פרויקט האופנה שיאחד את ישראל ומדינות ערב - סרוגים

פרויקט האופנה שיאחד את ישראל ומדינות ערב

ביום חמישי יתרחש האירוע ההיסטורי: "GLOBAL WOMEN VIRTUAL FASHION FORUM & SHOW" בהשתתפות 54 מדינות מרחבי העולם, ראיינו את אסיה טלי רביבו לספר לנו על התחושה להשתתף באירוע המרגש

פרויקט האופנה שיאחד את ישראל ומדינות ערב
  (צילום: אבי פלדמן ורפי דלויה)

ביום חמישי הקרוב (1.7) יתקיים האירוע ההיסטורי: "GLOBAL WOMEN VIRTUAL FASHION FORUM & SHOW". בין המדינות המשתפות ישנן מדינות רבות שזוהי האינטראקציה הראשונה שלהן באירוע מסוג זה עם ישראל כגון: ערב הסעודית, כווית, לבנון, בחריין, איחוד האמירויות, מרוקו ועוד מדינות רבות.

האירוע הוא למעשה וירטואלי ובו מדינת ישראל תציג עיצובים של המעצבים המובילים בארץ כגון: אסיה טלי רביבו, אלמביקה, הילה יאיר, חנה בן סימון, רונן חן, מארץ משיח ועוד רבים וטובים.

אחד מעיצוביה של אסיה (צילום: אבי פלדמן ורפי דלויה)

את האירוע מפיקה חברת ההפקות "מיידפונט" אשר בבעלות השייח'ה, נורה כליפה בת כליפה, אחת הנשים החזקות והמשפיעות באזור מדינות המפרץ יחד עם היזמית הישראלית ענבל מלמד תמיר. לכבוד האירוע הקרב, ראיינו את אסיה טלי רביבו, מעצבת שפונה לקהל הרחב ועיצוביה פונים לאופי של האדם הלובש אותם, שלוקחת חלק בפרויקט על מנת לספר לנו את התחושות לקראת האירוע ההיסטורי.

איך התחושה להשתתף בפרויקט?

"כמעצבת ישראלית אני יכולה להגיד שיש הרבה הצעות עכשיו והמון אירועים בדובאי ובכלל, לי היה מאוד חשוב להשתתף בפרויקט אמין. מעבר לזה, כל אירוע ישראלי, שמוצג במדינה אחרת זה מייצר תחושת שליחות וגאווה עבורי. גאווה מאוד גדולה, אני מאוד פטריוטית למדינה ואני אוהבת אותה מאוד וזה מעניק לי המון סיפוק".

"הרמוניה של כל העולמות" (צילום: אבי פלדמן ורפי דלויה)

איך התחושה להיות מעצבת שלוקחת השראה מהעולם הדתי באירוע כזה?

"אני מגיעה מבית חצי חרדי והחצי השני חילוני. אבא ואחי יחד עם גיסתי והאחיינים, הם חרדים ובחצי השני, אמא היא שומרת מצוות מסורתית וכל השאר חילונים. הרבה מהקולקציה שאני מציגה היא בהשראת בית הכנסת של אבא ושל אחי. כמו שולחן האוכל אצלי בבית, גם חרדי וגם חילוני, צבעוניות, פלטת הצבעים של בית הכנסת של אבא שלי ניכרת מאוד בחליפות. אני עושה חליפות מחויטות עם כתפיות כרית מאוד גדולות כמו של הגברים, מעיל חסידים עם מוטיבים נשיים, יש הרמוניה של כל העולמות, אפשר לאהוב את הקב"ה, להרגיש ילד שלו, גם אם אתה לא עם כל הסממנים החיצוני, ואפילו אם אתה חילוני בסממנים החיצוניים. אני מלבישה אופי. אצלי העיצובים הם לא תלויי גיל או מידה, אצלי הבגדים הם תלויי אופי. זאת אומרת שיש שמלות סטרפלס ויש חולצות מכופתרות. יכולה לבוא בחורה חילונית ולקנות את הסטרפלס ויכולה לבוא בחורה דתייה ששמה את שמלת הסטרפלס המחויטת עם חולצה מכופתרת מלמטה, אנחנו מוסיפים מטפחת בצוואר, כמו עניבה והיא נראית ממש דוגמנית מקטלוג.

"אני מלבישה אופי". אסיה. (צילום: אבי פלדמן ורפי דלויה)

איך התחושה לקחת חלק מאירוע שתורם ליחסים הבינלאומיים של ישראל? 

"האמת שבעיקר אחרי הסבב האחרון שהיה לנו, "שומר החומות", זה קידם את ההחלטה שלי להשתתף בפרויקט כזה על מנת לומר שבאופנה אין הבדל, לא של פוליטיקה ולא של טעם, אני פונה לאופי של בן אדם, לסטייל ולסגנון. מאוד היה חשוב לי כן דווקא להיות איפה שיש מדינות כמו סעודיה, להוכיח שההרמוניה שישראל יכולה לצעוד לצד סעודיה, להראות שזה כן אפשרי, זה כן יכול לקרות, שאנחנו מכוונים לאחווה להדדיות ולשיתוף. אני אשמח לארח אותם אצלי וכמובן גם להתארח.

אני מתרגשת שיהיה את השם שלי ואת השם של מדינת ישראל, לייצג את מדינת ישראל שם, זה מרגש עבורי מאוד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו