מציתי רכב השופט: שלושה קטינים בדואים - סרוגים

מציתי רכב השופט: שלושה קטינים בדואים

שלושה קטינים תושבי תל-שבע נעצרו בחשד להצתת רכבו של השופט נאסר אבו-טאה. בחקירתם הודו השלושה באשמות וכם בגניבת כסף וסיגריות מהמכונית, והסבירו כי עשו זאת כמבחן אומץ

author-image
מציתי רכב השופט: שלושה קטינים בדואים
  רכבו השרוף של השופט אבו-טאה (פלאש90)

הצלחה למשטרה באיתור מציתי רכבו של שופט ביהמ"ש המחוזי בב"ש נאסר אבו-טאה.

ביום רביעי בשבוע שעבר לפנות בוקר הוצת רכבו של השופט ביישוב עומר. מפקד מחוז דרום ניצב יורם הלוי הטיל את החקירה על ימ"ר נגב בפיקודו של סנ"צ עזרא אלישר והנחה להקצות את כל האמצעים והמשאבים העומדים לארגון לפענוח המקרה.

במשטרה אומרים כי מפקד המחוז הגדיר את האירוע כחשוב ביותר ובעדיפות הראשונה וכך במהירות יוצאת דופן ועבודה סביב השעון הצליחו שוטרי ימ"ר נגב לשים את ידיהם בתוך 48 שעות על שניים מתוך שלושת החשודים שביצעו על פי החשד את הצתת הרכב של השופט, והכל אודות לעבודת מודיעין ממוקדת ובגיבוי פעולות חקירה יצירתיות וראיות רבות תומכות שנאספו במהלך ימים אלו.

ביום שני נעצר החשוד השלישי שהיה בבריחה וכך נעצרו כל שלושת החשודים, שנתפסו במצלמות האבטחה. מדובר בשלושה קטינים תושבי תל שבע, שהודו במעשה ואף שחזרו את המקרה.

שניים מהחשודים טוענים כי הציתו את רכבו של השופט מאחר והשאירו טביעות אצבע על הרכב לאחר שפרצו אותו, ואילו השלישי טוען שהחליטו להצית את רכבו של השופט כדי להיות "גברים" בכך שהצליחו לעשות אירוע עוצמתי. שלושת החשודים ידעו בוודאות מוחלטת כי מדובר ברכבו של השופט.

על פי החשד השלושה פרצו קודם לכן לרכב ביישוב עומר, ומיד לאחר מכן בנתיב הבריחה שלהם פרצו לרכבו של השופט וגנבו מתוכו כסף מזומן וחפיסות סיגריות. לאחר מספר דקות חזרו לרכב כדי להצית אותו, פתחו את מיכל הדלק וניסו להצית באמצעות מצת את הרכב, ומשלא הצליחו העלו באש את מושב הרכב האחורי ונמלטו רגלית מהזירה לכיוון תל שבע.

מעצרם של שלושת הקטינים הוארך בשבעה ימים ובכוונת ימ"ר נגב להעביר את החומרים לפרקליטות מחוז תל אביב לצורך הגשת כתבי אישום נגד שלושת החשודים הקטינים, תוך בקשה למעצר עד תום ההליכים.

מפקד מחוז דרום של המשטרה, ניצב יורם הלוי שעקב מקרוב אחר התקדמות החקירה התייחס למעצר החשודים ואמר: "עצם האפשרות כי שופט הדן בתיקים רגישים ומורכבים מקבל החלטות על שלילת חירותו של אדם מאוים באמצעות הצתת רכבו, חייבה אותנו לפעול במהירות וביעילות ולעבוד סביב השעון כדי לשים את ידינו על המבצעים. מעצר החשודים תוך 48 שעות ואיסוף הראיות המהיר יוצאי דופן ומעידים על איכות היחידה שהיא חוד החנית בלחימה בפשיעה במשטרת המחוז הדרומי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו