לראשונה במחוז ש"י: מתנדבת תטפל בחסד של אמת

לראשונה במחוז ש"י: מתנדבת תטפל בחסד של אמת

לראשונה במחוז ש"י: מתנדבת שסיימה את הקורס שהתקיים בקרית ארבע-חברון, תצא לטפל גם בזירות הקשות ובמקרי 'חסד של אמת'. מתנדב נוסף שסיים את הקורס הוא לוחם מציר המתפללים בחברון

לראשונה בש"י: מתנדבת תטפל בחסד של אמת
  (צילום: דוברות זק"א)

מתנדבים חדשים מקרית ארבע ודרום הר חברון סיימו אמש קורס חסד של אמת והצטרפו למשפחת זק"א. קורס שנמשך כחודשיים והתקיים במועצה הדתית בקריית ארבע. המתנדבים החדשים הצטרפו לצוות המתנדבים הפועל במחוז ש״י בפיקודו של מפקד זק״א גיל ביסמוט.

עוד באותו נושא

בית שמש: בלוך החרימה והאופוזיציה זכתה לרוב


4

מדובר בתוספת כח משמעותית וחשוב בשטח. המתנדבים שסיימו את הקורס בהצלחה יוזנקו לטפל ולעסוק בעבודת הקודש במתן כבוד למת במקרי אסון בזירות קשות באיזור.

בקורס קיבלו המתנדבים כלים להתמודדות והוכשרו הן בפן ההלכתי בכל הקשור לכבוד המת ע"י יו"ר ועד רבני זק"א הרב יעקב רוז'ה שאף ליווה את המתנדבים בכל מהלך הקורס, והן בפן המקצועי בטיפול בזירות קשות במצבי שגרה וחירום ע״י קציני משטרה, פתולוגים קציני זיהוי מהמז״פ ובוחני תנועה של המשטרה.

בין מסיימי הקורס נמצאת המתנדבת מרגלית יחד שסיימה את הקורס בהצלחה, מרגלית הצטרפה לקורס זק״א והיא מתנדבת זק״א הראשונה במחוז ש״י שתצא יחד עם המתנדבים הנוספים בזירות קשות ותטפל בחסד של אמת.

גם המתנדב אורי אמסלי סיים את הקורס בהצלחה, ראש מועצת קרית ארבע חברון מר אליהו ליבמן שהעניק לו את תעודת סיום קורס ואמר: ״אורי גיבור ישראל. אורי לחם בגבורה בציר המתפללים בחברון בחזית וחטף כדור במרכז החזה, השכפ״צ קרמי שלבש הציל אותו ממוות. מכאן לקח את זה כשליחות חייו – להציל חיים של אנשים נוספים ואף לכבד ולפעול למען כבוד המת בזירות קשות".

(צילום: דוברות זק"א)

בטקס השתתפו אליהו ליבמן ראש מועצת קרית ארבע – חברון, מפקח ערן אוחנה קמב"צ תחנת חברון, ראש המועצה הדתית בחברון ובקרית ארבע מפקד זק״א יוסף דיין, רס״ב ברוך דסטה רכז מתנדבים תחנת חברון, רס״מ שושן מיימון מפקד משק קרית ארבע, מנכ״ל זק״א דובי ויסנשטרן, ראש אג״מ זק״א חיים וינגרטן, גיל ביסמוט מפקד זק״א מחוז ש״י, אודי זגיר קמב״ץ זק״א מחוז ש״י, מפקד זק״א הר חברון ראובן טל והמתנדבים החדשים.

(צילום: דוברות זק"א)

אליהו ליבמן ראש מועצת קרית ארבע – חברון אמר: ״לצערי, ראיתי וחוויתי פיגועים קשים מאוד, וכך זכיתי לפגוש ולהכיר מקרוב את פעילות החסד הגדולה של מתנדבי זק״א. לא מובנת מאליה העובדה שבחרתם לעסוק בדבר הכי קשה שרבים בורחים ממנו, חסד של אמת ממש. אני מאחל לכם הרבה בהצלחה ומתפלל שלא נצטרך.״

(צילום: דוברות זק"א)

יוסף דיין ראש המועצה הדתית של קרית ארבע חברון ומפקד זק״א באיזור, אמר: ״זכינו לקיים את הקורס כאן בעיר האבות בה קבורים האבות הקדושים, בתוכם אברהם אבינו שהיה הראשון לעשות מעשה חסד של אמת כשהביא במסירות את שרה אשתו לקבורה. אנחנו עומדים כאן בטקס סיום הקורס שמתקיים כאן בצמוד לקברי האבות, אני מתפלל ומייחל שזכות האבות תגן עליכם ושתצליחו בהמשך הדרך״.

דובי ויסנשטרן מנכ״ל ארגון זק״א: ״מרגש אותי להשתתף בטקס סיום קורס ולראות את הצטרפות המתנדבים החדשים למשפחת זק״א. מדובר במתנדבים מטובי האנשים בקהילה, כל אחד פועל במסירות ורגישות במטרה אחת להציל כשניתן ולכבד את מה שנשאר רק לכבד. מחזקים את ידיכם. אנחנו כאן בשבילכם, מקווה שנמשיך להיפגש רק בטקסים ומפגשים ולא בזירות אסון".

בסיום הטקס קיבלו המתנדבים תעודת הוקרה, תעודת מתנדב, ציוד זק"א אישי ואפודי זק"א, ונהנו מארוחת ערב עשירה שהפיק מפקד זק״א באיזור יוסף דיין לכבודם של המתנדבים החדשים

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו