''מקווה שאתה מסתכל מלמעלה ונהנה'': רועי בארקן במחווה מרגשת לאביו. צפו

''מקווה שאתה מסתכל מלמעלה ונהנה'': רועי בארקן במחווה מרגשת לאביו. צפו

השחקן האהוב יהודה בארקן ז"ל היה אמור לחגוג יום הולדת 76. לכבוד כך בנו, רועי בארקן החליט להקליט ביצוע מרגש ושיתף בסיפור מיוחד ממסיבת ההפתעה שאירגן לאביו: "זה היה האירוע הכי מרגש שעשיתי בחיים שלי". צפו

צפו: בנו של יהודה בארקן במחווה מרגשת לאביו
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

בסוף השבוע האחרון, השחקן האהוב יהודה בארקן שהלך לעולמו בעקבות נגיף הקורונה –  היה אמור לחגוג יום הולדתו ה-76. בנו, רועי בארקן לא שכח לציין את המאורע החשוב והקליט ביצוע מרגש לשיר "גשם אחרון", מתוך הסרט ״לופו בניו יורק״ בו כיכב אביו.

לצד הביצוע לשיר שביצע במקור הזמר חנן יובל, שיתף רועי בסיפור מרגש במיוחד ממסיבת ההפתעה שאירגן לאביו, ביום הולדתו ה-60: "המצאתי לאבא שלי שאני עושה ערב קריוקי ושמאוד חשוב לי שהוא יגיע…עשיתי טלפונים לכל השחקנים וכל החברים של אבא שלי ויום לפני האירוע פחדתי קצת שלא יבואו מספיק אנשים כי קפה הבימה היה מקום גדול. ארגנתי קייטרינג כשר דרך חברי הטוב מוטי שובבו, יין של יקבי בנימינה ..ואפילו חסות של ״נובלס״."

רועי בארקן המשיך וסיפר בפוסט ששיתף בחשבון הפייסבוק שלו: "הערב הגיע והכל מאורגן, הנגנים על הבמה,האוכל על השולחנות,האורחים כבר הגיעו (300 איש) כל השחקנים הגדולים כל המפיקים, יורם גלובוס, משה אדרי, המשפחה, אמא שלי ובעלה וכמובן אילנה אשתו של אבא שלי אילנה שארגנה את כל החברים מהמושב.

ומה שחסר עכשיו זה רק חתן השמחה, אני מתקשר לאבא שלי לפלאפון שלו ברכב (אבא שלי אף פעם לא היה מסתובב עם הפלאפון עליו) הפלאפון לא זמין ואני מתחיל להילחץ, מתקשר אליו הבייתה והוא עונה לי ואומר לי שהוא בדיוק יוצא, נרגעתי, עכשיו נשאר רק לחכות".

"פחדתי שלא יתעלף לי"

בארקן סיפר על יום ההולדת הבלתי נשכח והתגובה של אביו ז"ל: "אבא שלי מגיע ואני כמובן יוצא לקבל את פניו בחניון, הנגנים על הבמה ידעו שמתי שאנחנו נכנסים הם מתחילים לנגן ״היום יום הולדת״. אני נכנס איתו ביחד פנימה, אבא שלי היה רגיל שבאירועים שלי יש 2-3 צלמים ושהוא נכנס פתאום הוא רואה 10-15 צלמים ולגבי מה שהנגנים נגנו הוא בכלל לא שמע והבין מה מנגנים, לאט לאט אבא שלי מזהה את אשתו וחברים שלו מהמושב ואת כל השחקנים הוא אומר לי ״רויקי תביא לי מהר מים״ האמת שלרגע פחדתי שלא יתעלף לי.

אחרי 2 דקות הוא ישב ונהנה מכל האהבה שהוא קיבל. נאומים בלתי נשכחים של זאביק רווח אורי גבריאל ושיר שעידו אח שלי שר לכבודו וגם אני שרתי עם קלפטר הגדול שני שירים".

עוד באותו נושא

"קשה לי": בנו של יהודה בארקן בפוסט קורע לב


32

"זה היה האירוע הכי מרגש שעשיתי בחיים שלי", סיכם רועי "אבא היה מאושר ומאוד גאה בי וממש נהנה מהערב. אז השנה הקלטתי לך שיר מהסרט שגם אתה וגם אני מאוד אהבנו ״לופו בניו יורק״ השיר ״גשם אחרון״ שבסרט ביצע הזמר חנן יובל. מקווה שאתה מסתכל מלמעלה ונהנה מהביצוע. כל כך אוהב אותך אבא וכל כך מתגעגע! המון מזל טוב אבא שלי!".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אין ספק שעשית...
סמדר בן דוד | 31-03-2021 3:57
אין ספק שעשית נחת רוח לאביך - יהי זכרו ברוך ומנוחתו כבוד!!! ????❤
2
רועי בארקן תבורך...
הציוני | 31-03-2021 9:03
רועי בארקן תבורך על כבוד זכרו של אביך האהוב המיוחד והמוכר!
3
רועי שר ממש...
אנני | 31-03-2021 9:26
רועי שר ממש מקסים, כבוד על המחווה
4
ממש מרגש. ...
סיגל | 31-03-2021 15:52
ממש מרגש.
5
קשה שלא נמצא...
יוסי | 06-04-2021 2:10
קשה שלא נמצא איתנו אדם כזה יהי זכרו ברוך מתגעגעים אלו