולא נתתם מנוחה לנפשכם עד אשר מצאתם אותם לצערנו ללא רוח חיים באזור חברון. לאחר מכן זכיתי לפגוש את חלקיכם בבריכה.

לפני כמעט שנתיים התגייס בני ליחידה וכך התעצם גם הקשר האישי והנפשי עם היחידה. מפעם לפעם משוחח אני עם החיילים שבצוות ולא מזמן נפגשנו בחברון בתדריך בשעת לילה מאוחרת, ובימים האחרונים נפגשתי אתכם בשטחי כינוס לפני הכניסה לעזה. בין לבין נפגשנו סביב גלידות ושתיה. אולם בתקופה האחרונה אנו מצטרפים לעם ישראל ושומעים חדשות דואגים עד מאד.

הצטרפנו למשפחת ההורים שדואגים לבנינו שבחזית. אולם הפעם המוות עלה בחלוננו, ושלושה פרחים נאים ויקרים נקטפו במערכה הקשה הזו. הבשורה היתה כה קשה. היחידה מגובשת, כולם מכירים אחד את השני . מתן גוטליב עומר חי וגיא אלגרנטי חברים לנשק ונאמר עליכם את מה שדוד אמר בקינתו על שאול ויהונתן 'הנאהבים והנעימים בחייהם ובמותם לא נפרדו. מנשרים קלו ומאריות גברו'. בכל ימי הלחימה אתם נלחמים כנשרים וגם כאריות. הנשר – מלך העופות והאריה – מלך החיות, אך שונים הם בתכונותיהם ובהתנהגותם. האריה מסמל בעל חיים תקיף, קשוח, שאיננו מתפשר עם אויביו.

הנשר, עם כל חוזקו וגודלו ומהירותו, רחמן הוא. כפי שנאמר: 'כנשר יאיר קינו, על גוזליו ירחף'. בטרם נחיתתו על הקן הוא מרחף מעליו כדי שלא יבהיל את גוזליו. מתן, עומר, וגיא היקרים הייתם כאריות תקיפים וחסרי פשרות ורחמנים הייתם כנשר. שילמתם בחייכם ומי יכול למלא את החלל. זו מלחמה מורכבת וקשה שמטרתה להציל את מדינת ישראל ולשמור על קיומה לאורך שנים.

לאחר סיום הקרבות תחזרו להיות שוב לידינו שכנים טובים ומתוקים תהיו פחות שלושה. כמה קשה לעכל זאת אולם מבטיחים אנו שנהיה לצדכם וננסה לעזור בכל אשר נוכל. אנו מאחלים לכם שתשובו בשלום והאויב האכזרי יושמד כליל וישובו החיים למסלולם שכן חפצים אנו חיים.

==

הרב מאיר נהוראי הוא רב המושב משואות יצחק ויו"ר ארגון בית הלל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
למה כולם צריכים לדעת איפה מגלן מתאמנים??
דוד | 04-08-2014 12:40
2
געגועים
אריק שוקרון | 04-08-2014 12:45
הרב מאיר נהוראי אני מאוד התרגשתי מהמילים שיוצאים מטוב ליבך מאחל לנו שהלוחמים שלנו יחזרו בשלום
3
למה כולם צריכים לדעת ? ולמה אתם מפרסמים את זה ?
שחר | 05-08-2014 15:27
למה כולם צריכים לדעת ? ולמה אתם מפרסמים את זה ? בשירות מי אתם ? איזה צד ?
4
יחידת מגלן
ינשוף | 06-08-2014 13:41
צריך לסגור את יחידת מגלן - וטוב יום אחד קודם