סביבת סמוטריץ': "יצביע נגד כל ממשלה שתישען על רע"ם"

סביבת סמוטריץ': "יצביע נגד כל ממשלה שתישען על רע"ם"

על רקע הדיווחים השונים כי נתניהו בוחן כל מיני אפשרויות להקים ממשלה בהימנעות של רע"ם, בסביבת סמוטריץ' אומרים לסרוגים כי הוא: "יצביע נגד כל ממשלה שתישען על רע"ם"

סביבת סמוטריץ': "יצביע נגד כל ממשלה שתישען ברע"ם"
  צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

על רקע הדיווחים השונים כי נתניהו בוחן כל מיני אפשרויות להקים ממשלה בהימנעות של רע"ם, בסביבת סמוטריץ' אומרים בצורה ברורה לסרוגים: "יצביע נגד כל ממשלה שתישען על רע"ם".

בתשובתם מתייחסים מקורביו של יו"ר הציונות הדתית לדיווחים כי נתניהו בוחן אפשרות להקים ממשלה כאשר רע"ם וגם סמוטריץ' אינם לוקחים חלק בהצבעה אך לא מתנגדים.

צריך להבין, סמוטריץ' אינו מוכן שתקום ממשלה במדינת ישראל אשר נתמכת על ידי מנסור עבאס בכל צורה שהיא. לטענתו, עבאס ומפלגתו הם תומכי טרור ויש לכך אפס לגיטימציה בישראל גם אם סמוטריץ' עצמו לא מסייע לכך.

יתרה מכך, מאחר ויו"ר הציונות הדתית חושב כי מדובר בסכנה לדורות הבאים ושבעקבות מעשה זה יכולות לקום כאן ממשלות שמאל רבות בשיתוף עם הערבים – לא רק שהוא לא ייתן לכך יד, אלא הוא יפעל באופן אקטיבי כדי לוודא שממשלה מסוג זה לא תקום.

כאמור, נתניהו מנסה לבחון את שלל האופציות המצויות בידיו כדי להגיע לפשרה עם סמוטריץ' על כך שאם הוא לא מוכן לקחת חלק בממשלה שנשנענת על רע"מ – שלא יהיה זה שימנע אותה. אך כאמרו, בסביבתו של סמוטריץ' אומרים כי הוא יצביע נגד ממשלה כל שתישען על רע"ם מפנים או מבחוץ ולמעשה ימנע ממשלה כזו לקום בישראל.

בן גביר לא מסכים להצהיר כי יצביע נגד ממשלה שתישען על רע"ם

ישי כהן, הפרשן הפוליטי של כיכר השבת, שאל אמש (רביעי) את ח"כ איתמר בן גביר, האם יצביע נגד ממשלת ימין שתזכה לתמיכת מנסור עבאס? בן גביר לא הסכים להצהיר כי יצביע נגד.

צפו:

 

יש לציין כי גם אם סמוטריץ' ובן גביר לא מצביעים נגד (נמנעים או נעדרים מההצבעה) ממשלה שנתמכת בכך שרע"ם נמנעים – עדיין אין לכך רוב בכנסת ללא גדעון סער.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
צדיק יותר מהרבנים, קיינבסקי,דרוקמן ואליהו ?!
אלי | 08-04-2021 13:29
אהבת עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל של הרבנים, לא נופלת מזו של סמוטריץ וחבריו, שמאד תמכתי בהם. מוטב שישמעו לרב דרוקמן ואליהו בענין מנסור עבאס, בחשיבות להקמת ממשלת ימין, אלמלא כן ,בצדק, יתרסקו בבחירות.
אח שלי,...
איתמר | 08-04-2021 15:38
אח שלי, הרבנים בשום צורה שהיא לא אמרו ללכת עם עבאס. סמוטריץ והם בדיוק באותה דעה. בהנחה ומנסור עבאס יאמר שארץ ישראל לעם ישראל מהקבה - אז אמרו שיש על מה לדבר. וכמובן שעם האנטישמי הזה זה לא יקרה..
גם המצביעים...
נו באמת | 08-04-2021 13:45
גם המצביעים שלהם קיצונים, וכל המהות של קיצונים זה ללכת עם הראש לתוך הקיר
2
אני קורא לימין...
יוסף סיטבון | 08-04-2021 13:38
אני קורא לימין סער בנט ביום כה כואב לעם ישראל אל תוסיפו חרפה לכו עם ביבי תקימו ממשלה יציבה
3
מי שחושב לנסות...
משה | 08-04-2021 14:19
מי שחושב לנסות להזיז מילימטר את העקשן הסה, חבל על הזמן שלכם, יותר קל לדחוף טרקטור
4
התורה הרבנים והקבה...
נגד תומכי טרור! סמוטריץ חזק ואמץ | 08-04-2021 16:04
התורה הרבנים והקבה אומרים בצורה ברורה מאוד: אין דבר כזה לשתף פעולה עם תומכי טרור! בשום פנים ואופן. סמוטריץ! הצבעתי לך ואני אביא איתי עוד מצביעים בבחירות הבאות! בשום פנים ואופן לא הולכים עם רעמ!
5
כואב הלב משחקים...
רון | 08-04-2021 16:24
כואב הלב משחקים לידי סער
6
פתאום בגלל נאשם...
פיו וליבו שווים ?? | 08-04-2021 21:42
פתאום בגלל נאשם בשוחד צריך להסתיר את האדיאולוגיה ולהתכופף בפני תומכי טרוריסטים ?? אם כאן הציונות הדתית תתקפל אזי אין הצדקה לכל מפעל ההתישבות. הכל היה שקר אחד גדול !
7
הגיע הזמן לשחרר את ה"נכבשים".
משאל עם | 08-04-2021 23:45
מדינה משותפת עם מיליוני ערבים או מדינה ✡️ ליהודים ? עת להחליט. אי-אפשר בו-זמנית לטפח מיליוני ערבים בארץ ולשמור ישראל לעם היהודי. ערבים לעולם לא יעזבו לבד כל עוד - היהודים מספקים כל התנאים לריבוי ושיגשוג לעם זר בתוך ארץ ישראל. לכן צעד ראשון והכרחי על מנת להשתחרר מן הנטל הערבי הוא - לשנות אזרחות אצל 2 מיליון ערבים. כיום ממערב לירדן יש לערבים נשיא, ממשלה, תקציב, תעודות זהות, משטרה, בתי משפט, ערים ללא יהודי אחד, נוכחות באום וכו'.. זאת אומרת יש להם מדינה, מינוס צבא ויהודים. יהודים לא חייבים לערבים אף דונם אחד בארץ, לא תעסוקה, לא שקל של קצבאות. הגיע הזמן לשחרר את הנכבשים ולהשוות זכויות ערבים בירושלים, חיפה ויפו - לזכויות יהודים ברמאללה, שכם ועזה . די לכפות אזרחות (או תושבות) ישראלית על לאום עוין ! אזרחות פלסטינית-ירדנית ☪️, אבו-דיס ושועפאט - לערבים , אזרחות ישראלית ✡️ וירושלים - ליהודים ! משאל עם נוסח: ליהודים - אזרחות ישראלית, לערבים - אזרחות מדינתם, יעצור בחירות אינסופיות וישמור ישראל ליהודים.
8
דעת התורה, ישיבה עם האחים המוסלמים, חובה!
אלחנן | 11-04-2021 9:01
רק הקמת ממשלה עם האחים המוסלמים תבטיח שלטון ימין והמשך תקצוב עולם התורה.