בשל המצב: השירות הלאומי מתגייס לעזרה בדרום - סרוגים

בשל המצב: השירות הלאומי מתגייס לעזרה בדרום

בשירות הלאומי נרתמים לסייע לפיקוד העורף ולרשויות המקומיות בכל מקום שנדרש, זאת על רקע ההסלמה הביטחונית בדרום והאלימות בירושלים. במכתב לבני ובנות השרות הוצגו ההוראות לסיוע

author-image
בשל המצב: השירות הלאומי מתגייס לעזרה בדרום
  צילום: באדיבות הרשות לשירות לאומי-אזרחי

ביממה האחרונה תושבי הדרום, ירושלים ומרחבים נוספים בארצנו, מותקפים שוב, מתקפת טרור על אזרחים חפים מפשע. מנכ״ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, הוציא אמש (שני) מכתב לכל בני ובנות השירות הלאומי-אזרחי ובו עדכן על המוכנות לסייע לפיקוד העורף ולרשויות המקומיות בהשמת המתנדבים במקומות השונים בהם הם יידרשו לסיוע. בפנייה זו לכלל המשרתים, מבקשים ברשות לוודא שכל המשרתים מכירים את כלל ההוראות, ולייצר להם סדר וודאות במצב מורכב מאין זה.

"ככלל, חובה להישמע לכל הנחיות פיקוד העורף באזוריכם ללא כל פשרות או שיקול דעת עצמאי. הערכת המצב נעשית על ידם ובסמכותם המלאה, והנחיותיהם מחייבות את כולנו בשירות הלאומי אזרחי" נכתב. "מתנדבים אשר מקומות השירות שלהם סגורים בשל המצב הבטחוני ומסוגלים להירתם לטובת פעולות נדרשות שונות במסגרת הרשויות המקומיות, או למשימות חירום שונות בגזרתם, יפנו לרכזת השירות הלאומי שלהם אשר תנחה אותם הנחיות נוספות תוך שמירה על בטחונם ובטיחותם".

"כאשר הוחלט על מקום שירות שנסגר על פי ההנחיות פיקוד העורף, מתנדבי השירות הלאומי אזרחי לא יגיעו אליו בשום אופן. ככלל ההיעדרויות משירות בתקופת חירום היעדרות זו תאושר כהיעדרות חריגה ולא תנוכה ממכסת ימי חופשה" הוסיפו וקראו. "מתנדבים אשר מתגוררים או משרתים באזורים שלא בטווח הנחיות פיקוד העורף ועם זאת חשים באיום בעקבות המצב רשאים להישאר בבית על חשבון ימי החופשה האישיים".

את המכתב חתם פינסקי בעידוד וחיזוק המורל והרוח של בני ובנות שירות לאומי-אזרחי: ״מתנדבות ומתנדבים יקרים, חוסננו החברתי כמדינה יושב במובנים רבים על כתפיכם הצעירות. בידכם לעשות רבות למען תושבי ישראל. עליכם להקפיד על ההנחיות מחד ולהחזיק את הרוח הגבוהה מאידך, כל אחד בתחומו ובסביבתו הקרובה. אזרחי ישראל זקוקים לכם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו