''לא הפסקתי לבכות מהפחד'': לאה שבת חושפת את התקופה הקשה שעברה

''לא הפסקתי לבכות מהפחד'': לאה שבת חושפת את התקופה הקשה שעברה

כ-3 שבועות לאחר שאחיה הגדול, שלומי שבת שוחרר מבית החולים -הזמרת לאה שבת מספרת על הרגעים הקשים, הפחד והזהירות שהחליטה לקחת על עצמה

author-image
לאה שבת: "נזהרת יותר בגלל מה שקרה לשלומי"
  (צילום: יחצ)

לאחר שאחיה הגדול, שלומי שבת חלה בקורונה ואושפז במשך 3 שבועות בבית החולים בלינסון. הזמרת לאה שבת מסבירה כמה חשוב להיזהר מהקורונה.

"התחלתי להיזהר יותר בזמן האחרון בגלל מה שקרה לשלומי", סיפרה בראיון ל"ידיעות אחרונות" והסבירה "כשזה קרוב אליך אתה מתחיל להבין את המשמעות האמיתית של כל הסיפור הזה.

אי אפשר לשים פס כשאתה רואה מול העיניים כמה זה מסוכן. זה לא התפקיד שלי להיות חוכמולוגית. אפילו עם דנה הבת שלי ההתנהלות קצת השתנתה. לפני כן, דבר ראשון כשהייתי רואה אותה הייתי חייבת לנשק אותה, אבל עכשיו התחלנו להקפיד. היא נפגשת עם חברות מהכיתה, והבנו ששתינו צריכות להיזהר יותר".

-שלומי שבת לאחר ששוחרר לביתו:

(צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחצ)

"קרה לנו נס"

לאה שבת, חשפה בראיון את התקופה הקשה שעברה בזמן שאחיה שלומי היה מאושפז בבית החולים. "היו ימים של פחד גדול, לא יכולנו לראות אותו בבית החולים, לא נתנו לנו להיכנס. זה היה מאוד קשה, רציתי להתחפש ולהיכנס פנימה או לטפס בלילה על החלונות, הכל רק בשביל לראות אותו."

לא מעט רגעי בכי ותפילות, היו בתקופה הזו. "כל הזמן התפללנו, ביקשנו גם מאחרים שיתפללו עליו, היו ימים שלא הפסקתי לבכות מהפחד ומהלחץ", סיפרה שבת "קרה לנו נס, ברוך השם. המצב שלו לא היה קל. העיקר שזה נגמר טוב ושהוא יצא מסכנה ושזה מאחורינו".

עוד באותו נושא

שלומי שבת: הרגשתי איך עם שלם מתפלל בעבורי


3

שבת סיכמה: "אני יותר מודעת מאז ששלומי אושפז, הבנתי שחשוב לקחת אחריות, אני לא רוצה להידבק, בגלל שהייתי אדישה ולא דפקתי חשבון. מה זה ייתן לי? ברוך השם שלומי בסדר עכשיו, הוא כבר נמצא בבית, אנחנו מדברים הרבה ואני גם מבקרת אותו".

כזכור, שבת התגלה חיובי לקורונה ואושפז במחלקת הקורונה בבית החולים בלינסון במשך שלושה שבועות. מאז הוא הספיק להשתחרר לביתו ובתחילת השבוע ערך מסיבת עיתונאים ראשונה בזום, בה דיבר על המצב ושר כשהוא מחובר למערכת חמצן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
רפואה שלמה ...
טליה | 09-11-2020 13:55
רפואה שלמה