דרישה ממנדלבליט: הסבר את שיחותיך עם רוני אלשיך - סרוגים

דרישה ממנדלבליט: הסבר את שיחותיך עם רוני אלשיך

בעקבות הראיון של מפכ"ל המשטרה לשעבר, רוני אלשיך, ששודר אמש, תנועת אומ"ץ פנתה למנדלבליט בדרישה לקבל הסברים אודות שיחות הטלפון שלו ושל ליאת בן ארי עם אלשיך

דרישה ממנדלבליט: הסבר את שיחותיך עם רוני אלשיך
  יונתן זינדל/פלאש 90

תנועת אומ״ץ פנתה הבוקר (ראשון)  ליועץ המשפטי לממשלה, ד״ר אביחי מנדלבליט בבקשה לקבל תשובות בקשר לראיון עם המפכ״ל לשעבר, רוני אלשיך ששודר אמש בערוץ  12.

עוד באותו נושא

עמית סגל: מסכת שקרים וחצאי אמיתות


131

בפנייתם, דורשים בתנועה הבהרות בנוגע לקטע מהראיון:

ש: "כשאתה רואה מתקפות על מנדלבליט, על ליאת בן ארי?"

ת: "מתקשר לגבות"

ש: מה?" מרים טלפון?"

ת: "בוודאי".

ראשי התנועה כתבו ליועמ"ש כי בטרם ינקטו בצעדים משפטיים, הם מבקשים לקבל תשובות לשאלות הבאות: מתי היו אותן פניות טלפוניות, האם הן הוקלטו נרשמו או נערך להן זכרון דברים, וכן האם גורמי החקירה עודכנו על פניותיו של אלשיך למנדלבליט ולבן ארי.

הפנייה באה על רקע הודעתו של מ"מ פרקליט המדינה לשעבר, דן אלדד, כי תיפתח חקירה פלילית בפרשת המימד החמישי לאחר שבאומ"ץ הגישו תלונה בנושא נגד אלשיך ומעורבים נוספים בפרשה.

מהתנועה נמסר כי הם: "רואים בחומרה רבה כל פנייה טלפונית של מעורב בחקירה הפונה לגורמים האמונים על ההחלטות שעשויים להכריע בעניינו ובעניין המעורבים בפרשה".

גם עו"ד פיני פישלר פנה ליועמ"ש בנושא וכתב: "הכיצד זה מרשה לעצמו מי שאמור להיות או כבר מצוי בגדר חשוד בתיק כה חמור ליצור עמך קשר? הכיצד זה תהיה אובייקטיבי, נטול פניות ומשוא פנים באשר להחלטותיך לגביו?"

פישלר מוסיף, ודורש מהיועמ"ש להורות לאלשיך להפסיק ליצור איתו קשר עד שתתקבל החלטה בעניין חקירת המימד החמישי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
18 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אין גבול לחוצפה...
אין גבול לחוצפה | 30-08-2020 17:55
אין גבול לחוצפה של המושחת מבלפור ... ולעדת הקופים שלו ...
אולי הוא חושד, כי הפגישות בניהם יומ-יומיות
הרבה פגישות.... | 01-09-2020 8:49
בשנה האחרונה למפכלות''ו של עלשיח..... הפגישות ביניהם היו כמעט כל יום. למה?
- מה...
לזרוק שטויות לחלל העולם... | 31-08-2020 9:27
- מה בדיוק צריך לחקור ? מה דעתך להגיש תלונה ותיפתח חקירה ?
צריך לחקור את ''הזוגיות'' שלהם..........פחד
לחקור זוגיותם | 31-08-2020 8:19
לאף 1 לא יהיה אומץ לחקור
איך נפלתה...
גדי | 31-08-2020 7:39
איך נפלתה שמאלן קטן,איך נפלתה כפרי בשל ,רואים לפי התגובה שאת חולה במצב מיתקדם,ולגבי החולי שלך כדאי שתיתאבד הסיכוי שלך להבין הוא אפסי וחסר סיכוי גם אחרי שתיקרא אלף פעם,לא יעזור,ההבנה היא לא הצד החזק אצל השמאל
, אני...
אל תכעסו על רוזנשטיין. הוא לא אשם כי... | 30-08-2020 22:03
, אני רואה שאתה מקנא. רוצה את מספר הטלפון ? אני מתייחס אליך בסלחנות כי אני מבין שאתה לא אשם. כשבין האוזניים יש חלל ריק - אין מה לעשות. נשארות לך רק קללות של ילדים.
הבעיה שאתה...
רוזנשטיין | 30-08-2020 21:34
הבעיה שאתה השמאלן הדפוק לא רואה בעיה,כי אתה עים מסיכה על העניים, כאשר תתחיל לממן את התגובות מזמנך ולא לקבל מהפדופיל מימון אז נדבר,דרך אגב הוא ממתין לך
שמאלן צבוע...
הדג מסריח מהראש - גם במאפיה סיציליאנית... | 30-08-2020 21:31
שמאלן צבוע - אל תיעלב. שלוחיו של ביבי לא בוחלים באמצעים ומשתמשים בהכפשות, קללות ושפת ביבים. האזרחים השפויים מתחילים כבר לקלוט שמדובר באדם מושחת שמפעיל שיטות של מאפיה. ככל שהביביסטים מקללים ומשמיצים יותר - כך הציבור הרחב מבין יותר מי ומה הם, ומי ומה הוא ביבי.
. ...
אפילו שמואלן צבוע עדיף על אדיוט כמוך .... | 30-08-2020 21:05
. כן קראתי .... והבנתי שהדרישה שלהם אידיוטית .... למה אתה שואל ? וכן הציעו לי מליונים כדי לכתוב נגד הממשלה המושחת ביותר שהיתה בישראל , האמת קבלתי הצעות מכל העולם .... אבל סרבתי .... כי אני שמאלן צבוע ....
. אני קראתי...
משפטן : אתם מטורפים. חד וחלק. | 30-08-2020 19:42
. אני קראתי את הכתבה. אני גם ראיתי את הראיון עם אלשייך. נפלתם על הראש או שאתם ספינולוגים מטעם הנאשם נתניהו. מה הבעיה בזה שאלשייך מתקשר למנדלבליט ומעודד את רוחו ? איש מהם איננו עד במשפט שאסור לו ליצור קשר הצד שכנגד. אלה אנשים שמכירים היטב זה את זה ומותר להם לשוחח זה עם זה. יוצרים פה איזה ספין מטורף כאילו לאלשייך ומנדלבליט אסור לדבר זה עם זה....הזוי. יותר מזה - שיחה אישית כזו אין צורך בכלל לתעד. זו לא שיחה אודות מהלכי חקירה או על עדות במשפט. ממש כמו שכל אדם אחר משוחח עם חבר. זו לא שיחה מקצועית אלא שיחה חברית. אין שום איסור עליה ואין צורך לתעד אותה.
אתה שתוך
צבועים | 30-08-2020 19:09
קראת את הכתבה? קוף זה אתה שמקבל תשלום מאירופה על שתילת תגובות.
2
מושחתים
אדם | 30-08-2020 17:59
לא לצפות שהכלב מנדלבליט המושחת יתן תשובות צריך להוציא אותו בכוח האיש הזה גרם הרבה בעיות למערכת המשפט וזה לא מזיז לו
3
לפניי
שחונטע | 30-08-2020 19:30
תחסלנו - חייבים לחסל אותה
4
פשוט מטורף. שלוחיו...
המדינה בטירלול. אסור לאלשייך לדבר עם מנדלבליט ?????המצאת המאה ! | 30-08-2020 19:50
פשוט מטורף. שלוחיו של ביבי יוצרים ספין מטורלל לגמרי. אסור לאלשייך ולמנדלבליט לדבר זה עם זה ? ממתי צריך לתעד שיחת חולין בין אנשים שמכירים זה את זה, גם אם הם בתפקיד ציבורי ? אלשייך לא חשוד בכלום, אפילו מבקר המדינה שבדק את עניין המימד החמישי ציין שאין כאן היבט פלילי. הכל ספינים הזויים. אין איסור על שיחות, טץאין חובה או סיבה לתעד. קשקוש בלבוש.
כנראה שלא...
אבו צברי | 31-08-2020 10:54
כנראה שלא הבנת את האמור בכתבה, לחשוד בפרשת המימד החמישי - גם אם הוא נמנה על רשות האכיפה - אסור לדבר עם מי שתפקידו להורות על פתיחת חקירה בענינו!
5
מערכת האכיפה משתינה...
מקס | 31-08-2020 8:30
מערכת האכיפה משתינה על הימין מהמקפצה מרשים לעצמם עבירות ללא מתן דין וחשבון כאילו הם אדוני הארץ,נדרש ועדת חקירה לאלתר או להקים 2 מערכות אכיפה נפרדות לימין ולשמאל עם בוררות מוסכמת משותפת.ובמקביל לבטל את הבגץ והקמת בית משפט לחוקה.
???????????? יש...
ימנית תומכת ביבי גאה 6שיתפוצצו השמאלנים המושחתים | 03-09-2020 0:49
???????????? יש לך את זה ביותר מטומטם??
, ראשי...
מי ראשי המערכת ? | 31-08-2020 15:23
, ראשי מערכת האכיפה עליהם אתה מדבר - כולם אנשי ימין....בדוק אחד אחד : אלשייך, מנדלבליט, רז נזרי, אבי ליכט, שי ניצן, שלמה למברגר ועוד אחרים. כולם בוגרי ישיבות. כולם אנשי ימין. אז הימין משתין על הימין.... ?