גרמניה תומכת בישראל: "ירי הרקטות חייב להיפסק" - סרוגים

גרמניה תומכת בישראל: "ירי הרקטות חייב להיפסק"

משרד החוץ של גרמניה גינה את הג'יהאד האיסלאמי וקרא להפסיק את ירי הרקטות מעזה: "ישראל יכולה לנהוג כמו כל מדינה אחרת, וזכותה להגן על עצמה. אין שום סיבה שאזרחים חפים מפשע יהיו מטרה למתקפות"

גרמניה תומכת בישראל: "ירי הרקטות חייב להיפסק"
  קנצלר גרמניה אולף שולץ (צילום: שאטרסטוק)

תמיכה נוספת: משרד החוץ של גרמניה גינה היום (ראשון) את הג'יהאד האיסלאמי בעקבות ירי הרקטות מרצועת עזה, והביעה תמיכה בישראל ובזכותה להגן על עצמה. בהודעה קראו להפסיק את מתקפות הטרור ולפעול לרגיעה בהקדם.

"ההתפתחויות האחרונות בעזה ובישראל מהוות סיבה לדאגה רבה" נאמר בהודעה הגרמנית. "אנו מגנים באופן נחרץ ביותר את ירי הרקטות לעבר אזרחי ישראל, ולעבר הערים והיישובים – זה חייב להיפסק באופן מיידי. ישראל יכולה לנהוג כמו כל מדינה אחרת, וזכותה להגן על עצמה. אין שום סיבה שאזרחים חפים מפשע יהיו מטרה למתקפות".

עוד באותו נושא

העולם מגיב למבצע בעזה: רוסיה מגנה, ארה"ב תומכת


40

"כעת חייבים למנוע הסלמה נוספת, ולגלות איפוק מרבי. על כל הצדדים לשמור גם על החוק הבינלאומי" הוסיפו. "אנו אבלים יחד עם משפחותיהם של הקרבנות האזרחים, וחושבים על אלו שנאבקים על חייהם בשעות הללו".

שגריר גרמניה בישראל, שטפן סייברט, הוסיף ואמר כי "גם בשעה הזו, אנשים רבים ממשיכים לרוץ למקלטים ביישובים רבים ברחבי ישראל. גרמניה מגנה בחריפות את מתקפות הג'יהאד האיסלאמי, וקוראת להם להפסיק עכשיו. לישראל, כמו לכל מדינה אחרת, יש זכות להגן על עצמה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מי היה מאמין...
יוסף | 07-08-2022 13:57
מי היה מאמין שמדינה בעולם, תהיה לצידנו בהתקפה הזאת...
2
לפיד יצא גדול....
ניסו | 08-08-2022 13:29
לפיד יצא גדול.