לופטהנזה מתנצלת: סליחה שגירשנו את היהודים - סרוגים

לופטהנזה מתנצלת: סליחה שגירשנו את היהודים

בחברת התעופה הגרמנית מתנצלים על האירוע המביש בו גירשו עשרות חרדים מטיסה בעקבות 2 נוסעים יהודים שסירבו לעטות מסיכה: "לא מתאים לערכים ולמדיניות של לופטהנזה"

author-image
לופטהנזה מתנצלת: סליחה שגירשנו את היהודים
  (צילום: שאטרסטוק)

בחברת התעופה הגרמנית לופטהזנה מתנצלים על האירוע החריג בו הורידו עשרות חרדים מטיסה בעקבות התנהגות של זוג חרדי אחד, וזאת על בסיס יהדותם והמראה היהודי שלהם בלבד.

בלופטהנזה מסרו כי "לופטהנזה מתחרטת על נסיבות ההחלטה למנוע מנוסעים לעלות על הטיסה ב-4 במאי. מה שהתרחש לא מתאים לערכים ולמדיניות של לופטהנזה. יש לנו אפס סובלנות לגזענות, אנטישמיות ואפליה מכל זוג".

כזכור, באירוע מנעה החברה מ-100-180 יהודים חרדים מארה"ב לעלות לטיסה מגרמניה להונגריה, זאת לאחר ששניים מהנוסעים היהודים סירבו לעטות מסיכה. בסרטון שהתפרסם נשמע מפקח החברה אומר כי "כולם צריכים לשלם על טעות של זוג אחד. אלה יהודים שהגיעו מנמל התעופה בניו יורק, יהודים שעשו את הבלגאן, שגרמו לבעיות".

עוד באותו נושא

היסטורי: קו טיסה חדש ייחנך מנתב"ג לשארם א-שייח'


6

דני דיין, מנכ"ל יד ושם, סירב לקבל את ההתנצלות ואמר כי "אתם מתחרטים על נסיבות המקרה? לא על המקרה עצמו? ולגבי ההתנהלות של הצוות? והאמירות שלהם? לא מדובר בהתנצלות. אנו מצפים ליותר, עדיין לא מאוחר".

בליגה נגד השמצה הוסיפו כי "הלא באמת התנצלות הזו לא מודה באשמה. היא גם ממשיכה להתייחס ליהודים כמקשה אחת, למרות שהרבה מהם לא היו קשורים אחד לשני, יש להם רק מכנה משותף אחד – כולם היו יהודים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
באמת יש לנו מכנה משותף אחד, כולנו יהודים ב"ה
שירה | 11-05-2022 18:42
וכנראה אני לעולם לא אצליח להבין מה יש ליהודים לחפש בגרמניה.
ומה יש...
מני מיליציה | 16-05-2022 14:16
ומה יש להם לחפש בטורקיה ובעוד מדינות אנטישמיות צבועות ?! הקיצר, אנחנו אשמים. כי אנחנו מאפשרים ונותנים ליגיטימציה לשינאה התהומית הזאת לקראת...כי אם היינו מגיבים בחריפות אם דיפלומטית וגם בסקנקציות מהותיות ויש לנו את הכוח לזה...אבל אנחנו רופסים ומוכים כל הזמן כמו אישה מוכה שלעולם לא מתלוננת ובסוף נרצחת ואז מתעוררים...זה מה שקורה אצליינו למעלה מ 100 שנים...עם דפוק ומטומטם !