נערה התאבדה בבית החולים בו אושפזה ליטל יעל מלניק - סרוגים

נערה התאבדה בבית החולים בו אושפזה ליטל יעל מלניק

שוב טרגדיה במרכז בריאות הנפש מעלה כרמל בטירת הכרמל. כחודש לאחר רציחתה של טלי יעל מלינק, מודיעה הנהלת בית החולים כי נערה שמה קץ לחייה בתוך המוסד

author-image
נערה התאבדה בבית החולים בו אושפזה ליטל יעל מלניק
  (צילום אילוסטרציה: נעם מושקוביץ/פלאש90)

טרגדיה נוספת בבית החולים הפסיכיאטרי מעלה כרמל בטירת הכרמל. כחודש לאחר רציחתה של המטופלת ליטל יעל מלניק, מודיעה היום הנהלת המרכז לבריאות הנפש כי נערה שמה קץ לחייה.

עוד באותו נושא

אדוארד קצ'ורה הוא האח החשוד ברצח יעל מלניק

"הנהלת בית החולים ״מעלה הכרמל״ מבקשת לעדכן על אירוע קשה הערב בבית החולים בו נטלה נערה מאושפזת את חייה. הנהלת בית החולים צוות העובדים והמחלקה כואבים מאוד את האירוע המטלטל ומשתתפים בכאבה של המשפחה." נאמר בהודעת בית החולים.

המשטרה האריכה את מעצרו של האח, החשוד ברצח של מלינק ככל הנראה בעקבות קשר מיני ביניהם. היא נקברה בחולות הסמוכים לחי פארק בקרית מוצקין, ונמצאה על ידי עוברי אורח. כאמור, זהו המקרה השני של טרגדיה במוסד בתוך כחודש.

"המקרה דווח למשטרה ומשרד הבריאות. מנהל בית החולים מסר כי לצד חקירת המשטרה המתחייבת, יפעל כבר מחר מול הנהלת משרד הבריאות לכך שהארוע יתוחקר באופן יסודי ומקצועי ע"י גורם חיצוני בעל ידע ונסיון וזאת על מנת להגיע למלוא המסקנות והלקחים. אנו בבית החולים כואבים את הארוע ומשתתפים בצער המשפחה."

יו"ר השדולה לבריאות הנפש ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית): "התגובה שלי – לא יכולה יותר לשמוע או להכיל את המצב הזה. אינני מכירה את פרטי המקרה, אבל יותר מידי מקרים צפים לאחרונה, שרק מחזקים את המצוקה הנוראית של תחום בריאות הנפש בישראל. ואז באה הקורונה וחשפה ביתר שאת את עליבותה של המערכת.

העדר טיפול בקהילה והמחסור העצום בכח אדם, בפסיכיאטרים, בפסיכולוגים, בעובדים סוציאליים ובסיעוד, הן בבתי החולים והן מחוצה להם, לא מאפשרים החלמה. זהו כתב אישום חמור ביותר נגד מדינת ישראל. אני שולחת את תנחומיי למשפחה ומבקשת את סליחתם. לא אנוח ולא אשקוט עד אשר מערכת בריאות הנפש תהיה בריאה ומיטיבה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו