צופית גרנט חושפת: "קראו לי גויה מטונפת" - סרוגים

צופית גרנט חושפת: "קראו לי גויה מטונפת"

צופית גרנט חושפת את התגובות הקשות שקיבלה בעקבות הסדרה החדשה שלה "ללא גבולות" | "כולם שונאים את כל מה שהם לא אוהבים, ולכולם היום בעידן הזה יש את היכולת להשתמש באתרים כדי להוציא החוצה את הרפש הפרטי"

author-image
צופית גרנט חושפת: "קראו לי גויה מטונפת"
  (צילום: באדיבות רשת 13)

צופית גרנט השיקה לא ממזמן את הסדרה החדשה שלה "ללא גבולות", מאז היא מקבלת איומים לחייה ותגובות קשות ברשת. היום (שלישי) היא שוברת שתיקה ומגיבה בחשבון האינסטגרם שלה לאירועים האחרונים.

כך גרנט כתבה: "שלושה שבועות מאז עלתה הסדרה עם פרק ראשון שבו נטמעתי בעולמו של בנצי וענת גופשטיין ארגון ימני קיצוני, שבוע לאחר מכן ירדתי לרחובות בני ברק בעקבות הנוער הנושר והשבוע צללתי לתוך סילוואן, ליבת ירושלים, שתי דקות מהכותל, שלושה שבועות שבהם הביטויים ״שינאה״ ״אלימות״ ״הסתה״ חיים בתוך עולמי הפרטי ביתר שאת".

"אחרי התוכנית עם בנצי אנשי שמאל כתבו עלי משפטים כמו, ״פשיסטית מטונפת״ חובבת גזענים, נאצית, תחזרי לשתות פיפי, מאז שהתחתנת עם החרדי נפרדת מהמוח…. ועוד ועוד תפעילו את הדימיון ובלי רחמים. אחרי התוכנית בבני ברק קיבלתי מכתבי שיטנה מחרדים שקראו לי גויה מטונפת, לא יהודיה, מביישת את העולם החרדי, חולת נפש, שקרנית בהמה ושוב תפעילו את הדימיון ולכו רחוק…"

"ואתמול בעיקבות סילוואן ההשתלחות ממש מזמינה לפגוע בי, אורן חזן קורא לאנשים בטוויטר לפגוע בי, הצל מקלל ומגדף והכי נורא שכותבים שיצאתי נגד החיילים שלנו (מה שלא היה ולא נברא) המשפט פעם אהבתי אותך היום אני שונא/ת אותך חוגג מאז עלתה הסידרה, ואל תתבלבלו צפיתי את זה, בעיני על זה הסידרה, על הקלות הבלתי נסבלת בה משתמשים באלימות מילולית ומנטלית קשה כלפי כל מה שלא מתיישב נכון עם האג׳נדה הפרטית שלנו".

עוד באותו נושא

צופית גרנט לא יכלה לבחור שמלת כלה יותר מחמיאה


34

"כולם שונאים את כל מה שהם לא אוהבים, ולכולם היום בעידן הזה יש את היכולת להשתמש באתרים כדי להוציא החוצה את הרפש הפרטי, מעצם היותי אמפטית במקום בו נדמה לאחר שהייתי אמורה לקלל או לרטש אזכה לקיטונות של השפלה, אז אם נדמה למישהו שהסידרה הזאת היא על מקומות נפיצים, כן זה נכון רק בדגש על בני האדם שחיים במקום ואני כל מה שאני מנסה לעשות בדרך כלל זה לתווך את החלק האנושי, בעדינות ובאמפטיה, עם הרבה סבלנות ויכולת להקשיב, אני לא אדם פוליטי רק שבהיגיון שלי אני חושבת".

"נכון יש לנו בעיות עם השכנים אבל אם לא נמצא עכשיו דרך להוריד את מפלס התיסכול הם יהיו עוד יותר מתוסכלים וקשים ומפחידים, אל תטעו זה לא שאני חושבת שמבינים אותי לאור הדברים שאני כותבת אני יודעת שלא, ובכל זאת אמשיך ואומר את דעתי, שינאה מביאה שינאה מביאה שינאה, ואז, מה נרוויח? פחד? אימה? חרדה לחיים שלנו?"

 

View this post on Instagram

 

A post shared by tsufitgrant (@tsufitgrant)

"אני לא מדברת על ערבים מול יהודים אלא עלינו, על בני האדם מה הפכנו להיות, זה לא שמשנה מה אני אומרת במפגש עם בנצי גופשטיין או על מה השיח עם מחמוד, זה על איך את בכלל מעזה לדבר עם זה או עם זה, אז השמאל מוקיע את האחד והימין את האחר רק שלא סתם מוקיעים אלא ממש מקיאים ואם אפשר היו מחסלים את כל מה שמשויך לך".

עוד הוסיפה גרנט: "אין לנו ארץ אחרת, זה הבית שלי, זו השפה האהובה שלי, כאן רציתי ועדיין רוצה לחיות עם הילדים שלי והמשפחה שלי, זו הדת שלי, ובתוך המקום שלנו אנחנו חייבים לרכך את השיח, כי בסוף לשינאה יש מחיר אישי כבד, בית המקדש נהרס על שינאת חינם, לא מן הראוי שנעשה חשבון נפש לפני שאנחנו מביעים את הסלידה ממשהו רק כי הוא לא מתנהל בחוקים שלנו?"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
62 תגובות - 52 דיונים מיין לפי
1
אכן דברים כדרבונות
חרדי | 18-01-2022 14:02
כל הכבוד על היכולת להתעלות, ולראות את הנקודה האמיתית.
מי זה...
דוד | 18-01-2022 23:12
מי זה שולי?
2
אני מחזקת את...
איריס עם שלם | 18-01-2022 15:19
אני מחזקת את ידייך צופית. האמת החולה הרעה הקשה שמעכבת את גאולת ישראל .
3
רק יש לך...
יהודי. | 18-01-2022 15:40
רק יש לך פחות היכרות עם מקורות השנאה של אויבינו.
4
תמשיכי להביא את...
אילן | 18-01-2022 15:51
תמשיכי להביא את הצדדים האפלים במדינתנו האוהבה והקטנה בדיוק כמו שאת יודעת לעשות חזק וברוך
בהחלט!
עוז | 23-01-2022 2:37
(ללא תוכן נוסף)
5
צופית את נהדרת...
אסנת | 18-01-2022 15:59
צופית את נהדרת את מקסימה תמשיכי במלאכה שלך ומי שלא טוב לו שלא יצפה בתוכנית שלך מאחלת לך את כל הטוב שבעולם ומזל טוב .
6
על תתייחסי לרכילות...
ג'ו טסולין | 18-01-2022 16:05
על תתייחסי לרכילות הישראלית ,העם שלנו מזורגג ומתוסכל מרוב פולטיקה זולה שיש בארץ . יש לכם זוגיות חדשה וטובה תמשיחי את ושולי בדרכים והשם ימשיך לברך אותכם ולעזור לכם
7
סיבוב על חשבונה
חיים | 18-01-2022 16:11
צופית נשמה טובה שלא מכירה את הערבים באמת מדברים אליה בדיוק כמו שהיא רוצה לשמוע בואי לוואדי ערה ותראי מה באמת הם רוצים פה אין כיבוש ואף אחד לא רוצה להוציא אותם מהבתים שלהם.הם מנצלים את המדינה בכל דרך אפשרית למדו לדבר אל אנשים תמימים כמו צופית ולגייס אותם למטרה הסופית שלהם לזרוק אותנו מכאן .
8
איני שוכחת שאמרת...
רותי שש. | 18-01-2022 16:52
איני שוכחת שאמרת על מדינת היהודים מדינה מסריחה! בעת הפרעות וההשתרללות בבלפור!!
9
יש אוייב המדבר...
אתי שש. | 18-01-2022 16:54
יש אוייב המדבר תקייה.. ואידך זיל גמור
10
למה? ...
יעקב | 18-01-2022 17:17
למה?
11
ואם לא יפונו...
האמת חייבת להיראות | 18-01-2022 17:18
ואם לא יפונו מהבתים הם יפסיקו להילחם ולשנוא אותנו. הרי אמרו בפירוש כי לא ישקוטו עד מוות עג שיסלקו אותנו (לא יהיה). תמונה אחת אומרת הכל: היהודים עם מאבטח צמוד שמא יהרגו אותו (כך אמר הערבי בעצמו) הערבים נעים בחופשיות. חיילינו רק מגנים לא מתקיפים.אם הערבים לא יאיימו אז לא נראה חייל אחד בסילוואן.
12
צופית המדהימה. אל תחששי...
יענקלה | 18-01-2022 17:40
צופית המדהימה. אל תחששי מאיש ההיתי מתבטא בביטוי ...והשיירה עוברת אבל אמשיך בדרך שלך ואשמור על לשון נקיה ומכבדת.את עושה עבודת קודש .אל תראי מאיש כי כמוך אנו העם מבקשים כן תיהי חזקה אעפ שלקחת בחשבון תגובות אבל כולנו בני אדם וזה יכול להציק...בקטנה.. לכן תמשיכי בנועם כי זוהי דרכך דרך היהדות. יענקלה
13
זה פני הגלות. יהודים גלותיים בפוסט טראומה.
גורל מהתל | 18-01-2022 18:24
חיים בעבר, תקועים בסטיגמות, שופכים דברי קלון ששפכו עליהם בגלות. ממש כמו התנהגות של ילדים מוכים שבגרו, התחתנו ועושים לילדיהם מה שהוריהם עשו להם.
14
אין לך מושג...
יהודי אוהב ישראל | 18-01-2022 18:42
אין לך מושג לא בצדק ולא ביושר אל תתיפייפי על חשבון העם והארץ יש לנו את ארץ ישראל והיא שלנו ואך ורק שלנו ואנחנו כעם מוסרי נותנים לבני דודינו להתאכסן פה אבל הם לא רוצים הם לא משקרים הם אמרו לך בגלוי מבלי להסתיר שהארץ שלהם והם יעיפו אותנו מפה הם משתמשים בילדיהם כמגן וצינה (תקראי על החלטת האו׳ם ב-כ׳ט בנובמבר 1947) גברת נכבדה כל תמונה של רחמים ואמפתיה כלפי עם אכזר שכל מאוויו הוא להגשים את חלומו וחזונו של היטלר יש׳ו ״הפתרון הסופי״ זה עיוות האמת זוהי אכזריות כלפי עם ישראל ואת כעיתונאית חייבת לדעת שאת לא צריכה להביא את האג׳נדה הפרטית שלך אלא את האג׳נדה של עם ישראל חשבתי לתומי שאחרי הנשואים לשולי תציצי קצת בתורה ותצאי קצת מהבורות הבוערת שבקודקודך מקווה מאד שבעלך לא יתאכזב ממך כפי שאנו כולנו מאוכזבים מאד ממך
נכון הארץ...
yifat | 19-01-2022 19:54
נכון הארץ שלנו כי היא הובטחה לאבותינו הקדושים. וארץ ישראל נקנת ביסורים. אבל עדין ההבטחה הזו לא מומשה לחלוטין. הארץ תהיה בידיים שלנו זה רק אם כל עם ישראל יהיה מאוחד ועושים רצון אלקים. כל עוד שנהיה מפורדים ושונאים בין היהודים לא יפסקו המלחמות והרציחות. חלק מהילדים או חלק מהם הם ילדים יהודים שאמא שלהם התחתנה עם....וסיבות לא חסרות.(כי אם למשפחה היה אכפת או לעם ישראל למצב של אותה נערה/בחורה בחיים היא לא היתה מתחתנת עם ערבי. אבל איך אומרים יש בחירה והכל משמים חוץ מיראת שמים). צריך לחפש את הילדים והנערים/ות מתוך הערבים והאמהות שהן יהודיות ולהוציא אותם משם אם הם רוצים. ורק אז לטפל כמו שצריך בעניין. ולדעת כשעם ישראל נגד אלקים וחוטאים אז יש רשות לרשעים לפגוע ביהודים. כי הם מצד היצר הרע השטן. אם תמשיך השנאה בינינו בין היהודים הרשעים ימשיכו להכות בנו ויריבו על הארץ שלנו.
יפה מאד...
אהבת ישראל שלימה | 18-01-2022 19:10
יפה מאד הסברת זו האמת ואין בילתה. אבל...אין צורך להישתלח בצופית. הסבר אמיתי ואהבת ישראל זו דרך התורה. די לצופית ברמיזה ובטוחני שהיא מקבלת חושבת ומפנימה.
