גנץ לנתניהו: "נגמר מסע ההסתרות והשקרים" - סרוגים

גנץ לנתניהו: "נגמר מסע ההסתרות והשקרים"

בתגובה לנאום הערב בו האשים ראש הממשלה נתניהו אץ גנץ בהליכה לבחירות, אומר יו"ר כחול לבן: ״נתניהו, תמה עת התרגילים. נגמר מסע ההסתרות והשקרים- הגיע מבחן המעשים"

author-image
גנץ לנתניהו: "נגמר מסע ההסתרות והשקרים"
  (צילום: תומר נאמבורג/ פלאש 90)

יו״ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ מגיב לדבריו הערב (רביעי) של ראש הממשלה נתניהו. "אם לא היה משפט הייתה ממשלה מתפקדת".

״נתניהו, תמה עת התרגילים. נגמר מסע ההסתרות והשקרים- הגיע מבחן המעשים", אמר גנץ. "דווקא בגלל האתגרים הגדולים שלפתחנו, הפיגוע הכלכלי שאתה עושה באזרחי ישראל בזמן שמגיפה כלכלית, רפואית וחברתית משתוללת, מראה שאיבדת את זה".

עוד באותו נושא

נתניהו: "גנץ צריך להרים את הברקס, לא צריך בחירות"


7

 

גנץ הוסיף "כולנו יודעים את האמת, גם אתה- אם לא היה משפט- היה תקציב. אם לא היה משפט הייתה ממשלה מתפקדת. אם לא היה משפט- הייתה אחדות. האחריות עליך ורק עליך״.

לפיד: נתניהו שבר את שיאי הציניות של עצמו

ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר בתגובה להצהרת ראש הממשלה הערב: "ישראל צריכה לצאת לדרך חדשה, ממשלה רזה, ישרה שתזכה לאמון הציבור, תטפל בקורונה ותטפל בכלכלה. בנימין נתניהו שבר היום אפילו את שיאי הציניות של עצמו".

לפיד הוסיף כי "האיש כל היום מתעסק בהסתה ושנאה, ואז הגיע בערב לטלוויזייה ודיבר נגד הסתה ושנאה. כל היום מתעסק בפוליטיקה מהסוג הכי קטן וגרוע, ואז הולך בערב לטלוויזיה ואומר תפסיקו להתעסק בפוליטיקה.

הפר כל הסכם שחתם עליו אי פעם, ואז הלך בערב לטלוויזיה ואמר למה שותפיי מפרים הסכמים. נכשל כישלון טוטאלי בטיפול בקורונה ובכלכלה, ואז הלך ושיקר שהוא הצלחה כבירה כשכולנו יודעים שהנתונים הם הפוכים".

בגלל זה הוא צריך ללכת הביתה. ישראל צריכה לצאת לדרך חדשה, ממשלה רזה, ישרה שתזכה לאמון הציבור, תטפל בקורונה ותטפל בכלכלה.

מימינה הגיבו: "שוב הליכוד עוסק בפוליטיקה, הפצת שנאה בעם ובאינטרסים אישיים על חשבון אזרחי ישראל. רק ימינה בראשות נפתלי בנט תשתלט על הקורונה, תשקם את הכלכלה ותאחד את העם".

שר החוץ גבי אשכנזי הוסיף כי "‏רבע שעה של נאום, והמילה החשובה ביותר נעלמה מדף המסרים.״תקציב״.9 מיליון אזרחים מבקשים וודאות כלכלית. כולם כבר יודעים שאם לא היה משפט, היה תקציב למדינה.זה הזמן לדאוג גם לחיסון כלכלי ולאשר תקציב לשנת 2021".

"גנץ תרים את הברקס"

מוקדם יותר אמר נתניהו: "בימים דרמטיים כאלה, לא צריך ללכת לבחירות. עם ישראל רוצה אחדות ולא קלפיות. צריך לשים את הפולטיקה בצד, צריך לפעול יחד למען ישראל. בני גנץ צריך להרים את האנברקס" אמר. "אסור לגרור את המדינה לפוליטיקה של בחירות, צריך להתמקד בהתמודדות בקורונה".

לטענתו, "כחול לבן המציאו סטרטאפ ישראלי חדש – קואזיציה – אופוזיציה בתוך קואליציה. יכולה להיות אחדות אם כחול לבן יעצרו את תהליך הבחירות. אפשר אחרת. הציבור מצפה למשהו אחר והוא צודק. בני גנץ נגרר אחרי לפיד ובנט. הציבור רוצה אחריות ואחדות ורוצה ממשלה שעובדת יחד למענו – וזה עדיין לא מאוחר מדי. לכן הליכוד הצביע כאיש אחד נגד בחירות ובעד אחדות ואחריות. זה הדבר הנכון לעשות – ולא מאוחר מידי".

כשנשאל האם יתחייב בחוק לכבד את הרוטציה, נתניהו בחר במקום זאת לתקוף את כחול לבן וטען כי "הבטחתי ממשלת אחדות, לא ממשלה בתוך ממשלה. הייתה לנו הסכמה על איך לנהל את הממשלה, והם הופרו מהרגע הראשון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
שקרן,שקרן שקרן אתה...
רוני | 02-12-2020 20:45
שקרן,שקרן שקרן אתה מגעיל,ומיתנהג כמו אחרוני הפושעים ראשי הפשע,איזה שפה של אדם שפל וחסר שכל,כששומעים אותך מבינים שהראש ריק והיתלהמות היא תוצאה של חוסר אינטיליגנציה בסיסית, אתה סובל מעודף טימטום,ולא מובן למה אתה צריך שני רכבים אאודי 8, שמחירם בשמים שני נהגים ומאבטחים,אתה אובססיבי להראות שאתה חשוב ,בושה שאתה ביכלל בפוליטיקה,
, תגיד...
על אמת ועל שקר | 02-12-2020 22:16
, תגיד : אתה חי במדינה הזו ? גנץ הוא השקרן ? מביבי היית קונה מכונית משומשת ? אפילו הילדים כבר מכנים כל שקרן ביבי. בלשון הילדים : אל תהיה לי ביבי, אל תעשה עלי ביבי. הרי ביבי לא מאמין לעצמו...אפילו תקנון לממשלה הוא לא הסכים לעשות. אין תקציב. אין מפכל. אין פרקליט מדינה. אין מנכל למשרד האוצר. אין מנכל למשרד המשפטים. המאפיונר לא מוכן לבצע מה שנדרש ומה שהוסכם כי זה לא תואם את האינטרס האישי שלו - ושתישרף המדינה.
2
היה נפלא!!! ...
יגאל רביד | 02-12-2020 21:47
היה נפלא!!!
3
לראות את נתניהו...
אין גבול לציניות , אין סוף לשקרים , לראות ולא להאמין ... ולחשוב שרבע מאזרחי המדינה חושבים שזה האיש שמתאים להוביל את המדינה ... זה שפל שגם השם לא יצילנו ממנו. | 03-12-2020 0:06
לראות את נתניהו עומד ומשקר בלי למצמץ זה מחזה שלא יאמן ... ראש ממשלה שחושב שכל אזרחיו אידיוטים ... הזלזול בזכרון של העם ... והדוגמא שהוא נותן לנוער ביושר הגינות ומוסר בסיסי .... על כל זה בלבד הוא צריך לעוף
4
ייאלה ברירת מחלד נוכל מנוול המימד החמישי,
תראו מי שמדבר | 03-12-2020 7:34
שקרן גדול כמו הגובה שלו מעיז לדבר כך על נתניהו, חכה חכה אתה וכל שונאי נתניהו אפסים שכמותכם, קציצות מטוגנות יעשו לכם, ראש ממשלה חלופי, שיספר לכולם כמה עלה רק משרד ראש הממשלה החלופי בלי שום עשיה, רק עם שנאה ושנאה ושנאה, תמיד היה ברירת מחדל ונשאר ברירת מחדל. וכך זה יישאר.
5
מתי הנוכל מבלפור...
אם מרמה כחש והפרת אימונים היו מחלה ... המושחת מבלפור כבר לא היה איתנו ... ומכונת התעמולה שלו לא תצליח לזרוע חול בעיני הציבור ... | 03-12-2020 7:56
מתי הנוכל מבלפור לא עוסק בשקרים ? תזכורת קצרה של השקרים במערכות בחירות האחרונות…. שאני עדיין מחכה לקיומן : פנוי חאן אל אחמאר, סיפוח הבקעה , החלת החוק בשטחים , ברית ההגנה עם ארהב , עסקת המאה … סיפוח כבר מחר … ביום א'… והאמת זו רק רשימה קצרה שכוללת רק את השקרים לאזרחים , לא כולל את כל השקרים לחבריו בקואליציה, והבטחות הסרק לחברי מפלגתו , וחוסר נכונותו להעביר תקציב במצב של משבר כלכלי שלא היה כמותו … ושיא הציניות מי שאמר הערבים נוהרים בהמוניהם לקלפיות מה שכמובן גם היה שקר , מי שאמר שלהפיל אותו באמצעות קולות הערבים זה לא לגיטימי… הלך למנסור עבאס כדי למנוע את נפילת ממשלתו …