בנות האולפנא גייסו כסף וערכו חתונה לזוג גרים - סרוגים

בנות האולפנא גייסו כסף וערכו חתונה לזוג גרים

תלמידות שכבה י' באולפנת צביה בבקעה גייסו עשרות אלפי שקלים וערכו חתונה מרגשת לזוג גרים: "עסקנו בחתונה ובהכנות לה מתוך שמחה אמיתית שבלב"

author-image
בנות האולפנא גייסו כסף וערכו חתונה לזוג גרים

שכבת י' החליטה שהיא מסיימת את שנת הקורונה במעשה עם ערך עליון וארגנה חתונה לזוג גרים.

התלמידות גייסו 25,000 ₪ עבור אוכל עשיר, תזמורת, צלם, שמלת כלה וביגוד לחתן, רכב מקושט, פרחים, אביזרים לעיצוב השולחנות ופינות הישיבה ושאר פרטים, הקטנים והגדולים, כדי להפיק חתונה שמחה ומרגשת כדת משה וישראל.

"האולפנה פתחה את שעריה ושינתה את פניה לגן אירועים", אומרת ראש האולפנה, הגב' שגית גינזבורג. "בנות אולפנת 'הבקעה' הן תבנית נוף המקום, בפשטות ובגודל. החתונה היא רק חלק מהדברים הגדולים אך מבחינתנו השגרתיים שמתרחשים באולפנה ומשקפים את איכות הצוות ואיכות התלמידות".

תלמידה מהשכבה: "ברגע שבחרנו עם הכלה את שמלת הכלה שלה הרגשתי שאנחנו המשפחה שלה. אנו רואות את עצמינו כשליחות להעביר את החיבור של עם ישראל לזוג שמצטרף בימים אלו לעמנו".

מחנכת השכבה, הגב' מיטל בירמן והמדריכה רחלי דיאמנט תיארו את התהליך שקדם לערב עצמו: "כל שנה שכבת י' אחראית על שוק פורים שרווחיו מועברים לצדקה. השנה, עקב הקורונה, לא קיימנו את השוק. בנות השכבה לא יכלו לסיים את השנה ללא עשיית חסד".

"לאחר חיפוש מטרה ראויה הגיעו הבנות לעמותת 'שבי ישראל' ולאחר שיחת זום עם החתן והכלה של תיאום ציפיות, החל תהליך הפרוייקט. כל תלמידות השכבה נרתמו. החל גיוס כספים המוני בקרב המשפחות, אנשי הצוות וכל איש אשר ידבנו ליבו. מי ששמע על המטרה – תרם בשמחה".

"התלמידות העלו את הסיפור בסטטוסים שלהן, פרסמו בישובים, התקשרו לאנשים, סגרו מול ספקים, ערכו קניות, עיצבו והדפיסו את ההזמנות, ארגנו הסעות למשפחות החתן והכלה ולא שכחו להזמין חבר'ה צעירים לעשות שמח".

"בימים שקדמו לחתונה ערכו שולחנות, קישטו את מקום האירוע ודאגו לכל דבר. שאר השכבות התגייסו אף הן לשמח את החתן והכלה ובכוחות מופלאים, פיזיים ונפשיים, הרימו חתונה מדהימה".

"מיטל המחנכת מודה שהשתמשה בהכנות לחתונה גם לשם שמים, אך גם למסר חינוכי: "לאורך הפקת החתונה הבנות עברו תהליך של בירור מהי חתונה ומהי שמחת חתונה, במיוחד בימי מגפת הקורונה, משמעות החופה ומקומן שלהן עצמן בהקמת בית נאמן בישראל".

זוג הגרים הנישאים לא מפסיק להודות ולהתפעל מהחום האנושי שהרעיפו עליו הבנות. במהלך מדידת השמלה אמרה הכלה לבנות שהיא מרגישה עטופה בחיבוק שלהן. "לא רק אנחנו מחבקות אותך", השיבה לה תלמידה. "כל עם ישראל מחבק אתכם ושמח בהצטרפותכם אלינו. אמר הקב"ה – אם אתה משמח את שלי (ובתוכם את הגר), אני משמח את שלך".

בנות השכבה סיפרו: "עסקנו בחתונה ובהכנות לה מתוך שמחה אמיתית שבלב. אנו מאחלות לזוג הטרי שהשמחה שלנו בהם ואיתם תלווה אותם בהקימם בית חדש ולנו אנו מאחלות להרגיש ולדעת תמיד את השמחה שבנתינה, שמחה בחסד עליון פשוט. בהודיה לקב"ה שזימן לנו את ההזדמנות לשמח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
אשרי העם שככה...
איזו איכות של בנות | 10-06-2021 23:40
אשרי העם שככה לו
2
ץותחיות! ...
ע | 11-06-2021 9:30
ץותחיות!
3
ואוו מרגש! כל...
עדן | 11-06-2021 12:09
ואוו מרגש! כל הכבוד ומזל טוב לזוג המאושר:)
4
מטורף! איזה יופי...
כ.כ | 11-06-2021 14:56
מטורף! איזה יופי לראות את עם ישראל תומך אחד בשני
5
אם אין כסף...
גל ק | 11-06-2021 16:38
אם אין כסף לחתונה עדיף לא להביא ילדים כרגע. לארגן במקומם אירוע חתונהשלהם.כי הם גרים. . רמה נמוכה של אולפנה כנראה.. ומסכנה הבחורה שבהלם מאחורה בצד.
מקוה שהזבל...
חלימה מואבי | 12-06-2021 12:27
מקוה שהזבל הללו שבאים לישראל בגניבה עם כל הכושים והשאר הזבל יסתלקו מישראל מנוולים והבנות מטומטמות מאוד מאוד שנותנים עד לזבל הללו לשבת כאן
איזו תגובה...
רן | 11-06-2021 17:36
איזו תגובה מגעילה! אם אין לך משהו טוב לומר על כתבה כזו זה מעיד על חוסר משווע במידות טובות.. עצוב
6
מדהימות פשוט אין...
לי | 12-06-2021 9:58
מדהימות פשוט אין מילים שאלוהים ישמור עלכם מלאכיות
7
טיפשות עוד גוים...
חלימה | 12-06-2021 12:28
טיפשות עוד גוים שיגסלו זכויות מהילדים שלכם
גרים =...
י.ו.ש | 12-06-2021 21:31
גרים = יהודים ואת?
8
מדהים. מרגש. כל...
שני | 12-06-2021 20:47
מדהים. מרגש. כל הכבוד. שירבו בנות כמוכם
9
אלופות עולם!! מרגש...
יפית ויינברג שמילוביץ | 12-06-2021 21:26
אלופות עולם!! מרגש ומזל טוב