העו"ד של טראמפ מסביר: למה הגיע לסנאט בלי כיפה? - סרוגים

העו"ד של טראמפ מסביר: למה הגיע לסנאט בלי כיפה?

לאחר שתועד מכסה את ראשו כדי לשתות מים במהלך משפט ההדחה של דונלד טראמפ, עו"ד דייוויד שואן הסביר מדוע זה קרה: "אני לא חובש כיפה מול חבר מושבעים בגלל תקרית אנטישמית, ועבורי זה מוזר לשתות משהו בלי הכיפה"

העו"ד של טראמפ מסביר: למה הגיע לסנאט בלי כיפה?
  עו"ד דייוויד שואן במשפט ההדחה של טראמפ (צילום מסך)

דייוויד שואן, עורך הדין שייצג את נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ במשפט ההדחה שלו, עלה לכותרות מספר פעמים במהלך המשפט עקב היותו יהודי שומר מסורת – דבר שהוביל למספר אירועים שהפתיעו את הציבור האמריקני. אך נדמה שהאירוע שזכה לתשומת הלב הגדולה ביותר הייתה במהלך היום הראשון למשפט שלו, כאשר שון כיסה את ראשו לפני ששתה כוס מים.

אמש (רביעי) שואן התראיין בערוץ i24NEWS והתייחס לראשונה לאירוע, כשהסביר מדוע הוא הגיע למשפט בלי לחבוש כיפה. "זאת החלטה מעט מוזרה שאני נאלץ לקבל בכל פעם" טען. "כשאני הולך לבית המשפט ואני מופיע רק מול השופט – אני חובש את הכיפה שלי. אבל קיבלתי החלטה לפני הרבה זמן שלא אחבוש כיפה מול חבר מושבעים, בגלל תקרית שקרתה בברוקלין עם מושבעים אנטישמיים.

עוד באותו נושא

עורך הדין מבקש: לעצור את משפט טראמפ בשבת

שואן הוסיף כי הוא חושש ממקרים אנטישמיים בהם אנשים קובעים אי אילו קביעות כשהם רואים כיפה לראשו – דבר שעלול לפגוע בלקוחות שלו. לדבריו, "קיבלתי החלטה לא לחבוש את הכיפה שלי מול הסנאט. בחלק מהימים שכחתי שהיא על ראשי, נכנסתי איתה ואנשים תהו 'למה הוא חובש כיפה היום׳, באמת לא חשבתי שזה עניין גדול".

"כשהצגתי את הדברים, לא חבשתי את הכיפה – ועבורי זה לא רגיל ומוזר לשתות משהו בלי הכיפה" הסביר. "אז בירכתי, כיסיתי את הראש, רק כדי לציין שאלוהים מעלינו ואני מברך את הברכה וכו׳, ואז בכל פעם ששתיתי לא היה לי שום דבר זמין (לכסות איתו את הראש), אז כיסיתי את ראשי עם היד וזה הפך לסיפור ויראלי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יהודי יקר
בני ברקי | 19-02-2021 1:19
יקר
2
האיש התגלה כדביל...
נו טוב | 20-02-2021 14:09
האיש התגלה כדביל עילג.