חוטובלי: הרשות מסיתה. יוגב: שוב שב"ח רוצח חייל - סרוגים

חוטובלי: הרשות מסיתה. יוגב: שוב שב"ח רוצח חייל

סגנית השר ציפי חוטובלי מאשימה את הרשות הפלסטינית בפיגוע הרצחני הבוקר: "מערכת ההסתה המשומנת של הרשות ממשיכה לגבות קורבנות מהצד הישראלי". ח"כ מוטי יוגב: "פועל יחד עם חברים נוספים בשבועות האחרונים לקידום חוק שיחמיר את הענישה על מעסיקי, מליני ומסיעי שב"חים"

author-image
חוטובלי: הרשות מסיתה. יוגב: שוב שב"ח רוצח חייל
  ח"כ מוטי יוגב וסגנית השר חוטובלי (צילום: פלאש 90)

סגנית שר התחבורה ציפי חוטובלי מאשימה את הרשות הפלסטינית באחריות לפיגוע הבוקר (ד') בעפולה.

"מערכת ההסתה המשומנת של הרשות הפלסטינית ממשיכה לגבות קורבנות מהצד הישראלי", אומרת חוטובלי לסרוגים.

"אבו מאזן נוקט בטקטיקה עקיפה של פגיעה בישראל. הרג יהודים כבר לא מתבצע על ידי גורמים הכפופים לרשות אלא באמצעות 'הרחוב הפלסטיני', שמוזן יום יום מפרופגנדה אנטי ישראלית. אי אפשר להמשיך לדבר שלום כאשר פני הרשות לטרור."

יוגב נגד השב"חים

רק אתמול התריע ח"כ מוטי יוגב כי המשטרה וצה"ל לא אוכפים כניסת שוהים בלתי חוקיים לשטחי ישראל והיום "קיבלנו עוד תוצאה מצטברת ומצערת של רוצח פלסטיני השוהה באופן בלתי חוקי והורג חייל צה"ל באוטובוס"

ח"כ מוטי יוגב מאשים כי היד הרכה שמפעילים הצבא והמשטרה כנגד השוהים הבלתי חוקיים (שב"ח) הוא שהביא לרצח הבוקר של חייל צה"ל בתחנה המרכזית בעפולה.

"רק אתמול התרענו בוועדת משנה לענייני יהודה ושומרון של וועדת חוץ וביטחון בראשותי, על כך שפיקוד המרכז ומשטרת ישראל אינם אוכפים מעבר ושהייה של אלפי פלסטינים ללא היתר משטחי יהודה ושומרון לתחומי הקו הירוק" אומר יוגב, "כיום קיבלנו עוד תוצאה מצטברת ומצערת של רוצח פלסטיני השוהה באופן בלתי חוקי והורג חייל צה"ל באוטובוס."

לדברי יוגב, פיגוע הרצח של החייל הבוקר באוטובוס בדרך לעפולה בידי מחבל ערבי שוהה בלתי חוקי, מצטרף לרצח החייל תומר חזן, שגם הוא היה על ידי שב"ח, מצטרף לרצח רבש"ץ שערי תקווה ליאור פרחי שגם הוא נרצח בדריסה על ידי רכב שהבריח שוהים בלתי חוקיים בפרצה ידועה (שאגב, קיימת עד היום) בגדר ההפרדה.

"אני קורא למערכת הביטחון, צה"ל, פיקוד המרכז ומשטרת ישראל, למלא את חובתם ולאכוף את מניעת כניסתם של שוהים בלתי חוקיים ושהייתם בתחומי הקו הירוק. "

כמו סגנית השר חוטובלי, גם יוגב מאשים את הרשות הפלסטינית בהסתה שהביאה לרצח: "בתקופה בה ההסתה ברשות הפלסטינית גואה לשנאת יהודים ואף להשמדתם כדרך שעשה היטלר, ביקר לעשות סאדם חוסיין והם והשהידים גיבורי החינוך הממלכתי וכלי התקשורת של הרשות הפלסטינית, הרי שצריכים אנשי כוחות הביטחון לאכוף תוצאה זו ביתר שאת, וכבר להבין שיש יכולת בידי מערכת הביטחון וביטחון הפנים למנוע את הרצח הבא."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרשות מסיתה?
| 14-11-2013 8:01
מה קרה לך? ממתי איכפת לנו מהרשות? הרשות תמיד מסיתה! הבעיה זאת לא הרשות, הבעיה זה אנחנו!