צפו: לאחר 5 חודשים, כוכבת הילדים פרצה בבכי בהופעה - סרוגים

צפו: לאחר 5 חודשים, כוכבת הילדים פרצה בבכי בהופעה

קורע לב: לאחר חמישה חודשים ללא הופעות, כוכבת הילדים התפרצה בבכי מהתרגשות בהופעה בפני ילדים באור יהודה במתכונת דרייב אין. "סליחה זה דמעות של אושר". צפו:

צפו: לאחר 5 חודשים, כוכבת הילדים פרצה בבכי בהופעה
  צילום: יונתן דובוב

כבר חמישה חודשים שאמנים רבים לא פוקדים את האולמות והבמות. היום (שלישי) במסגרת שיתוף הפעולה בין משרד התרבות למרכזים הקהילתיים של אור יהודה, הופיעה כוכבת הילדים "ענבלי בא-לי" שהופיע מול רכבים במתכונת דרייב אין.

בסוף ההופעה היא היא רצתה להודות לילדים ולהתנצל שהיא לא יורדת ומחבקת אותם כבדרך כלל ואז פרצה בבכי. זאת הופעה ראשונה מאז התפרצות הקורונה לפני חמישה חודשים, אז היא הייתה מופיעה על בסיס יומיומי. וכרגע גם לו"ז הופעות בעתיד לוט בערפל.

"זה לא ברור מאליו שאנחנו כאן עכשיו, ואמרו לי שאני לא יכולה להתקרב וצריכה לשמור מרחק אז תסלחו לי שאני לא יכולה לחבק ולנשק כל אחד ואחת מכם". היא פרצה בבכי לקול צפירות הקהל והוסיפה "סליחה זה דמעות של אושר".

עוד באותו נושא

עידן עמדי: "כואב לי להגיד שנכשלנו"

ועדת הקורונה סיכמה אתמול (ב') את המתווה שיחזיר את התרבות אל האולמות. החל מיום שלישי הבא, י"ב באלול (1 בספטמבר) מופעי תרבות באולמות סגורים יוכלו לחדש את פעילותם לפי 60% מהתפוסה באולם, ולפי 250-100 איש לכל פתח לאולם. המספר המדויק ייקבע בקבינט הקורונה.

לדברי המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, הצעת-החלטה בעניין תובא לקבינט הקורונה לפיה הארץ תחולק למספר אזורים, לפי מתווה-הרמזור: בישובים ירוקים, תותר התכנסות עד כ60% מהתפוסה (בניגוד ל-70% תפוסה כבקשת משרד התרבות) וביחידות של מאה איש לכניסה. באולמות מאד גדולים, יתאפשר כינוס של יותר מאלף איש. "הוחלט לשנות את מודל הצבעים, כדי שיהיה יותר הגיוני ומסודר, תל אביב מוגדרת 'ירוקה'".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו