סיכום חג: שיא של 80 אלף מטיילים בשומרון - סרוגים

סיכום חג: שיא של 80 אלף מטיילים בשומרון

מסכמים שבוע חג מוצלח: למעלה מ-80 אלף טיילו בשומרון בחול המועד פסח. ראש המועצה האזורית, יוסי דגן: "עם ישראל מחק את הקו הירוק ברגליים, המציאות התיירותית השתנתה"

סיכום חג: שיא של 80 אלף מטיילים בשומרון
  קרדיט: רועי חדי

על פי נתוני תיירות שומרון בחול המועד הגיעו לא פחות מ-80 אלף אנשים לשומרון, מתוכם לפחות 12 אלף מטיילים בהר עיבל ומזבח יהושע בן נון אזור שעלה בשבועות האחרונים לכותרות לאחר שקבוצת פלסטינים הגיעו למקום ופגעו בחומה העתיקה המקיפה את אתר המורשת ההיסטורי.

עשרות אטרקציות המתפרסות על פני שטח רחב והכנה מוקדמת ומדוקדקת של המועצה האזורית שומרון הביאה שיא של מטיילים בחוה"מ פסח לשומרון.

מטיילים באתר הספורט האתגרי במרפסת של המדינה (קרדיט: רועי חדי)

המועצה בהובלתו של ראש המועצה יוסי דגן שיקמה את ההרס בעזרת עשרות מתנדבים והצליחה להביא בחול המועד 12 אלף מטיילים כאמור, בשומרון אומרים בחיוך כי "מדובר באירוע הכי גדול על הר עיבל מאז תקופת יהושע בן נון".

המטיילים בשומרון נהנו מסנפלינג, רכיבה על סוסים, סדנאות ופסטיבלים שונים לכל הגילאים ולכל המשפחה. בין האתרים המתויירים ביותר בחג: המרפסת של המדינה, הגן הלאומי שומרון העתיקה, נחל קנה, ספארי הלילה ביער אלון מורה, והסנפלינג מעל הר ברכה.

מטיילים על הר גריזים (קרדיט: רועי חדי)

התקשורת הישראלית פרגנה לשומרון וכתבה נרחבת על היעד שהפתיע את הישראלים לטובה שודרה בתכנית המואזנת בוקר טוב ישראל בגלי צה"ל וכן במהדורת מוצ"ש של חדשות 13.

ראש המועצה יוסי דגן אומר כי המציאות התיירותית השתנתה: "עם ישראל מחק את הקו הירוק ברגליים. המטיילים הגיעו מכל הארץ, פגשנו כאן אנשים מהצפון ומהדרום שהבחירה הראשונה שלהם הייתה להגיע לשומרון" דגן מציין כי לשומרון הגיעו מטיילים מכל גווני הקשת "היה מיוחד לראות את עם ישראל נהנה מאתרי התיירות בשומרון, השמים הסגורים הביאו את הישראלים לגלות את אתרי הטבע הייחודיים של יו"ש בכלל והשומרון בפרט"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בטל בשישים. 3...
אז?? | 03-04-2021 20:21
בטל בשישים. 3 מיליון מטיילים ברחבי הארץ. העם מצביע ברגליים