במחווה לצוותים הרפואים: מיזם 'קולולם' מגיע לטקס המשואות

במחווה לצוותים הרפואים: מיזם 'קולולם' מגיע לטקס המשואות

לראשונה מיזם "קולולם" מגיע לטקס המשואות ה-73 לעצמאותה של ישראל ויבצע יחד עם חברי צוותים רפואיים מרחבי הארץ את שירו של הזמר שלמה ארצי - "תתארו לכם"

ההפתעה המרגשת של 'קולולם' בטקס המשואות
  צילום: אלירן אביטל

טקס המשואות ה-73 יוצא לדרך: בישיבה משותפת שנערכה היום (ה') החליטו השרים הממונים על הטקס, שרת התחבורה-מירי רגב ושר התרבות והספורט חילי טרופר לקיים מחוות הצדעה מרגשת למען הצוותים הרפואיים בבתי החולים ובקופות החולים, מד״א, הצוותים הרפואיים במחוזות ברחבי הארץ ובתי החולים הגריאטריים שהקדישו את חייהם, לילות כימים למען הצלתם של נפגעי נגיף הקורונה.

במסגרת המחווה, מיזם "קולולם" יבצעו יחד עם הצוותים הרפואיים מכל רחבי הארץ במתכונת שירת המונים מרגשת את השיר "תתארו לכם", של הזמר והיוצר שלמה ארצי שאף זכה להשיא משואה באירועי ה-70 לעצמאותה של מדינת ישראל.

בהמשך להחלטת השרים הממונים הוחלט כי ביום העצמאות ה-73 תעלה מדינת ישראל על נס את "האחווה הישראלית" ותצדיע לאזרחים ואזרחיות הפועלים לטיפוח החוסן החברתי בישראל ולהעמקת המשותף והמאחד.

הטקס, שיתקיים בערב יום העצמאות, ב-ג' באייר התשפ"א, (14 באפריל) ישודר במתכונת דיגיטלית בטלוויזיה ובמרשתת ויעשה בו שימוש בטכנולוגיית מציאות רבודה (Augmented Reality) שיהפוך את חווית הצפייה למרהיבה.

עוד באותו נושא

מהאמנים ועד המגבלות: מה יהיה בטקס המשואות ה-73?


3

כזכור מי שעוד צפויים לקחת חלק בטקס השנה בהר הרצל, הם: הזמר והיוצר עידן רייכל שיפתח את הטקס עם שירו "געגוע", הזמרת נרקיס שתבצע את התפילה המרגשת של רבי אלימלך מליז'נסק – "אדרבה תן בליבנו", וגם עברי לידר, מרגול צנעני, ליאור נרקיס ועוד אמנים רבים צפויים לקחת חלק בקטע האומנותי בטקס.

השחקנית יעל בר זוהר ושדרן הרדיו דידי הררי שאיבד השנה את אשתו מירית הררי ז"ל, נבחרו להנחות יחד את הטקס לראשונה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הראפ
נועם | 31-03-2021 13:33
הראפ של שלמה ארצי זה לא לילדים
2
הרבי
נועם | 31-03-2021 14:45
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף
3
אלוהים
נועם | 01-07-2021 8:39
אלוהים