מעתה אמרו: מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא - סרוגים

מעתה אמרו: מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא

הרוח השוויונית מגיעה גם לרשת החינוך העל יסודית ומעתה אמרו 'מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא'. הרב נכטיילר: "באמצעות השם והסמל החדשים אנחנו מבקשים לשקף נאמנה את מרכז הישיבות והאולפנות של בני עקיבא"

author-image
מעתה אמרו: מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא

הרוח השוויונית מגיעה גם למוסדות החינוך הדתיים. מרכז ישיבות בני עקיבא המונה למעלה מ-70 מוסדות חינוך, ישיבות, אולפנות, ישיבות הסדר ומכינות, מנהריה ועד אילת, יוצא למהלך של מיתוג מחדש.

בטרם החל ההליך ביצע המרכז מחקר עומק שכלל סקרים, קבוצות מיקוד וראיונות אישיים בקרב מורים, מנהלים, תלמידים, הורים ומתעניינים. מטרת המחקר היתה להבין כיצד נתפסת רשת מוסדות החינוך של מרכז יב"ע בעיני הציבור הרלוונטי ומהם הדברים החשובים ביותר להורים ותלמידים המחפשים מוסד לימודים. בעקבות המחקר הוחלט במרכז יב"ע להדגיש את נושא החינוך גם בסמל ומעתה יהיה הלוגו: 'מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא – רשת של חינוך'. בכך מבקשים ברשת להזכיר שיחד עם תוכניות הלימודים, ההשקעה בתוכן והחתירה למצוינות, חשוב לשים את החינוך במרכז ולדאוג לעיצובה של דמות הבוגר והבוגרת שיוצאים ממרכז הישיבות והאולפנות של בני עקיבא. שינוי נוסף נעשה בשם עם הוספת האולפנות לצד הישיבות של המרכז.

עם השקת המיתוג החדש אמרמנכ"ל המרכז הרב בני נכטיילר  "אנחנו יוצאים למהלך שלכאורה הוא נראה כמהלך חיצוני בלבד, אך לא כך הדבר. לשם יש חשיבות גדולה מאוד המשפיעה על אדם או מקום וכמובן גם על רשת של חינוך. באמצעות השם והסמל החדשים אנחנו מבקשים לשקף נאמנה את מרכז הישיבות והאולפנות של בני עקיבא כרשת שמעמידה בראש סדר העדיפויות את החינוך ואת עיצובם של תלמידינו ותלמידותינו כאנשים ערכיים ומאמינים.

"המיתוג החדש נותן דגש מיוחד  לחיבור שיש לרשת המוסדות עם ערכי תנועת בני עקיבא, שממנה ובשיתופה הוקמו מוסדות הרשת והרשת ממשיכה לשמור על קשר חינוכי הדוק עם תנועת הנוער".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
רשת שהפריטה את החינוך ממשהו ערכי לרדיפת ממון
מתוך המערכת לצערי.. | 05-12-2013 14:20
הרשת כולה עסוקה רק בחיצוניות ובכסף כבר שנים. עוד שינוי אסטטי לטובת העלאת הרישום...