אולפנת טליה: כשהדגש הוא על מצוינות ופיתוח אישיותי - סרוגים

אולפנת טליה: כשהדגש הוא על מצוינות ופיתוח אישיותי

באולפנת טליה שמים דגש על למידה גבוהה מעל הממוצע, כמו דגש על פעילויות חברתיות ובית מדרש. האולפנה היא כתובת למי שמחפשת את מה שמעבר. תלמידת כיתה ז' או ט'? בואי לשמוע עוד

author-image
אולפנת טליה: כשהדגש הוא על מצוינות ופיתוח אישיותי
  קרדיט: אולפנת טליה

אולפנת טליה הירושלמית היא ממוסדות הלימוד הבודדים והנדירים שזכו למעמד מיוחד: מצד אחד, מתוך בחירה, שמה לרוב אינו מופיע בעמודי הפרסומות בעיתונים, עלוני שבת והברושורים, כך שהיא אינה ידועה כמו מוסדות לימוד אחרים לבנות בירושלים; מצד שני היא נהנית ממעמד מיוחס כאולפנה ששמה עובר מפה לאוזן עם רשימת ממתינות ארוכה במיוחד מדי שנה בשנה. הסיבות להצלחה רבות, אך הכל מתנקז לשורה התחתונה: אולפנת טליה מקפידה לשים דגש מיוחד ונקודתי על הפיתוח האישיותי, והמצוינות של הבנות בכל תחום.
תלמידת כיתה ז? בואי לשמוע עלינו עוד>>

כתובת מבוקשת

אולפנת טליה מיצבה את עצמה עם השנים ככתובת מבוקשת של בנות שמחפשות את מה שמעבר, בנות שרוצות ללמוד במקום בו רואים אותן ומאפשרים להן להתקדם וללמוד ברמה גבוהה מהממוצע. אל האולפנה מגיעות תלמידות שאוהבות ללמוד ולהרחיב דעת, תלמידות מצטיינות ומחוננות מירושלים ומכל רחבי הארץ.

קרדיט: אולפנת טליה

הביקוש גבוה מכיוון שבטליה מקבלות התלמידות אופציה ללמוד לתעודת בגרות איכותית, וגם אופציה נדירה לשלב לימודי אקדמיה עם לימודי התיכון: במקום קיים מסלול למידה לקראת תואר במדעי המחשב ומסלול למידה לתארים מגוונים אחרים כגון: מדעי החיים, מדעי המדינה, כלכלה מתמטיקה ועוד. כל התארים נלמדים בשיתוף וליווי האוניברסיטה הפתוחה. 

לא "חממת ציונים"

באולפנת טליה מקפידים להצהיר שלא מדובר ב"חממת ציונים". במקום קודם כל דואגים לשפע של פעילויות חברתיות שכוללות התנדבויות, מפגשים עם דמויות מעוררות השראה, שבתות אולפנה ועוד. באולפנה פועל גם בית מדרש פועם מתוך מטרה להעמיק ולהעשיר את עולמן הדתי של הבנות. מכיוון שבמקום יש גם פנימייה, התוצאה היא שבנות מכל הארץ יוצרות במקום פסיפס חברתי מיוחד.
תלמידת כיתה ט'? הרשמי לימים הפתוחים>>

קרדיט: אולפנת טליה

הדגש הוא שבמהלך שנות הלימודים, תעבור התלמידה תהליך התעצמות אישי וייחודי, תעמיק ותחזק את הזהות הדתית לאומית שלה ותחבר בין היכולות שלה לעולם של עשייה למען הכלל. 

וכן, התוצאות מדברות בעד עצמן: מסלולי הלימוד באולפנה "יצרו" רשימה ארוכה ומרשימה של בוגרות שהשתלבו בדרגים הגבוהים בעולם מערכת הביטחונית בישראל, ההייטק וגם במוקדי עולם האקדמיה.

אולפנת טליה פותחת את שעריה לרישום לקראת שנת הלימודים הבאה לכיתות ז' ו-ט', והחל מהשנה תוביל אותה מנהלת חדשה, מירב גנץ, שצמחה מתוך המערכת עצמה. אם אתם הורים לנערה עם יכולות לימודיות גבוהות שרגילה להיות מהמובילות מוזמנים לשמוע עוד ולהתרשם!

תלמידת כיתה ז? בואי לשמוע עלינו עוד>>

תלמידת כיתה ט'? הרשמי לימים הפתוחים>>

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו