ברוך הבא לספסלי הכנסת: פרופסור יוסי שיין - סרוגים

ברוך הבא לספסלי הכנסת: פרופסור יוסי שיין

11 שרים צפויים להתפטר מהכנסת, ובמסגרת החוק הנורווגי ייכנסו בעקבותם ח"כים חדשים. הכירו את פרופסור יוסי שיין, מספר 8 ממפלגת 'ישראל ביתנו'

ברוך הבא לספסלי הכנסת: פרופסור יוסי שיין
  (צילום: דוברות ישראל ביתנו)

במסגרת החוק הנורווגי ואיתו התפטרות השרים המיועדים, נכנס בין היתר מספר 8 ברשימת 'ישראל ביתנו' – הפרופסור יוסי שיין – מבכירי אנשי מדע בישראל ובעל שם עולמי במחקריו על שינויי משטר ותפוצות.

עוד באותו נושא

אלו הח"כים החדשים שיכנסו השבוע לכנסת

שיין הוא פרופסור למדע המדינה וליחסים בינלאומיים. בין היתר ייסד וכיהן כראש בית-הספר למדעי המדינה, ממשל ויחסים בינלאומיים באוניברסיטת תל-אביב, במסגרתו העמיד דורות של סטודנטים, ובמקביל שימש כפרופסור ליחסים בינלאומיים ותפוצות באוניברסיטת ג’ורג’טאון בוושינגטון די. סי., שם הקים את המרכז לציוויליזציה יהודית.

שיין היה גם חבר בוועדה לתכנון ולתקצוב של המועצה להשכלה גבוהה. בנוסף, הוא שימש כנשיא המכללה האקדמית גליל מערבי.

אחד מספריו של שיין, המדבר על המלחמה בשחיתות הפוליטית

שיין, שסיים את הדוקטורט שלו בהצטיינות באוניברסיטת ייל, זכה בפרסים רבים. שימש בתפקידים בכירים גם בחו״ל, לרבות חבר הוועדה לתכנון ותקצוב (הות"ת), והיה פרשן של רשתות טלוויזיה מרכזיות בעולם.

נודע כמומחה גדול ליחסי ישראל ארה״ב. ספרו רב המכר 'המאה הישראלית' מבטא את האני מאמין שלו במדינה יהודית ציונית וליברלית, ברוח מפלגת 'ישראל ביתנו'. שיין כתב וערך עד כה שישה ספרים, ופרסם כחמישים מאמרים בכתבי עת ובספרים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
איפה הוא ואיפה...
המדרג | 14-06-2021 19:40
איפה הוא ואיפה כל חנפי הליכוד החלולים והצעקנים.
עוד זיהום...
תברואן ומפנה הומואים לחיריה | 15-06-2021 7:34
עוד זיהום אקלוגי מיתרומם ללא הפסקה,מה קרה? כל הזבל ההומואים היתנחלו כאן באתר? לכו לאתר חיריה שם המקום הטיבעי של האשפה התת אנושית כמוך,הופ סע,
2
עוד זבל מבית...
מפנה גויים ארורים רומנים | 15-06-2021 7:21
עוד זבל מבית מידרשו של הרומני בן הכלבה האאור ימח שמו וזיכרו עמלקי גוי ארור ליברמן שם רשעים ירקב,עים כל המישפחה הזבל שלו בנוקדים,מקווה מאוד שיעשו להם חיסול ממוקד,החמאס,ופתח,ויסלקו את הטינופת לפח האשפה עים כל הרכוש הגנוב שלהם,
, אתה...
מנהל מחלקת פוסט טראומה | 15-06-2021 15:16
, אתה מסכן. פשוט מסכן. בילדותך עברת התעללות קשה. אתה מרגיש דחוי, מפוחד,שונא את העולם. אין לך שפה אחרת חוץ משפת השינאה. אתה מקנא במי שמצליח, במי שאוהב ונאהב, במי שמנהל חיים יצירתיים ונורמליים. אני מרחם עליך. לך לקבל טיפול - זה יכול לעזור.