מסתנן נפצע בקטטה; בני זוג מהגליל מתו מהרעלה - סרוגים

מסתנן נפצע בקטטה; בני זוג מהגליל מתו מהרעלה

גבר ואישה בשנות ה-40 וה-30 לחייהם מהיישוב בית בג'דידה מכר, מתו מהרעלה בביתם | מסתנן מדרום תל אביב פונה לביה"ח מעורפל הכרה עם פציעות חודרות

מסתנן נפצע בקטטה; בני זוג מהגליל מתו מהרעלה
  (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בשעות אחר הצהריים (שבת), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על גבר ואישה מחוסרי הכרה בבית בג'דידה מכר. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר ואישה בשנות ה-30 ללא סימני חיים וקובעים את מותם. נסיבות הארוע נבדקות.

פראמדיק מד"א עמוס דדון סיפר: "כשנכנסו לבית ראינו את הגבר והאישה שוכבים מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם."

עוד באותו נושא

אירוע ירי בגליל: אישה כבת 27 נפצעה באורח קל

מסתנן נפצע בקטטה

בשעה 02:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על מסתנן שנפצע ככל הנראה במהלך קטטה, ברחוב נווה שאנן בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב, גבר כבן 30 במצב קשה, מעורפל הכרה עם פציעות חודרות. פצוע נוסף טופל במקום במצב קל.

עוד באותו נושא

קטטה חריגה בנתב"ג: צעיר נפצע קשה מדקירה

חובשים על אופנועי מד"א, יששכר וייס ונועם אסולין, סיפרו: "כשהגענו ראינו בכניסה לבניין מגורים גבר כבן 30 שוכב מעורפל הכרה, הוא סבל מפציעה חודרת. למקום הגיע מייד גם ניידת טיפול נמרץ שלנו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לחדר הטראומה בבית החולים כשמצבו קשה. גבר נוסף ירד מהבניין עם פציעה, הענקנו לו טיפול רפואי ומצבו קל."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו