לראשונה מזה 3 חודשים: חולה קורונה מת בניו זילנד - סרוגים

לראשונה מזה 3 חודשים: חולה קורונה מת בניו זילנד

לראשונה מזה 3 חודשים, חולה קורונה שאושפז בעיר אוקלנד שבניו זילנד מת מסיבוכי המחלה - כשבכך מספר הקרבנות בארץ עלה ל-23. במקביל אותרו 5 מקרי הידבקות חדשים במדינה, וכתוצאה מגבלות הריחוק הוארכו בשבועיים

לראשונה מזה 3 חודשים: חולה קורונה מת בניו זילנד
  (צילום: שאטרסטוק)

הקורונה חזרה לניו זילנד: משרד הבריאות המקומי הודיע כי חולה קורונה מת היום (שישי) מסיבוכי המחלה – כשזו הפעם הראשונה מזה 3 חודשים שבה נרשם קרבן לקורונה במדינה. במקביל דווח על 5 מקרי הידבקות חדשים בקורונה במדינה.

לפי הודעת הרשויות, הקרבן הנוכחי היה גבר בשנות ה-50 לחייו, שאושפז בבית חולים "מידלמור" שבאוקלנד לפני כחודש. בימים האחרונים מצבו הידרדר, וכתוצאה הוא הועבר לאשפוז במחלקת טיפול נמרץ. בעקבות מותו מניין קרבנות הקורונה בניו זילנד עלה ל-23 בני אדם, זאת מתוך כ-1,700 מקרים מאומתים שנרשמו במדינה מפרוץ המגפה.

"מובן לנו שמקרה המוות הנוכחי עלול להוביל לדאגה בקרב תושבי ניו זילנד" אמרה מנכ"לית משרד הבריאות המקומי, אשלי בלומפילד. "אנו שולחים את תנחומינו לחבריו ובני משפחתו של החולה, ותומכים בהם בשעת האבל הזו".

בעקבות מקרי ההידבקות החדשים, ראש ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדרן הודיעה כי מגבלות הריחוק החברתי יוארכו בשבועיים ויישארו כעת בתוקף לפחות עד ה-15 בספטמבר. לפי הנחיות הממשלה, התקהלויות יוגבלו לעד 10 אנשים באוקלנד ולעד 100 איש בשאר המדינה, עם חובת עטיית מסיכות בציבור. עסקים ובתי ספר יוכלו להמשיך לפעול תוך שמירה על המגבלות בשלב הזה.

"התגובה הטובה ביותר למשבר הכלכלי היא תגובה ראויה למשבר הבריאותי" אמרה ארדרן. "הדבר הכי חשוב כעת זה למנוע התפרצות מחודשת ולעצור את עליית מקרי ההידבקות. אם נפעל בדרך הנכונה, נוכל להסיר את המגבלות מהר יותר ולהקטין את הסיכוי של זיגזגים בהנחיות".

האם ג'סינדה ארדרן היא אשת השנה שלכם? הצביעו עכשיו במצעד אנשי השנה של סרוגים

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
איך יכול להיות ?
גד | 06-09-2020 14:55
הרי ניצחו את הקורונה שם על ידי הנהגה נשית