צפו: "תג מחיר משטרתי נגד מיישבי הארץ" - סרוגים

צפו: "תג מחיר משטרתי נגד מיישבי הארץ"

כוחות של המנהל האזרחי מלווים בשוטרי יס"מ הרסו הבוקר שני בתים בגבעת 'ישא ברכה' הסמוכה למצפה יריחו. התושבים אומרים "אנחנו נמשיך לקיים את דבר ה' שציוונו ליישב את כל מרחבי הארץ"

author-image
צפו: "תג מחיר משטרתי נגד מיישבי הארץ"

פקחי המנהל האזרחי מלוויים בכוחות של משטרה ויס"מ הגיעו הבוקר (ב') למאחז 'ישא ברכה' הסמוך לישוב מצפה יריחו בבנימין, כדי להרוס בתים שנבנו במקום.

סוכנות תצפית מוסרת כי בית משפחת ענתבי, בית רווקים, בית מגורים נוסף ולול תרנגולות, נהרסו לפני שעה קלה על ידי כוחות מנהל אזרחי ומג"ב, בשכונת ישא ברכה ביישוב מצפה יריחו. הגבעה ממוקמת כפי שניתן לראות בצילומים שצולמו אך לפני שבוע באמצעות רחפן סוכנות הידיעות תצפית, הרחק מאדמות שניתן לטעון לבעלות עליהן, ואינה מפריעה לאיש.

במהלך ההרס התפתחו עימותים בין תושבים לבין הכוחות שאבטחו את ההרס. צעיר כבן 18 נעצר על ידי הכוחות, אך שוחרר בתום ההרס עם עזיבתם.

הרס הבית ב'ישא ברכה' (אלחנן ענתבי – סוכנות תצפית)

תמונות מזירת ההריסה (יעקב אפללו – סוכנות תצפית)

תמונה4

תמונה3

תמונה2

תמונה1

תמונה5

תושבי ישא ברכה הגיבו על ההרס: "שוב מדינת ישראל ע"י משטרת ישראל מבצעת תג מחיר כנגד מיישבי הארץ. בעוד מעבר לכביש אויבי המדינה- הבדואים בחסות האיחוד האירופי משתלטים על עוד ועוד שטחים, בונים עשרות בתים לא חוקיים, גונבים מים וחשמל מהמדינה ולאף אחד לא אכפת! אנחנו נמשיך לקיים את דבר ה' שציוונו ליישב את כל מרחבי  הארץ".

משה אייל, דובר היישוב מצפה יריחו מסר לסוכנות תצפית: "תושבי מצפה יריחו שחשופים מדי יום לבניה בדואית בלתי חוקית לאורך הדרך לישובם וסביב הישוב,מראים כי החלטת המנהל האזרחי להראות את כוחו דווקא כלפי מאחז יהודי. המנהל האזרחי מופיע כ"גיבור על יהודים".אנו דורשים להחיל את האכיפה באופן מיידי נגד כל המבנים והמאחזים הבלתי חוקיים של הבדואים".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מותר להגיד "פויה" או שזה העלבת הגורמים המוסמכים?
עמוס | 12-05-2014 19:08