מיקי זוהר: "המתקפות לא מכובדות, פעלנו ביושר" - סרוגים

מיקי זוהר: "המתקפות לא מכובדות, פעלנו ביושר"

בהתייחס לסערה סביב ביטול ההצבעה על הקמת ועדת חקירה לפרשת הצוללות, ח"כ מיקי זוהר טוען כי ההתקפות נגדו ונגד יריב לוין לא מכובדות ולא מקובלות: "פעלנו כשורה וביושר"

author-image
מיקי זוהר: "המתקפות לא מכובדות, פעלנו ביושר"
  חיים גולדברג/סרוגים

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, הגיב היום (חמישי) להתקפות נגדו ונגד יו"ר הכנסת, יריב לוין, סביב ההחלטה לפסול את ההצבעה בה עברה ההחלטה להקים ועדת חקירה ופרשת הצוללות, זאת מכיוון שזוהר ביקש בשם הממשלה הצבעה על פי שמות חברי הכנסת, דבר שלא התבצע ועל כן חברי כנסת מהקואליציה לא הצביעו נגד ההצעה.

לדברי זוהר: "המתקפות נגדי ונגד חברי, יו״ר הכנסת, לא מכובדות ולא מקובלות. פעלנו כשורה וביושר ולשמחתי גם חוות הדעת של היועמ״ש לכנסת הבהירה זאת לכל אלו שהטילו בכך ספק".

עוד באותו נושא

מ"מ יועמ"ש הכנסת: הליך פסילת ההצבעה היה תקין


3

עוד הוסיף: "מנענו מחטף של האופוזיציה. הגיע הזמן שהאופוזיציה תיכנס מתחת לאלונקה ותשקיע את מרצה במאבק בקורונה במקום לנהל נגדנו מלחמות סרק".

במהלך ראיון בגלצ הבוקר, אמר זוהר: "תמיד יש תועלת בכל היועצים המשפטיים והפקידים, בלעדיהם לא היינו יכולים לתפקד כדמוקרטיה, אבל זה לגיטימי שנחלוק עליהם".

זוהר התייחס לחברי הכנסת מהקואליציה שנכחו במליאת הכנסת ולא הצביעו נגד ההצעה: "ישבו באולם לפחות חמישה חברי כנסת שלא השתתפו בהצבעה האלקטרונית כי הם ידעו שצריכה להיות הצבעה שמית".

אתמול בלילה,ממלאת מקום היועץ המשפטי לכנסת, עו״ד שגית אפיק, מסרה חוות דעת ליושב ראש הכנסת בעניין הליך ההצבעה על הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבחינת פרשת הצוללות וכלי השיט.

בחוות דעתה היא קובעת כי ניתן להותיר את ההצבעה השמית על כנה וכן את הסרתה של ההצעה לסדר של הקמת וועדת החקירה מסדר יומה של הכנסת כפי שנעשתה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אמון הכנסת
רחל | 22-10-2020 9:49
בהצבעה השמית, האופוזיציה התרעמה כמובן, ולאות מחאה יצאה מהאולם, יור לוין היה צריך להכריז שכיוון שאין אמון בכנסת, הוא מבטלת את ההצבעה לחלוטין, זה הדבר הממלכתי שהיה צריך לעשות, אבל כבר הבנו כולנו שממלכתיות זה ממש לא בסדר עניינם, אז הוחלט להגיד לחברי האופוזיציה צאו, צאו, לא צריך אותכם, או משהו כזה, כאילו מגרש אותם והלך ועשה הצבעה עם אנשים שמן הסתם הגיעו במיוחד להשיג רוב? איך רוב, אם אין מול מי? תמוה, הזוי, תתכוננו לשינוי בספר החוקים, כי איך אפשר לנהל כנסת אם אי אפשר לשלוט עליה, זה קיים במדינה דמוקרטית, או לצערנו הרב כמו שאמרו בארץ הדרת B B K R A T Y A