15
קודם צר על...
נעמי | 18-01-2022 19:23
קודם צר על המילים הקשות, מי שונא? צופית רק הערבים שהוקם וערב מפמפמים להם שיהודים לים! רמזי זו הדוגמא הטובה שלא אוהב יהודים וכמוהו אלפים בלי סיבה, אנחנו לא מחנכים לשנאה אלא להידברות. אז את מי את רוצה להרגיע. ? לדעתי קיבלת נושא מאוד קשה ובעייתי לטפל, כי יש הרוגים כבר בשני הצדדים. וזה כואב מאוד, לכן בגלל שאת יהודיה כמוני את צריכה פשוט להיות לצדינו.
16
לדעתי כל התגובות...
זאב מהרוב הדומם | 18-01-2022 20:03
לדעתי כל התגובות הללו מצביעות על כך שאת עושה היטב את עבודתך העיתונאית. כל תגובה לא הולמת רק מעידה על כך. כל הכבוד לך, את נכנסת לפינות ולרגישויות שאין לעתונאים רבים, חזקי והמשיכי.
17
צופית גרנט: השתן עלה לך לראש - תרתי משמע.
אוראור זהבי | 18-01-2022 20:09
תעשי טובה - לכי לטיפול! מושתנת היית - ומושתנת נשארת! במקרה שלך - ליטרלית!
18
אלו שבעד צופית גרנט: במה אתם גאים -
אוראור זהבי | 18-01-2022 20:09
וממה אתם שמחים - אה? סתומים!
19
מה לא הבנת...
יהודי פשוט | 18-01-2022 20:39
מה לא הבנת יא מטומטמת את הולכת עם הרגש לאויב לכי עם הרגש לעם שלך מה הם עוברים כמה הם סובלים מהרשעים האלה תתאפסי טמבלית
אתה לא...
איציקו | 19-01-2022 10:30
אתה לא פשוט אתה דביל
20
צופית בעת הזאת...
טובה | 18-01-2022 22:27
צופית בעת הזאת ידום! איך שתסתובבי המצב על הפנים. אין מקום לתוכחות! וכל אחד הישר בעיניו יעשה. אנחנו חיים במצב של מבול /בלבול בכל המשורים ומכל הכיונים.חיים בעת הזאת במתח נורא בגלל הקורונה, הנהגת המדינה על הפנים, מצב חברתי נמוך בכל המגזרים, וכו...זה אפילו לא שאלה שאת צודקת או לא. מצב שאנשים לא יודעים להבחין בן טוב לרע כולל הסדרה שלך.אי אפשר להעמיד במשור אחד ערבי עם יהודי כל אחד עולם אחר ותפקיד אחר ביקום והם מתנגשים....אין מקום לאובקטיביות או דמקרטיה להביא דעה.... בעת הזאת ידום...רק הבנה של חזרה בתשובה על בסיס אמיתי. בהצלחה לעם ישראל.!!!
21
כולם שונאים, את...
דוד | 18-01-2022 23:11
כולם שונאים, את מה שהם לא אוהבים מי שהמציא את זה גאון. דא זה ממש לא נכון
22
אהובה יקרה. הייתי...
רון | 18-01-2022 23:29
אהובה יקרה. הייתי בדיוק במקום שאת כעת. לצערי נכנסתי לדיכאון והרמתי ידיים . תחיי את חייך כנראה שלא נוכל לתקן את הנזק האדיר והשסעים בחברה הישראלית. הקבה רואה הכל ובוכה ...
23
צופית אני ככ...
ארמונה | 19-01-2022 1:10
צופית אני ככ אוהבת אותך וכאב לי בפעם הראשונה לראות איך את נכנסת לתוך האויב ומדברת איתם עם המון רגש ורחמים כאילו שהם עם ישראל כאילו שהם אחים שלך ..אסור היה לך להמשיך לראיין עוד ועוד כל עוד שזה צד אחד בלבד. לא יעזור נשמה שלי..זה גזירה מהתורה שעשיו שונא ליעקב לא משנה מה תתני להם ,הם רוצים את כל ארץ ישראל כולל הכל . גם כתוב עליהם על חרבך תחיה כלומר מטרתם מיום הוולדם היא רק להרוג ואין מה להתווכח ולהתחנחן. חבל עלייך את מהממת.
מה הקשר...
yifat | 19-01-2022 19:25
מה הקשר ישמעאל.ידוע ישמעאל חזר בתשובה. על חרבך נאמר לגבי עשו ולא ישמעאל.
לא קשור...
ידידה | 19-01-2022 8:44
לא קשור עשיו ויעקב אם כבר אז ישמעאל ליצחק
24
צופית ! ככה...
יפה פדאל | 19-01-2022 1:22
צופית ! ככה לא עושים כתבה! ואיך את מאמינה לערבים השקרנים הרוצחים ???? איך את אומרת ילד הילדים האלו אלימים !! הם זורקים אבנים שהורגות ! בבקבוקי תבערה! הלוואי וישללו מהם את האזרחות הישראלית.
25
אין עליך צופיתושנ...
נ.מ | 19-01-2022 3:27
אין עליך צופיתושנ
26
צופית אהובה,הבנתי מה...
דיאן | 19-01-2022 5:52
צופית אהובה,הבנתי מה שאת מנסה להראות,שמה שקורה בסילואן עלול להתרחש בכל המדינה עם ערביי ישראל,כפי שקרה בעימות האחרון,בשומר חומות,וזה מפחיד,המדינה היחידה שיש לנו,אין לנו לאן לברוח,אנחנו והערבים כלואים כאן ביחד,וקיטוב נוראי בין שמאל קיצוני לימין קיצוני-ראיתי אותך שם וחשבתי לי:צופית, תשמרי על עצמך,את אישה יקרה עם אהבה בלב,רק רצית להבין מה קורה שם,ויצאת משם עם ייאוש....
27
שותה שתן עלובה....
ארי | 19-01-2022 7:30
שותה שתן עלובה. תישתי רעל יכלבה בוגדת
28
לנצח את הרע...
ידידה | 19-01-2022 8:49
לנצח את הרע בטוב. אלוהים דואג לכל הבריאה שלו ואין מה לעשות ישמעאל הוא חלק מאברהם .אבל ביצחק יקרא לך זרע. הערבים יכולים לחיות טוב עם היהודים כי הם אחים רק בתנאי שהערבים יקבלו את עם ישראל כעם סגולה שבו בחר ה' ויקבלו חלק ונחלה כאוהבי ישראל ולא כשונאים. השינאה היא הקללה שלהם ושלנו.
29
אל תתייחסי לביביסטים...
דניאלה | 19-01-2022 9:00
אל תתייחסי לביביסטים העלובים,את לא גוייה,את יהודייה כשרה למהדרין.וכל מי שפוגע בך פגוע בנפשו הרקובה,
אני אכתוב...
יונה | 19-01-2022 10:28
אני אכתוב בשפתך ,אל תתיחסי לשמאלנים העלובים וכו. זאת שפה נקיה שאין בה שנאה ושלילה ?
30
אפשר
רוני | 19-01-2022 9:55
אפשר להסכים או לא עם גרנט או כל אדם אחר .אישית לא ראיתי את התוכנית המדוברת .אבל למה שנאה ? כתוב שלשון חכמים מרפא .שדרך ארץ קדמה לתורה .שעל רוב פשעים תכסה אהבה ועוד
31
צופית גרנט
אאא | 19-01-2022 10:12
גועל נפש לא יפה לקלל.
32
תתעלמי מהאספסוף מהופנט...
טרובדור | 19-01-2022 11:11
תתעלמי מהאספסוף מהופנט השנאה...
33
צופית, יישר כח. ...
שולמית קרופקו | 19-01-2022 12:39
צופית, יישר כח.
34
מהמקללים! יש להתייחס...
עוול ועוון | 19-01-2022 13:47
מהמקללים! יש להתייחס אליהם כדין בלעם בן פעור!!! בא לקלל יצא מברך ! וכל אותם קללות פוגעות בהם! ככל שיקלל יותר דינו חמור יותר. הכל מופיע במקורות!
35
צופית נגעת באש...
רוניתה | 19-01-2022 17:10
צופית נגעת באש ,יש חוק וסדר ,ואת נכנסת באש ,את לא אצבע אלוהים ,יש פה מאבק מול ארגוני מרצחים טרוריסטים ,השמאל החולני שרצה להגדיר את מדינת ישראל מדינת כל אזרחיה .רצה שויון זכויות ,לכי לבתי הכלא זה אותם אנשים שיושבים בסלוואן ..
36
את באמת מתועבת...
ניר | 19-01-2022 18:44
את באמת מתועבת מלוכלכת, לכי תעשי תוכנית על ערבים שרוצחים את אמא שלהם כי היא התלבשה לא צנוע יא צבועה
37
זה לא חדש-...
אוראל | 19-01-2022 20:01
זה לא חדש- רבים מהחרדים- דתיים כבר לא יהודים. נאלמו הערכים של סובלנות, מתינות, דרך ארץ.. הם גם לא ציונים- הם נשבעו אמונים לנאשם שכמובן רימה אותם.. הפנו עורף למדינת ישראל. מה שנשאר מהשילוש שלהם זה ארץ ישראל, ותורת ישראל( על פי הפירוש שלהם..) השנאה שלהם לשמאל עזה יותר מהשנאה לערבים.. הם כבר לא יהודים, ובטח לא פטריוטים( פטריוט זה לא רק אמא אדמה, אלא ערכים אוניברסאלים - הם מתעבים אותם, השנאה העמוקה שלהם לבג״צ נובעת גם מזה..) המטרה שלהם הרס הדמוקרטיה- הקמת מדינת הלכה( לכן צריך להרוס את החרות..).. הם ישאירו לדורות הבאים את המדינה היהודית- ערבית( עם רוב ערבי..) הם מדמיינים שלנתניהו לא רק תפרו תיקים אלא הוא הצליח לחסל את הבעיה הפלשתינית…חיים בשושו..
מילים כדורבנות!
עוז | 23-01-2022 2:55
(אם כי לא היו מזיקות עוד כמה דקות של ביצוע הגהה)
38
כל מה שאת טוענת כנגדו - הסתכלי במראה וראי שזה
יאיר | 19-01-2022 23:55
זה בדיוק מה שאת עושה לאחרים,כאשר את בוחרת לשמוע ולהבין את האחר ששולל את זכותנו על כל ארץ ישרא רק סילואן, אז למעשה את תומכת טרור. לא רוצים לראות ולשמוע אותך בשום ערוץ תקשרת
39
מי שקרא לה...
ירון | 20-01-2022 2:04
מי שקרא לה גויה מטונפת הוא סתם איזה טיפש שחוש שגוי זו בושה או קללה. אבל למה אפשר לצפות? יש פה תהליך של גזענות בזויה שמתרחש בתוך היהדות. כנראה ארץ ישראל מחרפנת ליהודים את המוח ואז כשהם ממש מגזימים היא מקיאה אותם כמו זבל אשפתות לגלות.
40
בטח זה המתיפיפים...
עוז | 20-01-2022 7:56
בטח זה המתיפיפים והמתהדרים בחופש הפולחן הביטוי והדיבור שנלחמים על זכותם לפרוץ כל גדר ולפחד מהאמת.
41
ידיעת האמת כואבת....
עוז | 20-01-2022 8:13
ידיעת האמת כואבת. ובטח מוציאה אנשים משלוות הקונכייה הפרטית וחופש הבחירה שלנו את מי לשנוא, מתי לשנוא ולמה. ככה זה כשאין דעת רחבה אמיתית נכונה ומדויקת.
42
עכשיו נישאת, אולי...
מטי | 20-01-2022 11:03
עכשיו נישאת, אולי תשקיעי בנישואין שלך במקום בנגיעה במקומות שאין לך מושג לגביהם? מי שנוגעת ברותחין שלא תתפלא על כוויות בכל הגוף!! תבואי בטענות רק לעצמך.
43
צופית, את כל...
צפונית | 20-01-2022 14:02
צופית, את כל כך צודקת. אנשים מסוימים מדברים על אהבת חינם אבל חיים שנאת חינם. אוהבים רק את מי שחושב כמוהם. באופן מפתיע יש כאן פוליטיקאים/מנהיגי ציבור צרי אופקים. אנחנו יושבים על חבית חומר נפץ... ההתפרעויות בנגב הן גם חלק מזה. השחיתות גואה והחורבן קרב.
44
רקהחרדים וביב רק...
שולמית | 20-01-2022 21:17
רקהחרדים וביב רק החרדים וביבי המלך חושבים לבריאות והכלכלה. למין התיישבות מדינת ישראל הלידי בני ובנות ישראל לעולמי.עד אמן סלה
45
ציפה ,באיזה סמכות...
מודא פאר | 20-01-2022 21:31
ציפה ,באיזה סמכות הולכת ועל חשבון מי ,מסיתה ומתסיסה .לסלק אותה מהעיתונות ,ולעמידה לבירור.
46
גברת גרנט היקרה....
אבנת | 21-01-2022 9:05
גברת גרנט היקרה. במלחמת קיום בוחרים צד והצד הנכון הוא הצד של העם שלך ואין מקום לכתבה המתיפייפת והמתחנפת שלך. אם רצית לחפש כאב לא היית צריכה להרחיק כדי להגיע למשפחות יהודים שנכחדו ונשחטו בידי בני עוולה.. ליתומים ויתומות אלמנים ואלמנות והורים שכולים. איך את מצפה לאמפתיה מהם כשאת מציגה מצג שוא בעבור חופן רייטינג. את באמת לא מבינה את קיתונות הכעס לעברך? באמת לא? תמהני
47
נו ומה את...
זה לא אבודים | 22-01-2022 10:11
נו ומה את מציעה ? מה הפתרון שלך למה שראית? המשפט היחיד שבלט זה התסכול שלהם יתגבר מסקנה את מפחדת מהם.
48
את ניבחרת בזכות...
מלאך המוות | 22-01-2022 13:40
את ניבחרת בזכות עצמך אילולי היית לומדת היסטוריה של העם היהודי היית עושה תוכניות רק על איך עם נירדף שנים ונירצח ונישדד וכולם נגדו עכשיו לגבייך בגלל אנשים כמוך ההיסטוריה והאמת נעדרת אנשים כמוך חייבים להחרים אנשים כמוך מסוכנים לעם היהודי ולאמת את בצורה שהיצגת את השקר שקיים שנים את בושה לעם הנצח אך האמונה שלנו תנצח. את וכל חברייך בתישקורת הבאתם אסונות על העם היהודי והברכות שקיבלת רק בזכותך קיבלת. לכי לילמוד איסלאם יהדות מי את האם את יהודיה אז למה מזו ירושליים לעם היהודי ומהי לאיסלאם בטוח שאת בורה בנושא תילמדי
"השכלה"
עוז | 23-01-2022 2:50
כן, ממש שומעים מהתגובה שלך, שאתה אדם מאוד משכיל, ורק אתה מוסמך לשפוט ולקבוע אם צופית גרנט יהודיה או לא...
49
היה טוב לך...
מייקל | 23-01-2022 0:10
היה טוב לך אם היית נשארת ועושה את אבודים.בחרת לחפש לך רייטינג בסכסוך ישראלי פלסטיני עשית נזק לעצמך היית פופולרית אהובה מאוכזב ממך ואפסיק לצפות בך ובמה שאת מייצגת. גם בגלל שאת הלכת עם אדם נשוי וגזלת גבר מאישה. למרות שאומרים שהוא מסורב גט עדיין הוא גבר נשוי. הגזמת פישלת השנה האחרונה.
50
אם אין לך...
רפאל | 24-01-2022 0:33
אם אין לך ארץ אחרת ושפה אחרת אז איך זה שלא הבנת מי זה האויב? האויב זה החלק שבנו בתוך כל אחד ואחת מאיתנו היהודים שלא מבין שאבא שבשמיים רוצה אותנו מאוד ברורים ואחידים בדעתנו מול שונאינו ומול אחינו .. שנזכה לדעת אמיתית ועצה נכונה לחיים של שלום עם בוראנו יוצרנו!!
51
צופית יקרה
תמי | 24-01-2022 17:29
הטיחו בך המון רפש, זה נכון. אבל להרים את האף לאויבי עם ישראל זה הרבה יותר חמור. שולי בטח יכול להגיד לך הרבה יותר ממני. עם ישראל זה הרבה יותר ממה שאנשים אוהבים או לא אוהבים, מוכנים לשמוע או לא. יהודי שמדבר בפומבי רע על מדינת ישראל זו קטגוריה בפני עצמה. לא נראה לי שאת רוצה להיות שייכת לזה
52
סוף מעשה במחשבה...
רחל אביב | 25-01-2022 20:17
סוף מעשה במחשבה תחילה