מכה למחבלים? מכרו לנו עוד ספין

מכה למחבלים? מכרו לנו עוד ספין

ההחלטה שהתקבלה אתמול בקבינט לפיה ישראל תבחן את העברות הכספים שמבצעת הרשות הפלסטינית למחבלים הכלואים בישראל, היא לא יותר מאשר אמירה באוויר. קריאות העידוד והשמחה בימין לשמע ההחלטה הלא החלטית הזו, צריכות להדליק נורת אזהרה אצל כי מי שמחשיב עצמו חלק במחנה הלאומי

author-image
מכה למחבלים? מכרו לנו עוד ספין
  במקום להלחם בטרור משחררים ספינים. (פלאש90)

ושוב ממשלת ישראל מעדיפה למכור ספינים במקום להלחם בטרור.

ההחלטה שהתקבלה אתמול בקבינט לפיה ישראל תבחן את העברות הכספים שמבצעת הרשות הפלסטינית למחבלים הכלואים בישראל, היא לא יותר מאשר אמירה באוויר. קריאות העידוד והשמחה בימין לשמע ההחלטה הלא החלטית הזו, צריכות להדליק נורת אזהרה אצל כי מי שמחשיב עצמו חלק במחנה הלאומי.

שבועיים אחרי חטיפת שלושת הנערים, בהנחיית הממשלה היא פועלת בצורה כירורגית. לא שמענו על בתים שנהרסו, על תשתיות שפורקו או על מחבלים שנהרגו. גם אחרי הפעולה הרכה הזו, כבר נשמעות קריאות להפסיק את המבצע בגלל קדושת חודש הרמאדאן. כעת מגיע הספין החדש כדי להראות שעושים משהו והוא בדיקת הכספים שמעביר אבו מאזן למחבלים.

איך יעשו את זה? לאף אחד אין מושג.

ויותר מזה, גם את הכספים שהרשות צריכה לשלם, היא לא מעבירה למדינת ישראל. החוב של הרשות לחברת החשמל עומד על קרוב למיליארד שקל עבור חשמל שקיבלה ולא התחשק לה לשלם עליו. אם היה מדובר בצרכן פרטי, כבר מזמן היו מכבים לו את השאלטר, אבל כשמדובר בערבים, ישראל ממשיכה להיות 'ילד הכאפות של המזרח התיכון'.

אם את החובות של הרשות ישראל לא מצליחה לגבות, כיצד היא תוכל למנוע העברות של כספים פנים-פלסטיניים?

הבוקר כבר נשמעו כבר תירוצים. ישראל אחראית על גביית המסים מהפלסטינים והיא תשאיר אצלה את המיליונים שמועברים למחבלים. חלק אפילו העלו סברה שהכספים האלה ישמשו להחזר חוב לחברת החשמל. אלא שגם זה רעיון מגוחך. הפלסטינים כהרגלם ימשיכו לשלם למחבלים על חשבון בתי הספר, התשתיות והרווחה של מחנות הפליטים. את התמונות על הביוב הזורם ברחובות שכם, הרבה יותר קל להראות לעולם ולהאשים בכך את ישראל.

עד כמה הרעיון הזה לא ישים? בואו נחזור לדוגמה של החשמל. מחר ישראל תחליט כי היא מצמצמת את אספקת החשמל לעזה ב-20 מגוואט כדי שלמחרטות ולמפעלים המייצרים את הקאסמים לא יעבדו. נשמע לכם הגיוני? לכו תעצרו את הכסף למחבלים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לנתק להם את המים והחשמל מיד
ג.כהן | 26-06-2014 14:48
2
אשמדאי
מטטרון | 01-07-2014 14:27
ההמונים נגבו את דמעותיהם, הפוליטיקאים באו והלכו, עוד שלושה קורבנות הפיגוע, ועולם כי מנהגו נוהג, דמם של יהודים זה לא הפקר, ה' יקום דמם. היגיע הזמן ///שחמאס///יעלמו מהעולם, אם לא עכשיו אז מתי? רק אם הדיבורים זה לא יקרה. פעימה לשלום? ופעימת תוצאת המציאות . 2014