בגלל מצוקת התושבים: אריה קינג מסייר בשכונות - סרוגים

בגלל מצוקת התושבים: אריה קינג מסייר בשכונות

אריה קינג המתמודד על מקום במועצת ירושלים יצא היום לסיור בשכונת הגבעה הצרפתית בעקבות ריבוי אירועי הטרור מצד הערבים נגד תושבי השכונה

author-image
בגלל מצוקת התושבים: אריה קינג מסייר בשכונות
  קינג ותושב עיסוויא בגבעה הצרפתית

היום (ג') התקיים סיור של אריה קינג, העומד בראש הרשימה "שכונות התפר" המתמודדת בבחירות במועצת העיר ירושלים, בשכונת הגבעה הצרפתית בעקבות ריבוי פעולות הטרור של ערבי האזור נגד תושבי השכונה הכוללים זריקת בקבוקי תבערה ואבנים

בסיור פגש קינג את מוחמד, תושב עיסוויא שסיפר: ״אנחנו משלמים ארנונה אבל לא מקבלים שום שרות. אין לנו דואר ואין לנו גינה. אז אנחנו באים לכאן. העיריה לוקחת מאיתנו ארנונה ובונה רק פה גינות ופארקים״.

בתיה, תושבת הגבעה הצרפתית אמרה לקינג ״הם באים לפה כל ערב עושים רעש, צרכים בכל מקום ופקקי תנועה. הדואר המרכזי בשכונה משרת את תושבי עיסוויא ושועפט כי אין להם סניף דואר. התיבות דואר שבנו להם לא חוקי וללא היתרי בניה!. המשטרה לא מתערבת וזה מסוכן כי יש כאן גן ילדים ומעון. אנחנו חסרי אונים״.

מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן

פעיל בשכונה מספר: ״הערבים שרפו את הדואר ואת הפארקים שבנו להם כי הם רוצים להיות כל הזמן בשכונה שלנו ולהיטמע בתוכנו. הם מלכלכים את הגנים, תופסים את החניה וכל הכפר מבלה אצלנו ואנחנו נשארים בבתים שלנו״.

אריה קינג סיכ את הסיור במילים ״העיריה מזניחה במודע את מזרח העיר ואת תושביה הערבים. לא ייתכן שלא יקבלו את מה שמגיע להם ומצד שני בגלל שאין להם פארקים וגנים היהודים בשכונה סובלים״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
איפה היה קינג עד היום? למה לא עשה משהו עד עכשיו?
| 27-08-2013 22:58
2
היחיד שאומר את האמת!
אבירם. | 28-08-2013 13:20
ברקת מזניח בכוונה את השכונות כי זאת הוראה מגבוה שהוא מעוניין ליישם. האג'נדה שלו גם תומכת בחלוקת ירושלים ומסירתה לרשות הערבית
3
למספר 1 - אריה קינג פעל, פועל, וימשיך לפעול
דוד | 28-08-2013 13:21
והשאלה שלך מראה על בורות ולא יותר מזה
4
ברקת =ביילין=סכנה לירושלים
ברקת - ביילין=סכנה | 28-08-2013 13:35
במלאות 20 שנה להסכמי אוסלו ,ראיתי לנכון להעלות נקודה שמטרידה אותי מאז דצמבר 2011: יוסי ביילין מאדריכלי אוסלו סומך על ניר ברקת שיעשה לו את העבודה ויחלק את ירושלים, מה יוסי ביילין יודע...שאנו לא יודעים?