נתניהו: "לא נאפשר לטרור להרים את ראשו" - סרוגים

נתניהו: "לא נאפשר לטרור להרים את ראשו"

במערכת הפוליטית הגיבו לפיגוע הירי בצומת תפוח ואיחלו החלמה מהירה לשלושת הפצועים. רה"מ נתניהו: "לא נאפשר לטרור להרים את ראשו, ונכה באויבינו בעוצמה". בנט: "מול הטרור יש להגיב באופן נחרץ"

נתניהו: "לא נאפשר לטרור להרים את ראשו"
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

במערכת הפוליטית הגיבו הערב (ראשון) לפיגוע הירי בצומת תפוח, בו נפצעו 3 בני אדם באורח קשה לאחר שמחבלים פתחו באש מרכב חולף. במקביל, כוחות צה"ל סורקים אחר הרכב החשוד ומבצעים חסימות במרחב במטרה לאתר את המחבלים האחראים לירי.

"אני שולח ברכת החלמה לפצועים בפיגוע הירי האכזרי בצומת תפוח" אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו. "כוחות הביטחון דולקים אחר המחבלים ואני בטוח שישימו ידם עליהם בהקדם האפשרי. לא נאפשר לטרור להרים את ראשו ונכה באויבינו בעוצמה".

שר הביטחון בני גנץ הוסיף ואמר כי הוא "מאחל רפואה שלמה לפצועים בפיגוע הירי בצומת תפוח ומתפלל לשלומם. צה׳׳ל וכוחות הביטחון לא ירפו עד שישימו ידיהם על המחבלים שביצעו את הפיגוע".

יו"ר ימינה נפתלי בנט: "מתפלל לרפואת הפצועים בפיגוע הקשה בצומת תפוח. מול הטרור יש להגיב באופן נחרץ: יד ברזל והמשך אחיזתנו בארץ ישראל".

עוד באותו נושא

שלושה פצועים בפיגוע ירי בשומרון; שניים מהם קשה

ח"כ ניר ברקת: "הטרור מרים את ראשו פעמיים, בבוקר בגוש עציון וכעת בשומרון. התשובה שלנו צריכה להיות אגרוף של ברזל כלפי המחבלים וכלפי שולחיהם והמסיתים כנגד ישראל.אני מתפלל לרפואת הפצועים ומחזק את המתיישבים היקרים. אני סומך על כוחות הביטחון שישימו ידם על המחבלים וימצו איתם את הדין".

יו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני: "הערב התוודענו לעוד פיגוע שהתרחש ברחבי יהודה ושומרון, בצומת תפוח, על ידי מחבלים מרצחים שירו תוך כדי נסיעה על אזרחים. אנחנו מקווים לשלומם ומייחלים להחלמתם. זהו פיגוע שמצטרף לעוד שני פיגועים שהיו בגוש עציון ביום שישי והבוקר. אנחנו לא ניתן לאותם מרצחים לשנות את שגרת החיים שלנו ולא נבליג על הפיגועים האלה. אנו דורשים מכוחות הביטחון להגביר את הכוחות ולתפוס את המחבלים. אנחנו לא ניתן ששגרת חיינו תופר".

שרת התחבורה מירי רגב: "אני שולחת מכאן החלמה מהירה לפצועים מפיגוע הירי בצומת תפוח, צה"ל ערוך ומוכן לכל תרחיש וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כדי להגן על תושבי מדינת ישראל, ידו הארוכה של צה"ל תגיע גם אל המחבלים.נמשיך לחזק את יהודה ושומרון חרף ניסיונות הפיגועים הבוקר והערב. מאחלת רק ימים של שקט,שבוע טוב ובשורות טובות".

ח"כ ניר אורבך: "פיגוע נוסף, הפעם ירי מרכב חולף, בצומת תפוח. מסתמן כמו תחילתה של אינתיפאדה. אני מתכוון לדרוש משר הבטחון לטפל בזה ביד קשה עכשיו!".

ח"כ מתן כהנא: "פיגוע קשה בצומת תפוח. מתפלל יחד עם כל עם ישראל כעת לרפואת הפצועים ומחזק את ידי כוחות הביטחון במרדף אחר המפגעים. הטרור הרצחני הפלסטיני לא ישבור אותנו.מדינת ישראל תמשיך לצמוח ולהתפתח".

השר לענייני ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ: "פיגוע קשה בצומת תפוח. רק הבוקר שמענו על ניסיון דקירה נוסף בצומת גוש עציון. עלינו להגיב ביד קשה לכל ניסיון לפגוע בריבונות שלנו ביהודה ושומרון! מתפלל לרפואת הפצועים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
הם רואים את החולשה שלנו
אני | 02-05-2021 19:47
שאנחנו במצב קשה הם אוהבים להתגרות ולנסות להרוג בנו כמה שיותר. יימח שמם.
2
נוכל. לא נאפשר....
Dude | 02-05-2021 19:50
נוכל. לא נאפשר. בטח. כבר איפשרת . בארץ (אפילו לא בשטחים) כמה שבועות משתוללת אינטיפאדה ערבית ומושחתיהו קורא להרגעת הרוחות משני הצדדים !!!
3
הם מריחים את...
אכפתי | 02-05-2021 21:00
הם מריחים את החולשה ,בנט במקום ללקלק להם תביא את סער חברך ותצטרפו למנהיג החזק נתניהו
ביבי מנהיג חזק? בדיחה טובה
אני | 02-05-2021 22:42
חזק כמו עלה נידף ברוח
4
בטח להכות בחוזקה...
קצת שכל אנשים. | 03-05-2021 0:52
בטח להכות בחוזקה אפילו ירייה על מחבל שבא לרצוח בפירוש אסורה הצעת חוק לפחות לא להרוג(אני בעד אבל..) אז לגרש מהארץ כל מחבל שמרים את היד יעוף לקיבינימט
5
מושחתיהו מנהיג חזק...
מנהיג חזק ... בשקרים , ססמאות , טריקים , ושטיקים... | 03-05-2021 18:34
מושחתיהו מנהיג חזק ... ימגר את שלטון החמאס , יכה בהם ביד קשה , יראה להם אגרוף מחץ , על כל הפרה יספגו פי מאה .... וכמובן לא יאפשר לטרור להרים ראש ... כי הרי בכל 10 השנים האחרונות לא נרצח אפילו יהודי אחד מטרור ... כי הוא מכה בכולם ביד חזקה וזרוע נטויה ... אאאוווףףףףףףףף כמה נמאס מכל ההצהרות המטופשות , הריקות מתוכן, והשקריות שהוא מפליץ השכם וערב ... ב 10 שנות שלטונו היו פה כ 250 הרוגי טרור , 10000 פיגועים , ובנוסף עוד 9000 טילים ... זו האמת היבשה ...