שמחה גדולה הלילה: צפו בחגיגה החרדית בבית-שמש - סרוגים

שמחה גדולה הלילה: צפו בחגיגה החרדית בבית-שמש

הדרמה בבחירות החוזרות בבית-שמש נמשכה עד הרגע האחרון: עמוק אל תוך הלילה, אחרי שהתברר כי אבוטבול ניצח את אלי כהן, פרצו קריאות שמחה מפי הפעילים במחנה החרדי. אבוטבול הורם על כתפיים יחד עם הח"כים החרדים. צפו בתיעוד

שמחה גדולה הלילה: צפו בחגיגה החרדית בבית-שמש
  דרעי וישי בריקוד משותף, הלילה (צילום: פלאש 90)

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הייתי בלילה ברמה א'. זה היה מדהים.
יוסי | 12-03-2014 7:14
אנשים רקדו שם בתוך גשם סוחף. הייתה שם שמחה אמיתית של ציבור נרדף. ועוד דבר גדול היה שם, זו ההרגשה של האחדות בציבור החרדי, שהייתה חסרה מאוד מאוד לציבור. רק חבל, שאתם הציבור הדת"ל לא הצטרפתם אלינו, ונתתם לעסקנים מדרג ג להוליך אתכם לכישלון. חבל !
2
תודות
יהודי לא ציוני | 12-03-2014 13:36
ניצחון הדמוקרטיה על ברית הבריונים ושלטון הדיכוי בארץ ישראל תודה תודה תודה תודה ל"ביב" נתניהו על התמיכה במועמד שלטון הבגצ, תודה ל"יהיר" לפיד על ההתגייסות נגד הדמוקרטיה הבעייתית, תודה ל"נפלתי בנט"ל על חלקו בברית הבריונים , תודה ל"איוולת" שקד על הנשיאה בנטל ההפחדה, תודה למירי "רקב" על העמדת ועדת הפנים לרשות המועמד המתבקש, תודה ל"פיצי חוטובלהבלה" על החירטוטים, תודה לאיווט האיום על המשילות הכוחנית, תודה לרועץ המשפטי ולשופטי ה"צדק" על העמדת החוק והשלטון לימין אלי כהן, תודה לתקשורת הכללית על כל גרורותיה על עמידתה האיתנה בעד הציונות טוהר המידות והדמוקרטיה המתבקשת. תודה לכולכם לכל אחד מכם יש חלק בניצחון הגדול.