בנט מסיים הביקור בבחריין; הזמין את יורש העצר לישראל

בנט מסיים הביקור בבחריין; הזמין את יורש העצר לישראל

בסיום ביקורו ההיסטורי של רה"מ בבחריין, הזמין בנט את יורש העצר לבקר גם בארץ. השניים חתמו על הסכמים בנושאים שונים ודנו בהרחבת היחסים האסטרטגיים בין המדינות

בנט מסיים הביקור בבחריין; הזמין את יורש העצר
  בנט ויורש העצר (חיים צח/ לע״מ)

ראש ממשלת ישראל, נפתלי בנט, הזמין את יורש העצר וראש הממשלה של בחריין סלמאן בן חאמד אל-ח׳ליפה לביקור בארץ, בסיום ביקורו במדינה.

השניים הודעה משותפת בסיום הביקור בה אמר בנט כי הוא מבקש להביע את הערכתו למנהיגות המלך ויורש העצר.

עוד באותו נושא

הפגישה בבחריין: "בתקווה שנעשה דברים גדולים יחד"

"הפגישות שהתקיימו היום בין ראש הממשלה בנט ומנהיגי ממלכת בחריין תרמו לחיזוק היחסים בין המדינות ובין הממשלות, ולהעמקת שיתוף הפעולה בין העמים במישור החברתי, הכלכלי והביטחוני", נאמר בהודעה.

"המנהיגים דנו בהרחבת היחסים האסטרטגיים והביטחוניים בין המדינות, כחלק מההתמודדות עם האתגרים האזוריים, בהם איומים גרעיניים, פעולות טרור, קיצוניות דתית, עוני ואתגרים חברתיים".

עוד הוסיפו השניים כי נחתמו גם הסכמים בתחומי הרפואה, מים, אנרגיה חלופית, חקלאות, ביטחון תזונתי, מדע, מו"פ, חדשנות, פינ-טק, סייבר ועוד.

"המנהיגים ברכו על תהליך בניית תוכנית בילטרלית לעשר שנים – "אסטרטגיית השלום החם" – שתהווה מפת דרכים לפיתוח היחסים, בהובלת משרדי החוץ של שתי המדינות. האסטרטגיה המשותפת של "השלום החם" תתעדף תחומים בעלי אינטרסים משותפים, בהם מערכות של חדשנות, ביטחון תזונתי, מים, אנרגיה בת-קיימא, בריאות, חינוך, סחר והשקעות", נאמר בהודעה המשותפת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בנט
גדי | 15-02-2022 21:14
בארץ אתה לא רצוי ,אולי תישאר שם?
2
נהיהה ממש שמן
חיים | 15-02-2022 21:49
מה קרה לו?