בוחני הנהיגה שובתים, אלפי טסטים בוטלו - סרוגים

בוחני הנהיגה שובתים, אלפי טסטים בוטלו

נקבע לכם טסט לימים הקרובים? תשכחו ממנו: 145 בוחני הנהיגה בישראל פתחו בשביתה כללית עד להודעה חדשה, במחאה על תנאי העסקתם. שר התחבורה הגיב בזעם: נפריט את הטסטים

בוחני הנהיגה שובתים, אלפי טסטים בוטלו
  שיעור נהיגה. פלאש90 (אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר)

145 בוחני נהיגה פתחו הבוקר (שלישי) בשביתה כללית, עד להודעה חדשה. אלפי טסטים שנקבעו לימים הקרובים בוטלו. לפי גלי צה"ל, בכל יום שבו תימשך השביתה יבוטלו למעלה מ-1,400 טסטים בכל רחבי הארץ.

באמצעות השביתה, מוחים בוחני הנהיגה על תנאי העסקתם. המחאה החלו בשביתה חלקית, אולם לטענת בוחני הנהיגה הם לא זכו למענה ממשרד התחבורה ולכן הוחלט להחריף את היקף המחאה.

"ההסכם שאנחנו מועסקים בו כרגע הוא לא חוקי", אמר יושב ראש ועד בוחני הנהיגה אייל אביאב, "אנחנו פותחים בשביתה עד להודעה חדשה, לאור חוסר הודאות שיש לנו כרגע עם הנהלת המשרד".

במשרד התחבורה זועמים על שביתת בוחני הנהיגה. שר התחבורה, ישראל כץ, כתב אתמול בפייסבוק: "די. נמאס מהתנהגות בוחני הנהיגה. במקום לתת שירות ראוי הם מארגנים עיצומים ושביתות ופוגעים בצעירים שמחכים לבחינות. המשרד עשה הכל כדי ללכת לקראתם, אבל נראה שהם פועלים משיקולים זרים".

כץ הוסיף: "הפתרון הוא פשוט. הוריתי למנכ״ל המשרד לגבש תכנית להפרטת הטסטים, כמו במבחני התאוריה ובמבחני הרישוי לרכב. כל אחד יוכל לגשת תוך יום. תחרות חופשית בלי תורים ובלי ביורוקרטיה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו