השר הנדל: תומך בחקלאי היהודי שעבר לינץ' - סרוגים

השר הנדל: תומך בחקלאי היהודי שעבר לינץ'

בעקבות הגשת כתב האישום נגד החקלאי איתן זאב על שעשה שימוש בנשקו לאחר שעבר לינץ' על ידי ערבים, השר יועז הנדל נפגש עמו בחווה של איתן והביע את תמיכתו

author-image
השר הנדל: תומך בחקלאי היהודי שעבר לינץ'
  צילום מסך

שר התקשורת, יועז הנדל, נפגש היום (שלישי) עם איתן זאב, החקלאי היהודי שעבר לינץ' על ידי ערבים לפני כחודשיים ומכיוון שעשה שימוש בנשקו כדי להיחלץ בחיים, הוגש נגדו כתב אישום.

הפגישה נערכה במהלך סיור שערך הנדל ביו"ש, ונועדה בכדי להביע תמיכה בזאב לאור הלינץ' שעבר והגשת כתב האישום נגדו.

כזכור, ביום ראשון הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד החקלאי איתן זאב, תושב דולב שעשה שימוש בנשקו לאחר שעבר יחד עם חבריו לינץ' על ידי מאות ערבים ביהודה ושומרון. כתב האישום מייחס לזאב חבלה חמורה בנסיבות מחמירות.

על פי כתב האישום, בתחילת חודש יולי, הגיע זאב ביחד עם ששת חבריו לעבוד בחלקה חקלאית סמוך לכפר בידיה, כשהוא נושא על גופו אקדח ברישיון.

עוד באותו נושא

הפגנה מחוץ לבית המשפט: "דם החקלאים אינו הפקר"


6

בעת שהחקלאים אכלו ארוחת צהריים בחלקה, הגיעו למקום עשרות פלסטינים וחסמו באמצעות כלי רכב את שביל הגישה לחלקה. זאב ניגש לפלסטינים וביקש מהם לפנות את שביל הגישה כדי שאנשי החבורה יוכלו לעזוב את המקום.

בשלב זה, התפתחה מהומה בין החבורה לפלסטינים. זאב ניסה להרחיק את הפלסטינים מהמקום כשאקדחו בידו. בשלב מסוים, עמד זאב מול אחד הפלסטינים, א.א, כשמספר מטרים מאחורי א.א עמד המתלונן.

זאב דחף את א.א. בידו וזה הזיז את ידו של זאב. בשלב זה, כיוון זאב את האקדח בסמוך לראשו של א.א. וירה כדור אחד בסמוך לאוזנו. הכדור פגע במתלונן, אשר התמוטט על הקרקע. המתלונן חולץ מהמקום על ידי הפלסטינים והובהל לבית החולים כשהוא סובל מפציעות חמורות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
זה לא מכפר...
סמיר קונטאר המנפץ | 08-09-2020 21:36
זה לא מכפר לדתלש הנדל על בגידת ״יזבק״