ראש-הממשלה בנימין נתניהו מבטיח: המתפרעים ייענשו בחומרה

ראש-הממשלה בנימין נתניהו מבטיח: המתפרעים ייענשו בחומרה

ראש-הממשלה בישיבת הממשלה: "למנהיגי הציבור הערבי לגלות אחריות, להתייצב בפני גל ההתפרעויות כדי להחזיר את השקט על כנו. מי שלא יכבד את החוק - ייענש בחומרה"

author-image
נתניהו מבטיח: המתפרעים ייענשו בחומרה
  קריאה למנהיגי הציבור הערבי. נתניהו (צילום: פלאש 90)

ראש-הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה להתפרעויות במזרח ירושלים וביישובים ערביים, בעקבות רצח הנער הערבי בשבוע שעבר והדגיש כי ישראל פועלת בנחישות.

"אנחנו נוקטים יד קשה מול פורעי חוק ומול מסיתים מכל צד שהוא. אין מקום במדינת ישראל ליידוי אבנים על שוטרים, אין מקום לזריקת בקבוקי תבערה, אין מקום לחסימת צירים או השמדת רכוש, אין מקום להסתות נגד עצם קיומה של מדינת ישראל", אמר ראש-הממשלה. "אי אפשר לאחוז בחבל הזה משני קצותיו. אי אפשר ליהנות מתשלומי ביטוח לאומי וקצבאות ילדים מצד אחד ומצד שני להפר את החוקים הבסיסיים ביותר של מדינת ישראל".

נתניהו קרא "למנהיגי הציבור הערבי לגלות אחריות, להתייצב בפני גל ההתפרעויות כדי להחזיר את השקט על כנו. מי שלא יכבד את החוק ייעצר וייענש בחומרה". 

בדבריו, התייחס ראש-הממשלה גם לירי על ערי הדרום. "אנחנו פועלים מול כמה חזיתות בעת ובעונה אחת. הלילה פעלנו נגד מטרות רבות של חמאס בעזה, והיעד של כל הפעולות שלנו הוא החזרת השקט והביטחון לכל אזרחי ישראל, ובראשם לתושבי הדרום. הניסיון מוכיח שברגעים כאלה יש לנהוג בקור רוח ובאחריות ולא בהתלהמות ובפזיזות. אנחנו נעשה כל מה שנדרש כדי להשיב את השקט והביטחון לדרום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
תעשה, אל תצא בהכרזות.
יהודי | 06-07-2014 11:46
ביבי תתעורר, המדינה בוערת, ומה אתה עושה?
2
שמישהו יאשפז את ראש הממשלה הוא פשוט ירד מהפסים
מאיר | 06-07-2014 12:42
3
ביבי יצאת טמבל מכל הכוונים
יאהוד | 06-07-2014 14:09
אזלת יד מוחלטת של המשטרה מול ההתפרעויות. אי לקיחת אחריות של הממשלה. נאום שכולו ברברת שאין מאחוריה כיסוי - איש לא יועמד לדין. וגם הפלשתינאים הכניסו לך נוק אאוט הסברתי. איך מר תקשורת איבד את זה?