צעירי הליכוד צייצו - בליכוד האשימו בציוץ את סער - סרוגים

צעירי הליכוד צייצו – בליכוד האשימו בציוץ את סער

מלחמת טוויטר: 'צעירי הליכוד' צייצו בחשבון הטוויטר בעד החוק הצרפתי, חשבון הטוויטר הרשמי של הליכוד התנערו מהציוץ והאשימו בו את גדעון סער. 'צעירי הליכוד' לא נשארו חייבים ותקפו

צעירי הליכוד צייצו - בליכוד האשימו בציוץ את סער
  צילום מסך, מתוך טוויטר

מלחמת טוויטר: 'צעירי הליכוד' צייצו בחשבון הטוויטר בעד החוק הצרפתי וכתבו: "חוק צרפתי הוא לא למען נתניהו, הוא למען יציבותה השלטונית של מדינת ישראל".

עוד באותו נושא

ח"כ ואטורי מהליכוד אמר כי יגיש חוק צרפתי


7

בחשבון הרשמי של תנועת הליכוד התנערו והאשימו את סער: "חשבון הטוויטר ״צעירי הליכוד״ אינו עמוד רשמי של הליכוד ואינו מייצג את עמדותיו, מדובר בחשבון שמופעל על ידי מקורב לגדעון סער במטרה לפגוע בליכוד ובראש הממשלה נתניהו. הבחירה בבחירות היא בין ממשלת ימין יציבה לבין ממשלת כאוס של לפיד, בנט וגדעון".

צילום מסך

בתגובה לחשבון הרשמי של הליכוד כתבו הצעירים: "להבדיל מהחשבון "הרשמי" של המפלגה שמנוהל על ידי שכירי חרב פוליטיים, עמוד צעירי הליכוד מופעל על דידי צעירים שנבחרו בבחירות דמוקרטיות לייצג את צעירי התנועה וימשיכו להיות המצפן האידיאולוגי של הליכוד. אנו תומכים בראש הממשלה נתניהו ובתנועת הליכוד"

 

ח"כ ואטורי צייץ בעד חוק צרפתי ואז מחק

לאחר שראש הממשלה אמר בראיון בגלי צה"ל הבוקר (שני) כי אינו עוסק בקידום חוק צרפתי, אך לא שלל כי החוק לא יעלה. ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד צייץ בטוויטר שלו כי הוא יקדם את  החוק הצרפתי ולאחר מכן מחק את הציוץ.

"החוק הצרפתי הינו חוק ראוי. ללא קשר לזהות הפוליטית של ראש הממשלה. לא יתכן מצב בו פקידים שולטים במדינה, למרות שלא נבחרו מעולם", צייץ ח"כ ואטורי ואז הוסיף: "אני אקדם חוק כזה בכנסת הבאה", לאחר מכן כאמור מחק את הציוץ. וכתב: "כן, החוק הצרפתי ראוי. לא יחול על נתניהו. תיקי נתניהו מתמוססים מעצם תפירתם".

החוק הצרפתי מונע חקירת ראש ממשלה כל עוד הוא מכהן (מלבד פגיעה בביטחון המדינה, אונס וכ"ו), מאז שהחלו חקירות נתניהו, ח"כ אמסלם מהליכוד הציע לקדם חוק כזה, אליו הייתה התנגדות רבה בקואליציה ואז כדי לרצות את השותפים הקואלציונים הוא הציע להצמיד אותו עם הגבלת כהונה, אך ההצעה לא הגיע לדיון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ביבי איבד שליטה...
אביהו | 01-03-2021 15:10
ביבי איבד שליטה על משפחתו, על מפלגתו ועל המדינה. האנרכיה היא לא מחוץ לבלפור אלא בתוכו.
ולפי הראיונות האחרונים
אמממ | 01-03-2021 17:04
לפי הראיונות האחרונים איבד שליטה גם ובעיקר על עצמו
2
אם התיקים מתמוססים...
שאלה | 01-03-2021 22:31
אם התיקים מתמוססים וקורסים אז למה ביבי המקום לזרז את המשפט מנסה להתחמק ולמשוך זמן בכל תעלול אפשרי? יכול להיות שהוא מסתיר מהציבור עוד משהו חוץ מהקרחת?