בנט ברחובות: "אין תנועה יותר מאוחדת מהבית היהודי" - סרוגים

בנט ברחובות: "אין תנועה יותר מאוחדת מהבית היהודי"

חמישה חברי הבית היהודי בראשות יו"ר המפלגה נפתלי בנט הגיעו לכנס פעילים ברחובות לתמוך במועמד המפלגה אמיתי כהן: "בולדוזר שהולך לעשות מהפכה ברחובות"

author-image
בנט ברחובות: "אין תנועה יותר מאוחדת מהבית היהודי"
  בנט אריאל וכהן ברחובות

חברי סיעת הבית היהודי ממשיכים בסיורים ברחבי הארץ לקראת הבחירות המוניציפליות שייערכו בעוד חודשיים וחצי.

הערב (ג') חמשה חברי סיעה, ובראשם יו"ר המפלגה השר נפתלי בנט, ביקרו ברחובות – שם השתתפו באירוע השקת הקמפיין של מועמד המפלגה למועצת העיר, אמיתי כהן. מלבד בנט הגיעו למקום גם שר השיכון אורי אריאל, יו"ר הסיעה ויו"ר ועדת חוק הגיוס, איילת שקד, וחברי הכנסת שולי מועלם ומוטי יוגב.

הסיור הנוכחי מצטרף לסיור בדרום שערך השר בנט לפני שבועיים בקרית גת ובגדרה, ולפני עשרות סיורים מוניציפאליים נוספים המתוכננים לו. "אין תנועה יותר מאוחדת מהבית היהודי", הבהיר בנט ברחובות.

"יש לנו בונה הארץ – השר אורי אריאל. יש לנו מגן החיילים, חבר ועדת החו"ב מוטי יוגב, יש לנו את האפיק החברתי שולי מועלם ויש לנו את יו"ר סיעה ויו"ר הוועדה לחוק הגיוס איילת שקד. משהו חדש מתחיל ברחובות, ובראש הרשימה ברחובות יש מי שמאפיין יותר מכל את מהות הבית היהודי ובולדוזר שהולך לעשות מהפכה ברחובות – אמיתי כהן".

מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן

אריאל אמר: "אנחנו נעזור לכולם כדי שיהיה כאן טוב יותר. בעזרת ה' נבנה קורת גג לכל אחד. גם ברחובות יהיה לכולם קורת גג. אנחנו עובדים בשבילכם. אני קורא לכולם להתגייס כדי שאמיתי כהן ייבחר עם הרשימה ולהביא את רחובות עוד צעד אחד קדימה. אני בטוח שזה אפשרי".

ואילו כהן אמר כי, "אנחנו רוצים לעשות שינוי. מגיע לציבור את השינוי. אנחנו רוצים את כולם: דתיים, חילוניים, מסורתיים, חב"ד וכל עם ישראל. אנחנו הולכים לפעול יחד. אני מקווה שנכפיל את כוחנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בנט, אין לך מחילה עקרת תורה ומצדיק את עצמך, עולם הבא
לומד תורה | 07-08-2013 9:10
וואלק אחדות שקרן שכמותך, תקרא קצת מגילה אחשורוש גידל את המן ...
2
1 אוי לתורה שאתה לומד אם מה שלמדת מהרב עובדיה זה חרפות
פסוקי שטן בפי חוטא ! | 09-08-2013 0:18
מאז קללות עובדיה לא מפסיקים חרדים להשתלח . אוי להם מיום הדין אם זה הלקח מדברו ומדברי שלום עמלק שלומדים התלמידים . פה שהשחית שיח של דור אוי לו מיום הדין. חכמים היזהרו בדברכם....... !!!