שפע תקף את נתניהו; ח"כים בליכוד: צאו כבר מהממשלה - סרוגים

שפע תקף את נתניהו; ח"כים בליכוד: צאו כבר מהממשלה

חברי כנסת מהליכוד תקפו את ח"כ רם שפע מכחול לבן, לאחר שזה עקץ את נתניהו על רקע המחלוקת בין שתי המפלגות בנוגע לתקציב המדינה לשנת 2021: "שחררו אותנו כבר מאיומים מטופשים"

שפע תקף את נתניהו; ח"כים בליכוד: צאו כבר מהממשלה
  הדס פורוש/פלאש 90

יו"ר ועדת חינוך, תרבות וספורט, רם שפע מכחול לבן, תקף הערב (רביעי) את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על רקע המחלוקת בין הליכוד וכחול לבן בנושא העברת תקציב המדינה לשנת 2021.

שפע: "נתניהו, כנראה שבגלל שאין לך ארנק אתה לא מבין שתקציב זה עניין קריטי שהאזרחים זקוקים לו. יאללה, שחרר אותנו מציוצים מביכים ותנסה להיזכר שפעם, לפני שנים רבות, עוד היה אכפת לך מהציבור, לפחות קצת".

עוד באותו נושא

כחול לבן הציבה אולטימטום, נתניהו: "לא מתרגש"


19

בתגובה, כתב ח"כ שלמה קרעי: "רם מסכן. לא מוצא את עצמו בין ההשתלטות של ניסנקורן והאנרכיה של חיימוביץ'. אז מה עושים? מתדרדרים לאשפתות. למיץ של הזבל. תתבייש לך. צאו כבר מהממשלה הזו ותניחו לעם ישראל לנפשו"

ח"כ אריאל קלנר הגיב לשפע: "רם היקר, כנראה שבגלל שהמפלגה שלך בחרה לברוח מכל עיסוק בקורונה ורק לתקוע מקלות בגלגלי הממשלה, אתם מאיימים בבחירות בעת חירום".

"יאללה, שחררו אותנו כבר מאיומים מטופשים והפגנות אנארכיסטיות שמובלות ע"י גזענים פרבילגים. נסו להיזכר שפעם, לא כל כך מזמן, סיפרתם לנו ש"ישראל לפני הכל"."

ח"כ מיקי לוי מיש עתיד הגיב גם כן: "לצייץ זה נהדר, מה עם הביצוע? איך תצביע ביום שני בהצעת החוק הקונסטרוקטיבית להחלפת הממשלה? אני מנחש: תצביע עם הממשלה ותמנע בכך תיקווה למדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
שפע שחסר לו רק שכל ומוח ומיקי שהוא מאוס !!
גימי-יהודי מיהודה | 07-10-2020 23:16
שנייהם מתנהגים כמו מיקי-מאוס וחבורתו ח ח ח ח ח ח ח ח...........תכנסו לחוריחם שלכם שרלטנים מאוסים ואוכלי חינם!!
2
התנהלות הליכוד בנושא...
התקציב , הנזק , והזבל שבליכוד | 08-10-2020 7:06
התנהלות הליכוד בנושא התקציב היא נזק מתמשך למיליוני אזרחים ... ולחשוב שכל זה קורה כדי להגן על עבריין אחד .... ששמו נתניהו ... לא יאמן ... איפה חברי הכנסת של הליכוד ? נשארו רק להקת המעודדות של הנאשם מבלפור ?
אני מרדים...
מרדים | 08-10-2020 10:26
אני מרדים במחלקת קורונה,אני מבקש שתגיע אלי להרדמה מיידית, א.תפסיק להדביק,ולהפיץ ב.נשאיר אויר נקי באטמוספרה, אז תגיע איכילוב ממתין לך אשפה
3
תתפלאו אבל בנט...
דורון | 08-10-2020 8:59
תתפלאו אבל בנט יכול להסתדר לא רע עם יש עתיד יותר מאשר הליכוד וזה לא שלילי לשקול לצרף לקואליציה
4
כל הכנופיה של...
מולנר | 08-10-2020 10:29
כל הכנופיה של החולנים האלה שחור כחול,והאידיות מפגר אתה לא מבין שאתה מיותר כמו כל החלאות שאיתך ברסיסי המיפלגה,לכו לכל הרוחות חוץ מנזק אתם לא מועילים,כל הזמן רק מפריעים,גנץ קח את החולנים שהבאתה ולכו לנו מהעניים,מהר מהר
... אחרי...
ביבי לך ... לך .... לך .... | 08-10-2020 15:34
... אחרי הבחירות תקווה שהליכוד עם הנוכל בראשו לא ישארו רסיס קטן של מפלגה שפעם היתה גדולה ... תתפלל הרבה אבל גם זה לא יעזור ....
5
כל זמן שביבי...
גברת | 09-10-2020 5:59
כל זמן שביבי לא משתלט על החרדים .הוא לא יכול לדרוש מציבור החילונים לקיים את הכללים.אין אנשים סוג א' או ב'.ערים חרדיות לסגור אותן הרמטית.עד להורדת התחלואה.רק כך הם יבינו שחייבים לשמור ולא לזלזל.