דובר הליכוד: "אני מברבר פייק ניוז" - סרוגים

דובר הליכוד: "אני מברבר פייק ניוז"

דובר הליכוד החדש, סיפר בנובמבר האחרון לפעילי ליכוד מדוע הוא מפיץ פייק ניוז ברשתות החברתיות, הוא מסביר שהתקשורת גם ככה מוטה, אז אין ברירה אלה להפיץ פייק

דובר הליכוד: "אני מברבר פייק ניוז"
  צילומסך

אלי ורד חזן, דובר הליכוד שנכנס לאחרונה לתפקידו, שימש עד עתה כראש אגף קשרי החוץ של תנועת הליכוד. בספטמבר האחרון במאהל של תומכי נתניהו הוא הסביר להם, כי "אין יותר התייחסות לעובדות והשיח בישראל הפך להיות כל כך רדוד", אומר חזן. "האמת לא משנה יותר, העובדות לא משנות יותר, בגלל זה אני מברבר פייק ניוז כתגובה להם".

"אני לא הייתי כזה, עניינה אותי רק האמת, אבל זה לא מעניין אותי כי הגעתי למסקנה שאנחנו צריכים להיות טראמפ", אומר חזן. "האנשים האלה לא מבינים בטוב, הם מבינים רק במלחמה ואתם רוצים מלחמה ברשתות אנחנו ניתן לכם מלחמה ברשתות".

חזן טוען שנעשית אינדוקטרינציה, שטיפת מוח, שנתניהו מושחת- הממסד התקשורתי לא מוכן לקבל את השינוי והתפיחות שהוביל אליו הליכוד, של שיתוף יותר מגוון של אזרחים במוקדי הכוח, ולכן אלו השולטים בתקשורת הממוסדת לא רוצים לאבד את הכוח. הוא אומר: "נתניהו לא מושחת, תראו לי פוליטיקאי לא בארץ בעולם, שהאשמה נגדו היא סיקור חיובי, דין אחד לנתניהו, דין אחר לשאר".

ההרצאה המלאה:

"תסתכלו על התקשורת המסורתית, כולם שם הנטייה היא שמאלה".

חזן מתאר באותה הרצאה שהעביר לפעילים כי נתניהו לתפיסתו המנהיג הגדול ביותר. לדבריו כשמדברים על מנהיג היסטורי, אנשי שמאל יצביעו על בן גוריון, או רבין, אצל אנשי ימין בגין ולתפיסתו נתניהו.

הוא מציין את השינוי שנתניהו ערך ביחסי החוץ, בהשכלה לכלל האוכלוסייה, בסוגיית הוצאת הגז מהאדמה ובעיקר שיוויון הזדמנויות לציבורים שונים בישראל.. הוא מנתח שעד הקורונה מדינת ישראל מעולם לא הייתה מוצלחת כזו ולכן מדינות בכל העולם מפוטין ואז טראמפ, דרך סין והודו כולם רוצים קשרים איתה.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
אצלנו לא מספיק לשקר.צריך גם לגנוב.
קופיקו במרכז הליכוד | 19-07-2021 10:04
אחרת המסית הסגול לא סופר אותנו
עוד טיפש...
צורי | 19-07-2021 13:13
עוד טיפש חסר צורה,ודביל,לא פלא שנישארתם קופים כל החלאות של הסרוגים,והטינופת של הססמאלנים,כשרואים תגובה של דביל האפשרויות מיצטמצמות,הבנתה מפגר?
2
למד מהטובים ביותר
חחח | 19-07-2021 11:40
בינטט אותם
3
אין יותר מתאים...
הזרזיר והעורב ... | 19-07-2021 11:42
אין יותר מתאים משקרן למפלגתו של הנוכל מושחתיהו ... זה שב 12 שנות שלטונו הפערים החברתיים כלכליים רק התרחבו , העניים הפכו עניים יותר , והטייקונים הפכו עשירים יותר , וז אמור לדעת כל אזרח כשהוא הולך למכולת או חולם על דירה ...
אמרתי ואני...
אורי | 19-07-2021 13:15
אמרתי ואני יחזור המושחת היחיד שקים כאן הוא האבא הזבל שלך,הוא היה צריך לא להיולד,ומי שהשריצה חזיר כמוך היתה צריכה להיות עקרה,ואז זבל כמוך היה פחות מזהם באתר,הבנתה חזירון פולני?
4
ממתי ביבי דיבר...
הצגה גרועה סרט רע | 20-07-2021 13:05
ממתי ביבי דיבר אמת השקרן והנוכל הגדול בהיסטורית ישראל מכר צוללות למצרים שחגגו בסיס ימי חגש לפני 3 שבועות לאמירויות מטוסי חמקן אפ 35 לחמאס מזוודות של דולרים מקטאר לרשות הפלסטינית חיסונים וכסף ובהצבעה בכנסת ביבי חבר לטיבי ושיקלי לייבוא פלסטינים לארץ האיש שקיבל העי הרבה זמן מסך אי פעם חכל להגיד אמת ובחר תמיד בשקר עד שתקע את הסכין בלב של גנץ אז נכון אתה צודק הכל שקר ופייק
5
שקר שקר תרדוף. מאז שבנט עלה לשלטון הליכוד החל
חיים | 28-09-2021 14:13
בנאצות וקללות בלתי פוסקות. הוא למד מטרמפ? אל תצחיקו אותי, טרמפ למד מהם. הם הגיעו למצב שרצף השקרים כנגד כל אויב מדומה/אמיתי הביא את המדינה למצב שהרוב האזרחי הברור לימין מתפוגג ונעלם. כאשר הופכים את העליה הרוסית לשמאל - שהרי הם ממשיכים לבחור בליברמן, ובאשר העליה הרוסית הם הרבה יותר ימין מרוב הליכודניקים, יוצרים גוש ענק של ימין ומעבירים אותו לאנטי-ליכוד. כאשר הופכים את לפיד לשמאל ולמי שזוכר, משפחת לפיד היתה ימין לוחמני בתקשורת בתקופה שבה בגין עלה לשלטון, הוא הופך את בוחרי לפיד שהם הימין של המפלגה הליברלית לחלק גדול של ימין שמתרחק מגש הימין. כנל היחס לנסיכי הליגוד כולל בגין הבן לבנת ארידור וכו..., סער שהוא ימינה מהליכוד וכמובן בוחרי כחלון, בוחרי ימין שבחרו בגנץ... הליכוד נשאר לבד. מפלגה שחצנית המזלזלת בשותפותיה, היוצרת על הנייר, מצב שבו יש לימין ליכוד+סמוטריץ יש תמיכה של רק 25% מהעם כאשר הימין מהווה כ-50% מהעם.
6
חזן קול חלוש...
נועם | 12-09-2022 7:20
חזן קול חלוש בשטף הפייק שפולט הסמול בכל שופריו על בסיס כמעט יומי.